Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

zo ik ben er weer, lig 39 berichtjes achter dus dat wordt effe lezen

en ik ben een dag over tijd, wou dat het eens kwam, wil ik eens een keer rd's komen ze niet akelige **********

ben vandaag maar even met de zwanger worden pillen van etos gestopt tot ze eens komen misschien houd dat ze wel tegen, nou de pijn valt mee maar klachtenvrij ben ik niet, 25 sept mag ik nog eens maar we gaan deze maand gewoon proberen, ik zei tegen christian voor hetzelfde geld is het niet raak maar stiekum hoop ik van wel!

ben erg moe sinds donderdag en over tijd en mijn laatste ongesteldheid was alleen maar bruin???? nu las ik op internet dat dat dan niet telt als ongesteld zijn??? nou ja ga er niet van uit, rd's kom op jullie zijn uitgenodigd nou ja niet als ik zwanger zou zijn natuurlijk maar schiet effe op dan kan ik weer lekker beginnen

ga morgen even verder lezen ben echt kapot, weet niet wat ze ingespoten hebben maar is zeer slaapverwekkend,

knuffel en succes voor iedereen, hoe is het met de zwangeren?

trouwens net even bij matcare ovu en zwangertesten gekocht want als mijn laatste ongesteldheid niet klopte en ik had ook steeds daarvoor positieve ovu testen dan ... , nou ja is waarschijnlijk niet zo maar tot die rd's komen blijf ik een beetje dromen heb nog helemaal geen rd gevoelens   ik weet het slaat nergens op maar ja, christian is weer eens op reis voor zijn werk dus kan het ook   niet uit mijn hoofd praten en ja dan ga je rare dingen denken he

ga even een dutje doen ik ben kapot, ben bijna bijgelezen

aan alle nieuwe zwangeren GEFELICITEERD!!!!

Ik ben mezelf op het moment harstikke gek aan het maken met dat internetten, ik had vanochtend weer een positieve ovutest maar niet echt een verhoogde tempratuur, hij was maar 0.2 hoger dan normaal. Dus ik heel internet afzoeken wat dat kan betekenen, nou ik ben er nog niks wijzer van geworden, de een zegt dat de kans groot is dat ik zwanger ben en de ander niet. Als ik zondag nog niet ongi ben geworden dan ga ik een test doen, vooral omdat ik denk dat ik al een week geleden mijn ei heb gehad. Ik moet me inhouden om het niet nu al te doen, maar weet dat dan de test negatief zal zijn want ik zit nu pas op dag 26 van mijn cylus.

Marina x, heb jij ook allemaal last van blijvende positieve ovu testen?

Groetjes Nicole

Hey Nicole, ik weet het heel frustrerend, ik heb dus in juli de hele tijd positieve ovutesten gehad, daarna bruinverlies, ik dacht ongesteld maar volgens internet moet het dan ook rood zijn en dat was dus echt niet en nu een dag overtijd waarbij ik al op 31 dagen had gerekend dus vond dat al lang maar ik heb vorige maand heel slim al mijn testen de prullenbak ingedonderd, nu dus besteld en ze komen morgen dan donderdag testen als ik nog overtijd ben, ik ben echt benieuwd voor je, ik heb wel wat kwaaltjes maar ja dat zeg ik elke week dus daar wil ik niet te veel over zeggen omdat je jezelf ook wat aan kan praten denk ik dan, hopen op donderdag nou ja over twee dagen weet ik het dan toch, ik hoop dat je zondag positief test!

He dames,

Hier even een klein berichtje tussen het wassen en strijken door! Het gaat inderdaad nu wel erg snel met het zwangerenlijstje en ik begin echt een beetje jaloerse kriebels te krijgen maar dat lijkt me logisch. Vorige week had ik het dan ook even emotioneel moeilijk omdat mijn schoonzusje is bevallen en het is echt een poppetje!

Mijn banner is berekend op een lange cyclus om teleurstellingen te voorkomen maar we zijn nu maar begonnen met klussen voor het geval dat ik nu wel netjes 28 dagen heb! Ik ben echt zo benieuwd hoe het nu weer gaat. Om me heen zijn er nu weer twee bekende zwanger dus het is hopen dat we ons snel kunnen aansluiten.

Nou ja deze week hebben we lekker tijd voor elkaar want we hebben het met werk even iets rustiger!

Succes voor iedereen en tot snel

XXX

He dames,

Hier mijn verslag van mijn bezoek aan de gyn vandaag:
Hij vondt mijn templijsten er heel goed uitzien, konden wel uit een boekje komen zo mooi is mijn cylcus zei hij. Maar goed, daar kwam ik natuurlijk niet voor. Ik vertelde dat we in augustus zijn aanbeland en ik nog niet zwanger ben helaas dus dat ik daarom de afspraak had gemaakt. Hij stelde allemaal vragen over of ik al eens overtijd was geweest (nee dus) en hoe het met de menstruatiepijn gaat. Nou, dat was wel even schrikken voor die goede man toen ik vertelde dat ik zonder de zware pijnstillers mijn bed niet meer uit kan komen en dat ik me elke maand 2 dagen ziek moet melden. Dat was voor hem duidelijk de reden om niet lang aan te modderen. Er wordt dus meteen actie ondernomen! We krijgen meteen fertiliteitsonderzoeken. De groei van mijn eitjes wordt via echo's in de gaten gehouden en we krijgen een samenlevingstest. Wist ik veel wat dat was, dus ik maak nog heel stom de opmerking dat het tussen mijn man en mij allemaal heel goed gaat hahahaha! Moet er weer om lachen nu ik het opschrijf! Nee, een samenlevingsonderzoek is om te kijken of het zaad van manlief wel vriendjes kan worden met mijn baarmoederslijm. Ook gaat hij deze week nog contact opnemen met het Catharina Ziekenhuis in Nijmegen om de mogelijkheden voor ivf te bespreken en hoe lang daar dan e.e.a. duurt en zo. Verder moest ik bloed laten prikken voor diverse onderzoeken en kweken, 12 buisjes! dus was best even dizzie daarna! Volgende week dinsdag om kwart voor 9 krijg ik de eerste echo door de gyn zelf, dan zijn ook de bloed uitslagen bekend (kweken weet ik niet....) en weet hij meer te vertellen over het Ziekenhuis in Eindhoven. Dus, de eerste stappen zijn gezet en er wordt tenminste iets gedaan! Joepie!! Ben echt heel opgelucht en blij en tevreden!
Gelukkig kan ik volgende week al weer terecht en dan weet ik hopelijk weer wat meer!

Zo lieve meiden, morgen ga ik even uitgebreid op iedereen reageren.
Tot dan!
oh ja, nog allemaal bedankt voor jullie lieve woorden en medeleven en ik merkte echt dat jullie aan mij dachten hihihihi!

Liefs Ellen.

Hoi Allemaal,

Ik ben net terug van vakantie (iets eerder vanwege het weer) en heb nog een hoop dingen te doen. Ben erg moe en veel misselijk. Verder gaat het goed en hebben we aan directe familie vertelt (met t-shirt) dat ik zwanger ben. Erg leuke reacties, leuker dan bij de eerdere zwangerschap, denk doordat we toen nog klein woonden of zo.

Leuk dat er zo veel zwangeren bij zijn, hier nog wat glitters voor ieder ander

groetjes Mariska

Hmmm, mijn werkbroek begint nu al errug strak te zitten, (ben verdorie nog geen 6 weken). Nouja, ga het denk ik volgende week (met 7 weken) aan mijn beste vriendin vertellen, ook omdat ik met haar sport, dan weet zij er iig vanaf.

@EllenAn, Ben echt blij voor jullie dat het zo mee viel en dat ze direct actie ondernemen. Wel fijne gedachten denk ik dat er nu direct wat gaat gebeuren.

Liefs ikke

Terug
Bovenaan