Zo, nu ga ik weer even op iedereen reageren.
Oh ja, ik bedoel in mijn vorige stukje het Catharina Ziekenhuis in Eindhoven, niet Nijmegen, sorry!
Nicole: En hoe woont het in een leeg huis? Niet te hard praten he, want dat klinkt zo hol hihihihi! Oh spannend dat je misschien zondag wilt gaan testen! Ik duim voor je meid!
Misspiggy: En hoe bevalt het werkende leventje weer? Altijd even wennen vind ik zelf, maar ook wel weer fijn om in een dagelijks ritme te zitten, toch!
Noompje: En en???? hoe was de echo??? We zijn heel benieuwd! Wel lief van je dat je moet huilen om ons, maar dat is niet nodig hoor! Tuurlijk wilde wij het ook anders, dat we gewoon al lekker zwanger waren via de natuurlijke weg, maar ja het is niet anders. Gelukkig is de medische wereld echt een wonder deze tijd, dus de verwachtingen zijn nog hoog gespannen hoor! Maar je hebt wel gelijk, het is af en toe oneerlijk verdeeld. Maar ja, is dat niet met allesin de wereld?
Amber: He wat een goed nieuws dat de nekplooimeting goed was! dat is weer een hele opluchting!!! En wat schattig dat hij of zij naar jullie zwaaide!
Mariska0808: Ja, wat een goed idee! De zwangeren van nu zijn dadelijk de "ervaren zwangeren" en zij kunnen ons overal bij helpen! Heel slim bedacht meid! Ik hou wel van zo'n positieve instelling!!! Hoe is het met je neefje?
Ikke: hopelijk gaat het weer wat beter met je verkoudheid! Wel handig dat je apothekersass bent. Mijn moeder ook, dus ik bel ook vaak naar haar als ik iets heb en niet weet wat ik daarvoor kan nemen of zo! Altijd handig. He meid, bedankt voor de glitters!! ik zal ze in een apart doosje doen!
Summeke: Bij jou is het bezoek aan de gyn dus ook goed gegaan lees ik. Goed zeg dat ze al zo duidelijk kunnen zien welk eitje er gaat springen. Hopelijk duurt het niet te lang en kunnen jullie snel aan de klus! Oefen wel alvast van te voren he hihihi!
Oh en van die overgangsklachten: ik weet precies hoe je je voelt. Een aantal jaar geleden heb ik voor mijn edometriose ook medicijnen gehad waardoor ik in de overgang kwam! Echt geen pretje. Mijn tip voor als het erger wordt: Zorg dat je kleding aan trekt in lagen, zodat je altijd iets uit kunt trekken. Dat hielp bij mij heel goed!
Marina: He meid, hoe voel je je nu? Volgens mij heb je de behandelingen voor je nek gehad of nog niet??? En, al RD's te bekennen????
B_M: gefeliciteerd, je bent dus (weer) tante geworden! Wat leuk! Kan me voorstellen dat het wel moeilijk is. Dat had ik vorige week ook. Maar onze tijd komt ook meid! zeker weten. Wel goede moed houden he!!!
Mariska1980: Leuke vakantie gehad? waar zijn jullie heen geweest? Wat leuk dat je de reacties zo leuk waren! Lijkt me een heel bijzonder moment om het tegen familie en zo te vertellen!
Ikke: Oh wat gaaf dat je werkbroeken al straker beginnen te zitten! Begin je ook al wat te zien of dat nog niet! Bedankt dat je blij voor ons bent! Dat zijn we zelf ook hihihi! We zijn idd erg opgelucht dat er meteen actie is ondernomen. Hopelijk weten we volgende week weer meer!
Misspiggy: he wat gaaf meid! gefeliciteerd! ooh wat moet dat geweldig zijn om te zien dat alles goed is en alles erop en eraan! Willen jullie weten wat het wordt of niet? Ga lekker genieten meid, je hebt het meer dan verdiend! Oh en wat raar eigenlijk dat je uitgerekende datum niet wordt aangepast ookal ben je bijna een week verder. is dat altijd zo?
Zo lieve meiden, ik ga er weer een eind aan breien!
Liefs Ellen.