Mariska: Ha meid, leuk dat je weer even langskomt! 12 weken, dan ben je de crusiale fase voorbij toch? En je voelt je dus echt zwanger, mmm kan me voorstellen dat dat niet altijd fijn voor je is! Maar je weet, het is voor een goed doel! En fijn dat je collega's zo leuk reageerden!
Nicole: lekker aan het opruimen deze regenachtige zondag, tja wat moet je anders! He, en gisteren buiten een feestje, brrrr ik vindt het al zo koud buiten, echt herfst! En wat betreft dat kamertje: ik zei dat net tegen mijn man, maar die vindt het toch echt te voorbarig om nu al te gaan bieden. Hij zegt: Een half jaar geleden zagen we dat voor het eerst en sinds die tijd wordt dat kamertje altijd aangeboden. En als hij er niet meer 2e hands is, dan kopen we wel een nieuwe. Dus tja, daar kan ik natuurlijk niets tegenin brengen. Maar in ieder geval bedantk voor de tips waar we op moeten letten!
Marina: hihihihi, lekker aan het klussen meid! Succes he en geniet ervan!
Mijn schatje: He, dat is lang geleden! Hoe gaat het met je?????
Summeke: Groot gelijk meid dat je lekker een maar mixie's hebt gepakt! Het kan echt nog geen kwaad! Als we daar nu al zo streng rekening mee moeten houden, dan kunnen we ons maar het beste opsluiten, toch! En zoals jij het nu hebt gedaan, een mixie en tussendoor wat water, dat is toch hartstikke goed meid!
Kan me heel goed voorstellen dat het moeilijk was om je oom te zien. maar tegenlijkertijd ook heel fijn! Dat is zo'n dubbel gevoel dat valt gewoon niet te beschrijven! Sterkte ermee meid, ook voor de rest van je familie!
He, wat lees ik nou! ik ga nog even wat harder duimen want de RD's moeten echt wegblijven hoor!
Liefs Ellen.