Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

Hey meiden...

Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad op het feestje...ik heb een paar mixie's gedronken en tussendoor water gedronken en voel me goed. Bedankt nicoleg en mijnschatje voor jullie antwoord. Heeft me goed gedaan..jullie bevestigen inderdaad al wat ik zelf dacht....ik weet nog niks...dus ik doe wat ik normaal ook doe.

Ga nu lekker mijn bedje in....ben wel erg moe...

slaap lekker allemaal

Hey iedereen,

zo gisteravond klusavondje ingelast en nu vanochtend zijn mijn streepjes gelijk dus meteen maar even weer geklust!

Summeke ik denk niet dat het zo vroeg kwaad kan hoor, toegegeven dat dacht ik na mijn miskramen wel maar de gyn zei dat het pech was en die weet het waarschijnlijk beter he, die maakt het ook vaker mee dus, fijn dat je toch een leuke avond hebt gehad!

Nicole, fijn dat ze niks gemerkt hebben op het feestje, was inderdaad handig dat het dan buiten was!

verder kunnen we waarschijnlijk het wiegje krijgen van mijn oma, waar mijn moeder en ik ook in hebben gelegen! En de doopjurk waar ik in gedoopt ben, ook van oma, dat vind ik wel leuk, nieuw is ook leuk maar ik vind dit toch wel iets extra's hebben!

zo ga ontbijten, honger!

Hoi Allemaal,

Leuk dat er inmiddels weer wat zwangeren bij zijn! Ik ben zelf nu op een dag na 12 weken en ik ben misselijk en moe en plas heel veel, maar verder voel ik me heel erg goed.
Inmiddels weten ze het op mijn werk nu ook en ze reageerden heel enthousiast. Erg leuk dus!

Voor degene die nog niet zwanger zijn strooi ik nog wat glitters rond

*******************************   ***********************   ********************* **************
************************************ ************************** ****************

groetjes Maris

Dag dames,

Ben lekker aan het rommelen op de slaapkamers, beetje aan het opruimen ik heb zojuist mijn trouwjurk van de paspop afgehaald (stond bij ons in de slaapkamer) en netjes in een hoes gedaan ook de trouwkleren van manlief. Kindlief ligt in bed hij is nog wel wakker maar is een beetje verkouden en heeft vannacht slecht geslapen en zat net allemaal door zijn oogjes te wrijven. Ik hoop verder dat ik Bart zandaag zo ver krijg dat hij me meehelpt met opruimen, oa de zolder en de toekomstige babykamer (die nu gebruikt word als kleedkamer, en opslag).

Ik heb ons lijstje weer eens naar voren gehaald want die stond zo ver weg. Hier nog een hoop glitters, zoals jullie weten ben ik daar nogal gul mee en dat komt omdat ik het jullie allemaal zo ontzettend graag gun om zwanger te zijn:
*********************** *********************** ************x10.000.000

NOD

Mariska0808                        5e ronde            1e kindje                 NOD 16 sept
Bloesem                                   5e ronde           1e kindje                 NOD  25 sept
Marina                                          4e ronde           1e kindje                  NOD 26 sept
MM NOD:
Summeke                                 5e ronde           1e kindje                NOD  12  sept           1e ronde clomid
-> wachten tot nod .....
Ellenan                                           5e ronde          1e kindje               NOD  15 sept
-  9 sept  -> 4e echo, kijken of er een cyste zit.......

Wachtbankje

(de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP  23 maart 1e echo 7-8, 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Juli2003   3e ronde  2e kindje  UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 16 april, 1e echo 18-9
Wensjertr 6e ronde 1e kindje UITGETELD OP ??
Lentekriebel    5de ronde 1e kindje  UITGETELD OP 30 april, 1e echo 11-9
B_m   4e ronde  e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009
Nicoleg    4e ronde  2e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009, 1e echo 17-9

Groetjes Nicole

goedemorgen meiden!

Hier alles zijn gangetje.....lekker uitgeslapen en ga vandaag lekker luieren....

Ben bang dat de RD's in aantocht zijn. Ik had vanochtend last van krampen en beetje diaree (sorry voor de smakelijke tekst in de ochtend) Het KAN natuurlijk ook van de drankjes gisteren komen...(heb ik wel vaker) ... maar ga er vooralsnog gewoon vanuit dat ik ongesteld ga worden.....we wachten af....

Hey mariska
fijn dat je je goed voelt en leuk dat ze op je werk enthousiast reageerde!!!
geniet ervan meis!

@marina
Ik denk zelf dat het dus ook niet zoveel kwaad kan zo vroeg in een eventuele zwangerschap...heb gisteravond internet helemaal afgespeurd wanneer het kindje bloedcontact heeft met  de moeder...duidelijk antwoord heb ik niet echt gekregen..maar het minimale wat ik gelezen heb is 5 weken..... en ik heb het inderdaad naar mijn zin gehad haha

@nicoleg
opruimze ! hahaha
ik pak je glitters weer ff in ;)

Hey hallo!

Dames, even een ego berichtje, maar ik zit met het volgende:
Vanmiddag hebben wij familie-bbq. Dan zie ik mijn nichtje en daar zie ik eigenlijk ontzettend tegenop. Zij is namelijk volgende maand uitgeteld. Uiteraard vindt ik dat helemaal geweldig voor haar, maar het zit zo: Zij heeft altijd een zeer onregelmatige cyclus gehad, 1x in de 6 maanden ongi is haar niet vreemd. ook toen ze de pil slikte hielp dat niets. 9 van de 10 stopweken werdt ze niet ongi. Nu dachten zij en haar vriend eind vorig jaar, we gooien die pil weg, wachten af totdat ze ongi wordt, gaan in de tussentijd de bruiloft regelen (wilde in juni of september gaan trouwen) en daarna gaan we naar de dokter. Nu is zij dus meteen aangeteld! Natuurlijk gun ik het haar van harte en ben ik ontzettend blij voor haar, ik moest zelfs huilen toen ze het tegen mij vertelde. Maar toen hadden wij alleen nog maar de plannen voor een kindje, nog niet zo concreet. Nu is dat heel anders, ik wil ook zooooo graag net als zij, ik had ook al een dikke buik kunnen hebben. nee, in plaats daarvan zitten wij nu volop in de mm. Ik vindt het gewoon heel moeilijk om haar te zien straks! Ik zie er ontzettend tegenop! Help, hoe kom ik deze middag door!!!

Liefs Ellen.

Mariska: Ha meid, leuk dat je weer even langskomt! 12 weken, dan ben je de crusiale fase voorbij toch? En je voelt je dus echt zwanger, mmm kan me voorstellen dat dat niet altijd fijn voor je is! Maar je weet, het is voor een goed doel! En fijn dat je collega's zo leuk reageerden!

Nicole: lekker aan het opruimen deze regenachtige zondag, tja wat moet je anders! He, en gisteren buiten een feestje, brrrr ik vindt het al zo koud buiten, echt herfst! En wat betreft dat kamertje: ik zei dat net tegen mijn man, maar die vindt het toch echt te voorbarig om nu al te gaan bieden. Hij zegt: Een half jaar geleden zagen we dat voor het eerst en sinds die tijd wordt dat kamertje altijd aangeboden. En als hij er niet meer 2e hands is, dan kopen we wel een nieuwe. Dus tja, daar kan ik natuurlijk niets tegenin brengen. Maar in ieder geval bedantk voor de tips waar we op moeten letten!

Marina: hihihihi, lekker aan het klussen meid! Succes he en geniet ervan!

Mijn schatje: He, dat is lang geleden! Hoe gaat het met je?????

Summeke: Groot gelijk meid dat je lekker een maar mixie's hebt gepakt! Het kan echt nog geen kwaad! Als we daar nu al zo streng rekening mee moeten houden, dan kunnen we ons maar het beste opsluiten, toch! En zoals jij het nu hebt gedaan, een mixie en tussendoor wat water, dat is toch hartstikke goed meid!
Kan me heel goed voorstellen dat het moeilijk was om je oom te zien. maar tegenlijkertijd ook heel fijn! Dat is zo'n dubbel gevoel dat valt gewoon niet te beschrijven! Sterkte ermee meid, ook voor de rest van je familie!
He, wat lees ik nou! ik ga nog even wat harder duimen want de RD's moeten echt wegblijven hoor!

Liefs Ellen.

Terug
Bovenaan