APRILSTOPPERS 3!!!! De laatste loodjes.....

Hoi Ladies,

Hier even snel een berichtje omdat ik eigenlijk een dringende vraag heb. Toevallig zag ik het hieronder al staan van iemand die het over een "orgasme" gevoel heeft. ( ben blij dat jullie er een naam aan geven)
Ik ben vannacht twee keer uit mijn slaap gerukt voor mijn gevoel omdat ik dit gevoel in mijn hele onderbuik had......schrik! ( zit nu in week 5,5 )
Ik was vandaag met mijn moeder op pad en toen ik om 11uur even naar de wc ging had ik een heel klein beetje lichtbruine afscheiding en een beetje bij het afvegen. Hierna niets meer gehad. Heb wel de hele tijd gevoel in mijn buik, beetje druk,  niet misselijk, geen harde steken. We gaan maandag op vakantie en ben nu wel heel erg onzeker of wat dit geweest moet zijn! Kunnen jullie mij misschien helpen?

Thanx

zo meneer is weer naar zijn ouders, daar heeft ie pasjes + sleutels laten liggen, de slimmerd! nou maar hopen dat ie op tijd terug is want we moeten ook nog naar de buren vanavond en daar moeten we ook nog iets voor halen.

dat pendelen moest als volgt, doe een ring om een ketting (ring die je draagt), ik nam mijn trouwring, hou je hand in een C vorm en laat de ketting met ring erboven hangen, als ie stilhangt   miskraam, als ie ronddraait meisje, als ie heen en weer zwaait jongen, en elke keer pakte ik hem even vast tussendoor en ja bij mij kwam er dus het voorgaande uit, die twee miskramen kloppen in ieder geval dus dan gaat het komende (of dus deze) keer goed! knap er meteen van op ik weet wel is maar een spelletje maar vond het leuk en er komt steeds hetzelfde uit bij mij dus misschien klopt het dan wel!

moet wel zeggen dat ik het erg spannend vind worden nu zwangeren zeggen dat ze ook dat buikgevoel hadden en inderdaad ellenan ik moest al eens eerder overgeven deze week dus begin een beetje blije hoop te krijgen maar wil me niet te vol goede moed praten en dat het straks niet waar is, nou ja dat begrijpen jullie wel.

o ja ellenan, dat van niet testen zei ik zo stellig omdat ik dacht als ik het was gooide ik er stiekem een ovu test tegenaan, of een echte omdat ik geen geduld heb maar goed dat je wacht hoor!

B_M ik denk dat het iets is van oud bloed hoor! bij mijn miskramen had ik echt helder bloed en hele pijnlijke net weeen krampen maar als je het niet vertrouwd de dokter bellen! hier een knuffel!

Hoi B_M, was schrikken he, dat gevoel. Ik dacht meteen, kunnen vrouwen ook natte dromen hebben. Verder voel ik me nog steeds zwanger dus zoek er niks achter (als je zwaner bent zou alles beter doorbloed zijn, of zoiets). Hmm, misschien toch ff pendelen.....ik ga het in ieder geval ff proberen!!! Hopelijk is het niks, dat beetje bloed, vergeet niet dat ik zelfs heb gedacht dat ik ongesteld was!!! Successsss

Zo dar ben ik weer!!
Mijn dag:
kwart over 7 ging de wekker...vriendlief wakker maken .. en die zag het inderdaad natuurlijk helemaa niet meer zitten om naar de kapper te gaan....
hem meegesleurd...haren geknipt (kleuren doe ik na de vakantie wel weer) daarna boodschappen gedaan...thuis wat gegeten....de buuf op de thee gehad en ff de verzorging van onze poes doorgenomen...daarna naar geldrop naar mijn schoonmama die gelukkig er goed uitzag en hopelijk maandag weer naar huis mag...en toen naar huis gesjeesd...moet zo nog ff een laatste wasje draaien en morgen stofzuigen en dweilen we samen het huis nog ff en dan naar mijn ouders......pfff zit nu met een borreltje heerlijk te relaxen achter de laptop :)

@bloesem
Lief van je woorden :) Ben nog steeds positief hoor ! ook eigenlijk nog heel nuchter ... gisteren voor het eerst een steek gehad toen ik hoorde dat een vriendin van me zusje zwanger is en dat terwijl ze later begonnen waren aan kinderen dan ons..maar dat heb ik alweer van me af gezet.

Ik heb me ook een tijd verdiept in hoog sensitiviteit.... alleen denk./vind ik dat ik daar niet toe behoor ... Ik beleef dingen heel intens maar dan vooral alleen gevoelens. Ik heb wel een hoge emotionele inteligentie ... maar ik begrijp wel een beetje hoe je je voelt. Ik heb mezelf een beetje aangeleerd om me soms echt af te sluiten voor dingen....anders blijf ik er heel erg in hangen. Waarom ben ik nu zo positief en nuchter? omdat ik namelijk van mezelf weet als ik de negatievfe kant op ga het voor mij extra moeilijk is om dit om te draaien ... daarnaast zit depressie in de familie en ben ik daar genetisch vatbaarder voor... daarm ben ik soms echt bewust bezig te kijken hoe ik het best kan reageren etc. Ik bedoel ... soms denk ik wel eens heel negatief...maar als ik hardop iets positief zeg..dan helpt mij dat echt. Helaas neemt dat niet altijd het negatieve gevoel weg...ik moet er gewoon echt op letten dan ik niet in een neerwaartse spiraal terecht kom. Ik ben gelukkig niet deprissief maar een aantal familieleden wel....en ik hoop ..en doe mijn best om dat dus niet te   laten gebeuren.

Fijn dat je weet wat er aan de hand is je een stuk beterder voelt!!!

@misspiggy
Mamma mia..leuk!!! wil daar ook naar toe maar heb nog echt niemand gevonden die met me mee wil!!!! zelfs me zus neit :( ga hem wel kopen op dvd :)

@ellenan
jaja jullie gaan me nog missen hoor :D zal inderdaad wel ff afkicken worden van het forum denk hahaha je maakt het wel spannend hoor deze maand!! ik hoop zo dat het raak is!!

@lentekriebel
kattenvoer met saus STINKT ALTIIJD!!! ik ga ook altijd half over mijn nek als ik haar te eten geef!!   fijn dat je je verder goed voelt

@nicoleg
Leuk die foto's van Rick!! (heb ff op je site gekeken) het is een lekker manneke hoor en hij stond ook heel leuk met zijn neefje erop!! straks dus als grote broer! leuk leuk leuk

@B_m
bij twijfel altijd ff verloskundige bellen hoor!! ook al is het niets...(bloedinkjes tijdens zwangerschap kan) als jij liever een bevestiging heb ...gewoon bellen!!

@marina
Tja pendelen..sta er wel voor open maar in het verleden hebi k me ook wel eens laten pendelen...die personen zouden precies kunnen vertellen wanneer ik zwanger zou worden (was toen alleen en aan de pil maar wilde dat wel eens weten) nou de een zei dat jaar nog ...de ander dat jaar daarop.....maar ik sta er niet helemaal ongelovig tegenover hoor!! dus ik hoop gewoon dat de pendel gelijk heeft voor jou en dat het dit keer helemaal goed komt!!

zo ..ff weer op iedereeng gereageerd ......owja...nog even over die nekplooi meting...ik had eerder niet echt beschreven wat ik dan precies zou doen omdat dit bvest een gevoelig onderwerp is natuurlijk. Maar ik weet bijna voor 99% zeker dat ik het kindje niet zou houden als het inderdaad gehandicapt is. Ik weet ook dat ik dat om hele persoonlijke en egoitische redenen doe. Voel me nu gerust genoeg om dit zo op te schrijven..maar ik weet dat sommige mensen daar heel heftig op kunnen reageren... (vooral op forums) maar nogmaals....het is een persoonlijke keuze en ik denk bijna zeker dat dit de mijne zou zijn.......mmmaaaaaaaaaaar....laten we hopen dat geen een van ons ooit voor die keuze komt te staan!

nou ik ga ff de was wegwerken...dan lekker op bed tv kijken met me laptoppie bij de hand en ik doe helemaal niks meer vandaag!!!!...ownee dat kan nog niet want me zus komt zo ff langs met de kleine om de foto's (zij heeft gezinsrapportage laten maken) ben dus heeeeel benieuwd!!!

latersssssss

Zo he dat was mijn langste post ooit volgens mij hahahaha

@lentekriebel
:) vrouwen kunnen   net zoals mannen ook in hun slaap orgasmes krijgen hoor ;) heb er ervaring mee hahaha

BM, Hmmm, ik wilde een lief kort berichtje voor je maken en nu ik het terug lees vind ik het weinig opbeurend. Ik bedoel dus te zeggen, Ik hoop en denk dat het niks is, maar als je er geen goed gevoel bij hebt dan bel gerust de ha of vk. Zij hebben mij ook beiden op het hart gedrukt gewoon te bellen als er iets is. Hopelijk klinkt dit opbeurender  en maak je je niet te veel druk. Maar ik kan me voorstellen hoe je je voelt, het blijft een onzekere periode. Maar we komen er wel, samen!!!
Dikke kus van mij

Summeke, hahaha, ik heb het inderdaad ook al eens gehad, maar dat is een hele poos terug. Nu, moet ik zeggen, kan ik 'wat minder van de droom genieten' zeg maar, want ik vind het toch wel eng met zo'n kleintje in je buik. Hahaha, word een beetje melig hier. Dat heb ik nou altijd als iemand ergens over begint wat ik ook al wilde zeggen, maar niet durfde. Ik ga dus maar weer snel op de bank liggen (nog steeds in de Pyjama). Doei doei en tot morgen of zo (vriendje vind me verslaafd, dus blijf weg de rest van de dag )

Terug
Bovenaan