APRILSTOPPERS 3!!!! De laatste loodjes.....

ikke/Manon, apart dat je dan minder lang zwanger bent dan gedacht, maar gelukkig is alles goed en mag je nog een echo laten maken, lijkt me zo leuk kindje kijken!

Ha Ladies,

Ja ja, shame on me, sorry.

Inderdaad, het werk is weer begonnen, ik ben behoorlijk verkouden en daardoor toch behoorlijk uitgeteld iedere avond. Niet dat het werken tegen valt hoor, helemaal niet, maar het zijn wel lange dagen. En aangezien ik meerdere keren het bed uit moet 's nachts omdat ik erg veel moet plassen, ben ik niet helemaal fit bij het opstaan.

Maar ik ga snel weer uitgebreid deelnemen hier hoor!!! Nu maar weer ff terug onder de wol (we ligen lekker op de bank uit te zieken). Oh nee, eerst ff verse jus maken , we hebben vitamines nodig!!!

Ik ben snel weer terug hoor,  maar wilde nu even laten weten dat het hier verder super gaat en dat ik jullie niet vergeten ben hoor!

Dikke kusssssss

Dag dames,

Het is inderdaad stil komt waarschijnlijk omdat we summeke missen, die is nu lekker aan het genieten van de zon. Wij mogen zelf ook niet klagen want bij ons schijnt het zonnetje ook. Ga dadelijk naar de kermis in Gastel (Budel), mijn zwager woont daar.
Verder ben ik bezig met uitnodigingen aan het maken voor de verjaardag van onze Rick, die wordt 29 oktober alweer 2 jaar.

Hoe gaat het met :
Mariska0808                        5e ronde            1e kindje                 NOD 16 sept
Bloesem                                   5e ronde           1e kindje                 NOD  25 sept
Marina                                          4e ronde           1e kindje                  NOD 21 sept, testen 27 sept

Zoals we zien hebben jullie je nod al gehad of bijna, voelen jullie al iets?

Hier wat extra glitters voor jullie en natuurlijk ook voor ellenan en summeke die in oktober ons zwangerenlijst sluiten.
**************** ******************** ***********x10.000.000

Groetjes nicole

Het is inderdaad erg rustig hier! Maar met zulk mooi weer kan ik me dat best voorstellen. Het weekend zit er weer bijna op. We hebben echt een heel leuk en gezellig weekend gehad, maar eigenlijk veel te druk. Vrijdagavond had ik personeelsfeest in glitterstijl. Ik had 's middags nog maar wat glitterspulletjes gekocht om mezelf op te leuken. Het was eigenlijk best een gezellig feestje, maar niet-zwanger is zo'n feestje leuker. Gisteren hebben we een hele stoere slaapkamer voor Max gezien. Ik had bij de Prenatal al een heel leuk bedje gezien, maar wilde toch nog even verder kijken. Bij Ikea hadden ze eigenlijk niet veel soeps, dus toch maar terug naar de Prenatal. En ik was gelijk weer helemaal verliefd op hetzelfde kamertje. Manlief en ik hebben nog even staan dubben, maar uiteindelijk toch maar de knoop doorgehakt. Van de week ga ik alles bestellen en dan kunnen we zoetjes aan beginnen met het leegruimen van de studeerkamer. Heb er zo'n zin in.
Waar ik geen zin in heb, is morgen weer werken. Gelukkig hoeft manlief deze week niet iedere ochtend om 5.30 zijn bed uit en kunnen we samen opstaan en voor Max zorgen.

@nicoleg: lekker geshopt voor zoonlief? Soms kunnen ze inderdaad zo snel uit hun kleertjes groeien. Max staat momenteel al weer een tijdje stil, maar ik vind het echt niet vervelend om iets nieuws voor hem te kopen. Eigenlijk koop ik eerder voor Max nieuwe kleren dan voor mezelf.

@ikke44: super, een goede echo! En het kan inderdaad kloppen dat je korter zwanger bent. Het ligt er maar net aan wanneer je eitje bevrucht is. Ik ben bijna een week verder dan ik zelf dacht, dus ik heb juist een hele vroege eisprong gehad. Voordeel is wel dat je nu over 2 weken alweer een echo krijgt en nog een keertje mag kijken naar je kindje.

@voor iedereen die op of bijna op het wachtbankje zit: spannende dagen weer voor jullie. Ik duim met iedereen mee.......

Ga nu nog even genieten van mijn bankhangavondje. Duik dadelijk mijn bedje in en ga dan heerlijk tv kijken en op tijd slapen.
Welterusten allemaal!

rd's gearriveerd, ga nu weer balen en tegen christian aankruipen
nod 21 oktober
als het dan nog niet gelukt is gaan we naar de gyn omdat we dan al 13 maanden bezig zijn, ik hoop dat die dan wel wat doet ook al ben ik dan 27

knuffel

@marinax: we plaatsten tegelijkertijd een berichtje! Wat ontzettend balen weer van je rd's! Kruip inderdaad maar eens lekker tegen Christian aan en laat jezelf maar eens lekker verwennen door manlief. Ik had eigenlijk helemaal niet in de gaten dat jullie al zo lang bezig zijn. Misschien dat je nu al wel een afspraak kunt maken bij de HA voor een doorverwijzing. Voordat je een afspraak hebt in het ZH, ben je zo een aantal weken verder. Mocht je dan in de volgende ronde alsnog aantellen, dan kun je de afspraak cancellen.

Hey allemaal,

@Marina, balen van de rd's....speciaal voor jou zijn deze: ************* **************
Wist ook niet dat je al zo lang bezig was, zou  ook al vast afspraak maken met HA, kun je idd  altijd afzeggen.

Nou wij hebben de babykamer gister maar direct opgehaald, staat nu in onderdelen op de toekomstige babykamer, (kon niet heel na boven, dus mannetje en vader hebben hem uit elkaar gehaald)
Morgen weer werken...nog helemaal geen zin in :(

Knuffel voor jullie allemaal

Liefs Manon

Hey meiden,

Manon bedankt voor de extra glitters, ik sla ze even op.
Ik heb even de huisarts gebeld, kan daar woensdag heen maar wel alleen want christian is weer eens een weekje weg en dan heb ik meteen maar het ziekenhuis gebeld en heb voor 7 oktober een afspraak, rond die tijd komt net mijn ei dus dan zullen ze deze maand wel niks doen maar ben ik in ieder geval op tijd voor de volgende, hoop ik dan maar. Die doorverwijzing krijg ik hopelijk wel, ik ga er gewoon van uit! Dan heb ik ook twee en een halve maand aan temperatuur hopelijk kunnen ze er iets mee maar mijn ei voel ik echt duidelijk dus die is er wel nou ja afwachten maar weer.

Leuk dat de babykamer er al is!

Terug
Bovenaan