Hoi Dames,
Hier is alles goed. weinig nieuws te melden op dit moment. Heerlijk weekend gehad en ben nu aan het wachten op woensdag, de hsg. zie er best een beetje tegenop, maar laat het allemaal maar zoveel mogelijk over me heen komen en dan zien we wel. kan er toch niets aan veranderen en heb geen idee hoe het voelt en zo. lees veel verschillende verhalen: bij de een deed het ontzettend veel pijn, bij de ander viel het wel mee. Er wordt wel aangeraden om enkele dagen rust te nemen naderhand, dus die hebben we al ingecalculeerd!
Marina: Balen meid, dat de rd's zijn doorgebroken! Vindt het heel vervelend voor je. Zeker omdat je vorige week zo misselijk was en zo, tja dan ga je toch stiekem hopen en denken he! Heel goed meid dat je de afspraak bij de ha en het ziekenhuis al hebt gemaakt. nu maar hopen dat je idd een verwijzing krijgt van de ha. He, maar ik had ook niet in de gaten dat jullie al zo lang bezig zijn????? Ik dacht dat jullie ook vanaf april bezig waren. Niet dat je anders niet hier zou mogen kletsen hoor meid, we willen je niet meer missen. Maar hadden jullie de beslissing om aan kinderen te beginnen vorig jaar rond deze tijd al genomen?? oh ja, en fijn dat de uitslagen van de onderzoeken in maastricht goed waren, nu maar hopen dat je goede tips krijgt!
Manon: Hahaha, moet even wennen aan je echte naam. Fijn dat de echo zo gaaf en goed was! Je hebt er echt van genoten en daar hoort volgens mij een traantje bij, dat geeft niets hoor! He, en wat gaaf van de babykamer! nu begint het echt echt te worden he! ooh wat lijkt me dat leuk om dat allemaal uit te mogen gaan zoeken en kopen enzo.
Oh, en ik verwijt helemaal niemand hoor, als ze wat minder op het forum zijn. We hebben allemaal een druk leven en het forum is gewoon gezellig even kletsen, je ei kwijt kunnen, samen lachen en huilen. maar wel waneer je daar zelf zin in hebt. Ik ben nu ook een paar dagen niet zo actief geweest, dat is toch niet erg! Op zijn tijd post toch iedereen weer gezellig een berichtje!
Lentekriebels: He, jij nu ook al zo verkouden. Ben je aangestoken door nicole, hahahaha! Hoe voel je je nu? Hopelijk wat beter want tja, je kunt natuurlijk niet zomaar alles innemen tegen de verkoudheid nu.
Misspiggy: wat leuk, jullie zijn nu in de volgende fase beland: 2e kamertje voor max uitzoeken en zo. en dat dan weer inrichten en dan de babykamer weer in orde maken. volgens mij is dat net zo speciaal en leuk als voor de 1e keer de babykamer kopen en in orde maken en zo! Fijn dat jullie geslaagd zijn met de aankopen!
Nicole: de griep helemaal weg? gelukkig maar! En vandaag wat misselijk geweest, ach dat hoort erbij zeggen ze. ik kan dan alleen maar denken: oooh was ik maar elke dag misselijk, als ik maar zwanger ben, daar heb ik alles voor over. maar als het dan eenmaal zo ver is en je bent echt elke dag kots misselijk, vervloek je dat dan ook weer, ookal weet je dat je het doet voor een goed doel, je wilt je toch gewoon lekker voelen toch! En leuk, uitnodigingen aan het maken, wordt die kleine boef al weer 2! En jij ook lekker inkopen gedaan, heerlijk vindt ik dat alijd om rond deze tijd eens naar de stad te gaan. lekker de nieuwe collectie weer bewonderen!
Zo, ga even lekker surfen op internet, beetje rond neuzen enzo. kom misschien straks nog wel even langs en anders morgen of overmorgen weer! laat in ieder geval weten hoe de hsg is geweest!
liefs Ellen.