APRILSTOPPERS 3!!!! De laatste loodjes.....

Hey allemaal,

Nicole heb je de afspraak voor de echo al gemaakt? ik duim met je mee dat ukje goed groeit lijkt me toch wel heel erg spannend!

mijn vriendin heeft gister te horen gekregen dat het een goedaardige tumor is en over 3 a 4 weken wordt ie verwijderd, wordt ze nog over gebeld, gelukkig kan ze wel haar borst houden!

Ik maak me verder alleen een beetje druk over het gesprek morgen met de huisarts, wij zijn vegetarisch en misschien dat ik dan vitamine b12 gebrek heb dat is ook niet goed om zwanger te worden en daardoor kan het ook misgaan dus wil ik hem even vragen of hij daarop wil prikken nou ja als ik het zo lees vind ik het logisch dus zal hij het waarschijnlijk wel doen, baal wel dat ik er in mijn eentje heen moet, hij heeft altijd een stagaire en ja normaal maakt het me niet zoveel uit maar dit vind ik een beetje persoonlijk, kom op niet zeuren ik hoef alleen maar die verwijzing te krijgen maak me weer nerveus over wat waarschijnlijk in vijf minuten geregeld is maar ja.

o ja over hoe ik bij de aprilstoppers kwam, ik heb er even over moeten denken maar het zat zo 3 maart heb ik een miskraam van 9 weken gehad en ik had het er heel moeilijk mee, we zouden het binnenkort gaan vertellen en je begint al een klein beetje iets te zien + mijn vriendin had net verteld dat ze ook zwanger was (ongeveer gelijk uitgeteld) en toen die miskraam, ik had het er dus ontzettend moeilijk mee en toen ben ik op internet gaan kijken en zag dit forum, gelukkig werd ik na 6 weken weer ongesteld en heb ik me aangemeld bij de aprilstoppers, eigenlijk begonnen we toen dus ook weer opnieuw maar ik moet zeggen na de miskraam in mei en nu dat mijn vriendin bijna is uitgeteld en ik ook zou zijn heb ik het even heel erg moeilijk maar goed zo kwam ik dus bij de aprilstoppers.

nou mijn griepje is nog niet weg ga zo maar even extra vitamine c halen.

Annemiek, Summeke kunnen jullie me een beetje vertellen wat te verwachten want ik ben dus alleen bij de gyn voor een termijnecho en chromosomenonderzoek geweest en moet ik de familie afbellen voor vruchtbaarheidsproblemen? Doe ik liever niet want we houden steeds stug vol dat er nog niks komt.

Hoi meiden,
Hier weer even snel een berichtje, want we stonden op de 2e pagina, en dat kan natuurlijk niet he!!
Hier alles ok, lekker weekend gehad en vandaag en morgen ook nog vrij. Heerlijk 4 dagen achter elkaar vrij zijn!. Vrijdag hoef ik maar een korte dag tot 14.00 uur, dus das ook een makkie. Ik zou eigenlijk naar een bruiloft van een vriendin gaan, maar die is aan de andere kant van nederland, ruim 1.5 uur rijden. Ik ben al een week grieperig (keelpijn, oorpijn, kop vol met watten, hoesten enzo), overal pijntjes in mijn bekken en moet alleen, omdat mijn mannetje geen vrij kan krijgen. Dus ik zie zo'n lange rit (in de spits) absoluut niet zitten. Moet ook nog eens werken de volgende dag. Ze weet er al van, maar toch vind ik het lullig. We kennen elkaar nu 14 jaar! Heb wel een goede reden maar toch.
Annemiek en Manon ik moet wel even wennen aan jullie namen hoor, misschien dat ik jullie maar gewoon ikke en ellen blijf noemen, ik ken jullie eindelijk een beetje. (is momenteel een beetje verwarrend voor mij....zwangerschapshormoontjes he)
@marina, maak je niet druk om die stagaire bij je gesprek met je huisarts joh... er zijn wel ergere onderzoeken waar zo'n stagaire bij mag/moet zijn. En hij of zij moet tenslotte ook leren. Komt vast goed meid!! En fijn dat er bij het ziekenhuis vorige week geen gekke dingen uit gekomen zijn. Hopen dat je met tips en oefeningen je geheugen weer een beetje op peil krijgt! En natuurlijk je wiplash klachten he!
@Ellen.... veel suc-6 morgen!! Ik duim voor je. En dat het deze maand maar mogelijk mag zijn!!
@ikke... leuk dat jullie de babykamen al hebben, nu kan het genieten en voorbereiden echt beginnen, ook wat vond ik dat ook leuk zeg toen ik zwanger was van Britt. Heerlijk neuzen in de babywinkels, kleine kleertjes kopen enzo. Fijn dat je binnenkort weer een echo krijgt en dat je niet precies even lang zwanger bent dan verwacht komt vaker voor hoor, ik was bijvoorbeeld weer 3 dagen langer zwanger dan ik zelf dacht. Je weet tenslotte vaak toch niet precies wanneer je eisprong en de bevruchting geweest is.
@misspiggy... leuk zo'n feest in glitterthema.... ben erg benieuwd hoe je eruit zag, hahaha. Wij hebben 5 en 6 oktober van het werk een weekendje weg, ben benieuwd want we weten dus nog helemaal niets... spannend! Ook al lekker aan het shoppen geslagen voor een slaapkamer voor max, ik moet eerlijk toegeven dat wij dus nog niets gekocht hebben. Was eigenlijk wel van plan om even bij de ikea te gaan kijken, maar volgens jou hadden ze niets speciaals???
@nicole, leuk he shoppen voor je zoontje... ik ga ook liever winkelen voor Britt als voor mezelf, nou jou op z'n tijd natuurlijk ook even heel goed voor mezelf natuurlijk. Maar nu kan ik toch nog niets kopen, ik hoef geen gewone kleren te kopen nu en positie kleding daar pas ik nog niet in..... Lastig hoor! hahaha
Nou meiden, ik hou het even hierbij, er staat een hysterisch kind naast me... heeel gezellig, negeer, negeer!!
Manlief komt ook over een klein halfuurtje thuis, dus ik ga maar eens wat koken!
Tot snel weer.
Dikke kus Amber

Even een korte update. Vandaag weer op controle geweest bij de vk en wat kan ik me daar druk over maken! Vreselijk, ik ben echt zo'n stresskip. Gelukkig was alles goed, mooie bloeddruk, uitslag van de nekplooimeting was helemaal ok en ik was maar 2 kilo aangekomen. Gelukkig kon ze ook het hartje gelijk horen en het ging goed tekeer. Ik mocht ook extra lang luisteren, omdat ze het de vorige keer niet kon horen. Ook kreeg ik de verwijskaart mee voor de 20-weken echo en natuurlijk heb ik gelijk een afspraak gemaakt. Maandag 13 oktober om 10.00 worden we verwacht. Wel spannend hoor!

@ikke44: da's lekker op tijd, de babykamer nu al in huis! Ik ga zaterdag alle spulletjes bestellen bij Prenatal. Maar goed dat ik even gewacht heb, want dit weekend krijg je 20% korting op bijna het hele assortiment en dat scheelt toch best veel. Hopelijk heb je ook weer lekker gewerkt?

@marinax: goed van je dat je gelijk een afspraak hebt gemaakt bij de HA en bij het ziekenhuis. Wel jammer dat je alleen moet, het is toch altijd fijn om iemand naast je te hebben. Fijn dat je met ons wil delen hoe je eigenlijk bij de april-stoppers terecht bent gekomen. Het is natuurlijk niet niks wat er allemaal is gebeurd. En ik kan me ook heel goed voorstellen dat je het hier heel moeilijk mee kunt hebben. Heel veel sterkte met alles en een dikke knuffel!

@ellenan:een spannende dag voor jou morgen! Laat het allemaal maar over je heen komen en doe het daarna maar lekker rustig aan! En jezelf natuurlijk eens goed laten verwennen door manlief!

@amber27:en hoe voel je je inmiddels? Volgens mij heerst er van alles. Begin zelf ook weer te snotteren en heb regelmatig bonkende koppijn! GGRR! Wat betreft de kinderkamer: bij Ikea vond ik het allemaal net niet. Qua babykamertjes hebben ze best wel wat, maar echte juniorkamertjes hebben ze niet. Datgene wat ze hebben, vond ik echt slecht van kwaliteit. Wij kopen het kamertje dus bij Prenatal, maar gaan wel naar de Ikea voor de aankleding van het kamertje.

Ga vanavond weer lekker genieten van mijn bank. Morgen lekker vrij, hopelijk laat zoonlief me lekker uitslapen!

Nu we toch uit de anonimiteit komen,

gr. Hanneke

Dag dames,

Ben bekaf, vermoeiende dag met zoonlief gehad, wil niks anders als koekjes en bob de bouwer zien. En daar ben ik het niet zo mee eens, dus hebben we niet kunnen doen wat ik vandaag wou gaan doen (winkelen). Morgen weer aan het werk, moet deze week meteen 3 dagen werken ipv 2 dat gebeurt eigenlijk nooit dus zal wel even wennen zijn. Volgende week dinsdag om 11.00 uur echo, hoop dat alles goed is en dat ze me kunnen vertellen hoe ver ik nou ben.

Voor de dames, die morgen een afspraak hebben bij de ha en het ziekenhuis succes, hoop dat het allemaal meevalt.

groetjes Nicole

Hoi lieve meiden,
Alles goed hier, nog steeds snotverkouden, slaap al een week op zolder en   manlief heeft ook al een week geen oog dichtgedaan door mijn geblaf 's nachts. Vanmiddag toch maar even naar de apotheek voor iets.
Gisteren met mijn schoonmoeder voor Britt om nieuwe schoenen, ik had al wel het idee dat ze aan de kleine kant aan het raken waren, maar dat het zo erg was!! Ze heeft nu maat 24 nodig (inclusief groeiruimte) en droeg nog maat 22!! . We zijn wel heel goed geslaagd... hele stoere laarsjes (kuithoogte). Echt super leuk, echt een stoere meid wordt het nu. Alleen haar voeten opmeten in de winkel, was een drama... Wat een dramaqueen heb ik toch zeg, ze gilde en schopte alles bij elkaar, dat die verkoper (nieuw en nog een beetje bleu) maar even wegliep, hahaha. Ach ik ken mijn dochter langer als vandaag, gewoon even in de houdgreep nemen met z'n 2-en. En hupsakee. Iedereen kijken natuurlijk, maar tis wel gelukt. Op het consultatieburo ook laatst, mevrouw wilde absoluut niet opgemeten worden, ze moeten dan tegen de muur aan gaan staan en ze liet zich gewoon door de benen zakken. Handig zo'n kind. Verder is ze wel heel lief hoor, hahaha.
@nicole.. oh zulke dagen ken ik, heb ik ook geregeld, tja als je dan zelf ook niet zo lekker in je vel zit, wordt het lastig he. Britt wil dan hele dagen Bert en ernie kijken. En het liefst ook de hele dag op schoot natuurlijk. suc-6, gaat weer over zo'n dag!
@misspiggy fijn dat alles goed was bij de VK!! En geniet van je vrije dag he vandaag!!
Ik ben vandaag maar eens begonnen aan onze administratie te halveren (en misschien gooi ik nog wel veeeeel meer weg). Heerlijk!! De papiervernietiger van mijn schoonouders geleend en gaan met die banaan. Het ruimt wel lekker op hoor. Die kamer moet namelijk leeg voor Britt! En alle administratie moet naar zolder, maar eerst maar eens flink de bezem er door heen. Maar wat een werk zeg, en dit is nog maar het topje van de ijsberg. Ach het begin is er, zal ik maar zeggen.
Nou ik laat het even hierbij,
Tot snel weer....
En om het nog lastiger te maken... ik zal ook even uit de kast komen, hahaha
Mijn echte naam is...... (tromgeroffel) Jessica!!
Dus dikke kus, Jessica (gek hoor om nu geen Amber meer te schrijven, ik houd gewoon mijn inlognaam Amber hoor, dus jullie mogen mijn natuurlijk ook zo blijven noemen)
Ik zal even kijken of ik een fotootje kan plaatsen

Ik ben benieuwd, want dit lukt mij dus noooooooit.
liefs

he bij mij staat hij erop, maar de vraag is of jullie hem zien natuurlijk, hahaha

oh ja hier was ik trouwens al 8 wk zwanger, dus foto is redelijk recent (inmiddels 18.5 week zwanger, maar goed)

Hoi Jessica (Amber),

Wat fijn dat het goed met je gaat, en leuk dat je een foto hebt geplaatst, en wat een mooie witte krullen heeft Brit, ze is net zo licht als onze Rick alleen heeft die het stijle haar van zijn mama.

Wat leuk om nu al jullie echte namen te zien, ik had bij sommige echt niet gedacht dat ze een andere naam hadden.

Ik ben en blijf nog steeds Nicole want dat is ook gewoon mijn echte naam, dus dat scheelt al wat met het wennen van al die nieuwe namen.

Verder heb ik morgen mijn intake gesprek bij de VK, laat je jullie wel weten hoe het was.

Hoe is het verder met ellen (ik geloof Annemiek maar dat is even uit mijn hoofd)gegaan vandaag in het zh.

En met marina (naam ben ik kwijt of was het wel je echte naam?) bij de ha vandaag.

Groetjes Nicole

Terug
Bovenaan