APRILSTOPPERS 3!!!! De laatste loodjes.....

Ha B_M: dat zei ik inderdaad, die indruk had ik. Balen dat je je zo rot voelt zeg! Hopelijk voel je je snel beter. Ik heb je echo meteen even op de lijst er bij gezet!! Ik heb trouwens ook net een maand de maansteem om gehad en toen was het raak. Ik denk dat het misschien toch een beetje invloed heeft. Misschien ben je wel iets minder gespannen doordat je er in gelooft of zo, dat doet ook al veel toch.

Ik probeer ook ff die buik-banner:

Hahahahaha, nog geen buikje, was te verwachte natuurlijk. Er is ook nog niet echt iets te zien hoor, maar het voelt wel langzaam wat meer opgeblazen (bovenste knoop los als ik rechtop zit!). Maar ik kan nu al niet meer van mijn buik afblijven. Mijn 'platte' buik dan he (na de vakantie niet helemaal plat hoor, haha). Gewoon omdat ik weet dat Ieniemini daar in zit en wacht om ons over 232 dagen te verrassen met een lieve lag!!! Heerlijk hoor.
Alle niet zwangeren: sorry voor mijn gezwijmel!!! Hier nog wat glitters voor jullie. Ik wens jullie dit ook, met heel mijn hart!!!!!!!

Zo, nu ben ik echt weg, hier wordt ook niet gekookt vandaag. Vriendlief had gisteren te veel pasta gemaakt, dus een beetje sla er bij en hoppa, mijn favoriete avondmaal !

NOD
Mariska0808                        5e ronde            1e kindje                 NOD 16 sept
Bloesem                                   5e ronde           1e kindje                 NOD  25 sept
Marina                                          4e ronde           1e kindje                  NOD 26 sept
MM NOD:
Summeke                                 6e ronde           1e kindje                NOD  10 okt         2e ronde clomid?
-->.....even bericht van de gyn krijgen of door mag gaan met clomid
Ellenan                                           5e ronde          1e kindje               NOD  15 sept
--> afwachten tot NOD, spannend!!!! Kom maar op met die glitters!

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP  23 maart 1e echo 7-8, 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Juli2003   3e ronde  2e kindje  UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 16 april, 1e echo 18-9
Wensjertr 6e ronde 1e kindje UITGETELD OP ??
Lentekriebel    5de ronde 1e kindje  UITGETELD OP 30 april, 1e echo 11-9
B_m   4e ronde  e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009, 1ste echo 20-09
Nicoleg    4e ronde  2e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009, 1e echo 17-9

lentekriebel jij ook toi toi toi voor morgen!! we zullen uitgebreid verslag komen doe he haha
Marina je woont in ittervoort grappig zeg!! zeker omdat ik daar opgegroeid ben, jullie hebben ook bijna kermis he haha het beruchte kermisplein daar heb ik in mijn jeugd heel wat uurtjes versleten. Welke straat woon je? ik heb eerst op de geranuimstraat gewoon later naar de brigittastraat naast de tandarts
dit was ik ff snel tot morgen na de echo met uiteraard uitgebreid verslag!! o ja ik moet om kwart voor 4

heey allemaal

ik doe het even zo!!!!!ik leef nog wel hoor

maar wegens prive omstandig heden heb ik niet zo veel tijd ik lees nog wel alles tijd op tijd door....!!!!!!
heb niet zo veel zin om alles neer te zetten maar me schoon ouders lagen in scheiding en het is niet zo simpel verlopen helaas!!!!
maar het is nu wat rustiger dus probeer echt vaak langs te komen...

mij RD`s zijn er nog niet ben wel vandaag een beetje misselijk het hangt er het is niet dat het zo is dat ik moet kotsen maar het blijft hangen snap je hahahaha.....

ik hoop dat het dit keer wel raak is hahahaha duurt nu een beetje te lang!!!!!!!

nou heeel veel lief van mij!!!!

Lentekriebel: Ja heerlijk pasta met sla! Mijn pizza was ook prima te doen. Je zal wel denken dat wordt je toch nog meer misselijk, nee hoor gelukkig niet! Wat ik eet maakt geen verschil.
Thanx dat je mijn echo data in het lijstje hebt gezet maar het is 20-10 ipv 20-9........ja ik moet dus nog langer wachten.....typefoutje

Ha B_M: oeps, foutje. Toen ik het er neer zette dacht ik al, was het nou september.......maar dan is het inderdaad lang wachten voor je. Ik zal morgen proberen een foto te plaatsen,dan kun je daar alvast een ebetje van genieten (in dit stadium zien ze er toch allemaal hetzelfde uit)
Overigens, k vraag me af of ik wel een echo krijg. Volgens mij zou het dan inwendig moeten, want ik ben pas 7 weken. Geen idee of de verloskundige dat doet. We zien wel, anders ga ik geoon nog een keertje terug .

Mariska0808: leuk dat je er weer ff was. We zullen voor je duimen!

Truste allemaal

NOD

Mariska0808                        5e ronde            1e kindje                 NOD 16 sept
Bloesem                                   5e ronde           1e kindje                 NOD  25 sept
Marina                                          4e ronde           1e kindje                  NOD 26 sept
MM NOD:
Summeke                                 6e ronde           1e kindje                NOD  10 okt         2e ronde clomid?
-->.....even bericht van de gyn krijgen of door mag gaan met clomid
Ellenan                                           5e ronde          1e kindje               NOD  15 sept

Wachtbankje

(de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
B_m   4e ronde  e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009, 1ste echo 20-10

Heej ladies, we staan op pagina2!!!

Jeetje wat ben ik vroeg zeg. M'n kerel is heel erg verkouden en lag te snurken, tja dan kom ik niet meer in slaap. Dus ben ik maar opgestaan.

Nou, laterssss!

goedemorgen ladies!!

vandaag ga ik lunchen met een oud collega dus ben er weer vanavond
Voel me okey...de RD's doen het rustig aan maar ze zijn wel met zijn velen hoor!!!
Vandaag weer begonnen met de clomid

volgende ronde nieuwe kansen!!!

ps marina...die 20-9 had ik perongeluk gedaan hahah...had teveel op backspace geklikt en wist niet meer wat er stond..dus dacht ik ow..maar er 9 van :)

NOD
MM NOD:
Summeke                                 6e ronde           1e kindje                NOD  10 okt         2e ronde clomid
--> tot 15 sept clomid slikken .... op vakantie en dan afwachten tot nod

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
B_m   4e ronde  e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009, 1ste echo 20-10

Hee goedemorgen dames!

Hier is alles ok. voel me heel goed, heb nergens meer last van! De afscheiding is weg en de pijn in mijn onderrug en buik ook. Wel heb ik ontzettende kriebels in mijn buik, maar dat zal wel onbewust van de spanning en zenuwen  komen. elke keer als ik er aan denk, dan krijg ik echt de kriebels!

Marina: fijn dat je goede holp hebt bij het afhandelen en zo van alles! He, de ouders van Christian wonen in Ell! Daar woont mijn familie ook, mijn moeder is daar geboren en getogen. Ze heet Breukers met de achternaam en wonen allemaal op de hoogstraat. Ik het oude huis van mijn opa en oma woont nu een meisje/vrouw van onze leeftijd met haar man. Daar ga ik elke 6 weken naar een cursus bloemschikken. Wat toevallig zeg!
Wel raar van die pastoor, dat vindt ik gewoon ronduit brutaal! Wij hebben echt een hele gave leuke pastoor! Niet dat ik elke week in de kerk zit, maar soms vindt ik het wel fijn om er eens heen te gaan en een kaarsje op te steken. Bij ons in de buurt, in Ommel, zit een maria-kapel bij de kerk. Dat is zo'n bedevaartskapel. Daar vindt ik het vooral fijn om een kaarsje aan te steken.
Nicole: Ja, idd het zuiden des lands is hier goed vertegenwoordigd! En hoe voel je je nu? Hopelijk is de griep wat minder. En dan komen nu de zwangerschapskwaaltjes tevoorschijn. Ach meid het hoort er nu eenmaal bij!
B_M: Jeetje meid, je bent wel echt goed zwanger zeg! Hopelijk kan je er, ondanks alle klachten, wel van genieten! En 20-10 de echo! Dat duurt idd nog lang, maar wel fijn dat je iets hebt om naar uit te kijken. doe het lekker rustig aan he! En Pizza, mmmmm lekker!
Lentekriebels: Hartstikke goed meid, dat je mee doet met moeders voor moeders! We zijn je eeuwig dankbaar! he, zullen we vanmiddag een bakkie gaan doen? Ben nu namelijk in Venlo hahaha(aan het werk, maar het is zo'n mooi weer dat ik geen zin heb). Oh, en je eerste eet-aanval. Nou geef er lekker aan toe zou ik zeggen. maar je moet niet voor 2 gaan eten he! Bedankt voor de glitters en heel veel succes en plezier vandaag bij de vk. Hopelijk krijg je  een echo en anders krijg je vast een afsrpaak voor een echo, kan je daar lekker naar uit kijken! He meid, je moet je niet verontschuldigen tegenover ons voor dat gezwijmel van je! Dat is toch geweldig dat je dat zo doet, je bent er gewoon echt van aan het genieten! Daar hoef je je niet schuldig om te voelen! Ik denk dan alleen: Zo staan we binnenkort allemaal, toch meiden!!!
Meisjeb: Succes en veel plezier vandaag bij de echo! Laat wel weten hoe het was he, ben reuze benieuwd en geniet ervan!
Mariska0808: He meid, wat vervelend voor jou en je man! Zo zie je maar, geluk en verdriet liggen dicht bij elkaar. Jullie zijn vorige maand getrouwd en nu liggen je schoonouders in scheiding! Echt erg! Heel veel sterkte meid!
Summeke: fijn dat je je beter voelt! Je bekijkt het allemaal weer van de positieve kant! Goed zo meid! En veel plezier met de lunch. Het is lekker weer, dus heerlijk terras-weer!

Zo, ga nu toch maar weer even snel aan het werk. Tot later dames!!

Liefs Ellen.

Terug
Bovenaan