APRILSTOPPERS 3!!!! De laatste loodjes.....

druifje... nou om eerlijk te zijn heeft het niet doorgezet vandaag..misschien morgen en dat zou betekenen dat ik een cyclus van 28 dgn heb gehad. De vorige met clomid was 30. Clomid garandeert geen vaste cyclus maar wel weer regelmaat.... en met mijn geschiedenis in cyclussen zou van 30 naar 28 een mooie regelmaat zijn. Ik wacht af of het doorzet of niet..... zo ja dan gyn weer bellen om een afspraak te maken voor een echo.... zo niet....dan maar ff na dag 30 testen.

heeft doorgezet vanochtend.
Heb nu heel mooi een cyclus van 28 dgn gehad.

Heb vandaag teamvergadering en ga vannacht de nachtdienst in. Zal morgen en overmorgen dus overdag niet zoveel aanwezig zijn

Hee dames,

Ja hoor, vanochtend had ik eindelijk een positieve ovutest! Dus morgen gaat het gebeuren!!! om half 2 moet mannetje het potje inleveren en om 3 uur wordt het geinsemineerd. ooooh, krijg helemaal de kriebels, zo spannend vindt ik het!!! Ik zal morgen verslag uitbrengen hoe het ging enzo.

Marina: Wat een eigenwijs ei zeg! Hopelijk krijg je ook snel de eisprong. En wat fijn dat je nu gesprekken krijgt voor tips en trucs! Hopelijk heb je er snel baat bij.

Amber: Hoe was het weekend in Antwerpen? En hoe is het met je buik? kun je een foto op hyves plaatsen waarop we je buik kunnen bewonderen?

Druifje: Tja meid, dat moeten we altijd bekopen he, een feest weekend! als je het maar gezellig hebt gehad! Hopelijk is je ei alvast wat los gekomen van al dat gefeest!

Summeke: Dank je meid, ik ben blij dat ik je kan helpen! Ben je trouwens niet uitgerookt vannacht door de brand??? Of heb je er geen last van gehad?
He, en wat is dat nou? De ongi niet doorgezet gisteren? Hoe is het nu? Ik wil je geen valse hoop geven, maar bij lentekriebels was dat toch ook zo. die dacht ook dat ze ongi was geworden en na 1 dag was het al weer over en toen bleek ze ........ Nou, meid je maakt het wel heel spannend deze maand! Ik duim me suf voor je want ik hoop het zo voor jullie!!!

Noompje: Hoe is het me jou? Begint je buikje al te groeien??

Mariska1980: wat leuk dat je je ook hebt aangemeld bij hyves! ik zal dadelijk eens kijken. En hoe verloopt jou zwangerschap? Doe het wel rustig aan he meid!

Nu weet ik ook wanneer ik mijn nod heb, dus ik zal het lijstje er weer even bijhalen.
Liefs Ellen.

He Summeke,

zie nu pas dat je weer gepost had. zou willen dat ik mijn laatste stukje tekst van mijn berichtje aan je weg kan halen. Wat kl*te meid! Ik denk aan je en ga heel veel kaarsjes voro je aansteken voro de volgende ronde!

liefs!

NOD

Mariska0808                        5e ronde            1e kindje                 NOD 11 okt
Marina                                         5e ronde           1e kindje                  NOD  21  okt

Druifje                             4e ronde           1e kindje             NOD 24 okt

Bloesem                                   5e ronde           1e kindje                 NOD  ??

MM NOD:
Summeke                                 6e ronde           1e kindje                NOD  ?? okt         3e ronde clomid
-->
Ellenan                                           6e ronde          1e kindje               NOD  24 okt
-->  8 okt 1e IUI Poging!

Wachtbankje

(de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 20 wk echo 02-10
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8, 20-weken echo 13-10 om 10.00
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP  23 maart 1e echo 7-8, 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Juli2003   3e ronde  2e kindje  UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 16 april, 1e echo 18-9, 2e echo 29-9
Wensjertr 6e ronde 1e kindje UITGETELD OP ??
Lentekriebel    5de ronde 1e kindje  UITGETELD OP 03 mei, 1e echo 11-9, 2de echo 02-10
B_m   4e ronde  e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009, 1ste echo 20-10
Nicoleg    4e ronde  2e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009, 2e echo 30-9

maakt niet uit hoor ellenan :) spannend dat het vandaag gaat gebeuren!!!!
ik duim met je mee!!!

ga nu omkleden en naar teamvergadering. ben vanmiddag weer thuis

Hey meiden,

mijn vriendin die begin van dit jaar gelijk met mij zwanger was is vandaag bevallen van Sanne superleuk maar ook een beetje moeilijk. Nou ja kan ik morgen even kado'tjs voor een meisje kopen!

mijn ei komt als het goed is vandaag maar het zeurt alleen nog maar, en ik weet het we hebben niet voor niks geklust, het is ook heel leuk maar euh we zijn al vanaf 26 sept elke dag bezig omdat mijn temp meteen zo raar deed en euh soms heb je even geen zin en euh nou springt ie niet . Hij heeft vast op Sanne gewacht voor een beetje extra geluk! Ik ben echt benieuwd hopelijk kunnen we snel kijken vind het alleen een beetje aso om daar nu al voor te bellen maar we hebben donderdag ook de spuiten en dan kan het wel even duren.

Summeke vervelend van je werk ja ik weet niet zo goed wat je ermee kunt je hebt het al heel goed aangepakt denk ik en gelukkig is daar Ellenan voor advies!

Ellenan ik duim mee dat je ei een leuk iniminitje wordt! Spannend morgen!

iedereen verder ik reageer morgen helemaal maar ben het nu even kwijt!

Ha Ladies,

FF een kort bericht van mij, Net terug van de cursus en dooooooood moe!
Maar wil even laten weten dat ik aan jullie denk ;-)

Ellen, spannend, morgen inseminatie, wie weet gaat 'het' gebeuren deze week......spannend. Ik ga een kaarsje voor je opsteken!

Summeke, balen zeg, de RD's, voor jou ook een kaarsje. Ik hoop zo dat jullie ook snel allemaal mogen meemaken waar ik nu doorheen ga!! Ik gun het jullie heel erg!

Marinax, ook voor jou natuurlijk een dikke knuffel. Dat je eitje maar snel mag springen.......en bevrucht worden natuurlijk!!!! En ook gefeliciteerd met de kleine van je vriendin. Hopelijk kun je ondanks je eigen wens toch ook van haar kleine genieten, want ook dat is toch erg speciaal!!

Druifje, lekker gewerkt vannacht? Vind je dt niet vervelend, nachtdiensten?? Ik ben zo uit mijn hum als ik uit mijn ritme ben.....ik ben blij met mijn dagbaantje!! Wat doe je precies voor werk, ook verpleging, net als (???weet ik ff niet meer, haha)?

Dames voor jullie allemaal: ********* *********************** ****************** ************* ************ *********** ********** ******* ********** **********

Mariska1980: Ik moet ook toegeven dat ik meer doe met hyves dan met het forum (minder lange stukken te lezen en alle lieve snoetjes er bij te zien). Maar ik hou jullie hier ook in de gaten hoor, haha!

Amber, hoe was je weekend??

Hier is verder overigens alles pikobello!!! Ik voel me moe, maar verder wel super.
Vandaag een afspraak gemaakt voor de combinatietest. Erg spannend allemaal en een moeilijke keuze. Maar we gaan er voor!!! 21 oktober is het alweer zo ver, dat gaat snel, kunnen we ons Inimini-mensje alweer voor de derde keer gaan bekijken. Hopelijk is alles goed. Ik moet zeggen dat nu ik de afspraak heb gemaakt, ik me toch ook wel zorgen ga maken om de uitslag....................... 'niet doen, is niet goed voor de kleine' ....ik weet het :)

Nou, ik ga slapen, dikke kussssss en knuffel Martine

NOD
Mariska0808                        5e ronde            1e kindje                 NOD 11 okt
Marina                                         5e ronde           1e kindje                  NOD  21  okt
Druifje                             4e ronde           1e kindje             NOD 24 okt
Bloesem                                   5e ronde           1e kindje                 NOD  ??

MM NOD:
Summeke                                 6e ronde           1e kindje                NOD  ?? okt         3e ronde clomid
-->
Ellenan                                           6e ronde          1e kindje               NOD  24 okt
-->  8 okt 1e IUI Poging!
Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 20 wk echo 02-10
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8, 20-weken echo 13-10 om 10.00
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP  23 maart 1e echo 7-8, 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Juli2003   3e ronde  2e kindje  UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 16 april, 1e echo 18-9, 2e echo 29-9
Wensjertr 6e ronde 1e kindje UITGETELD OP ??
Lentekriebel    5de ronde 1e kindje  UITGETELD OP 03 mei, 1e echo 11-9, 2de echo 02-10, 3de echo 21-10
B_m   4e ronde  e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009, 1ste echo 20-10
Nicoleg    4e ronde  2e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009, 2e echo 30-9

Terug
Bovenaan