Ha Ladies,
FF een kort bericht van mij, Net terug van de cursus en dooooooood moe!
Maar wil even laten weten dat ik aan jullie denk ;-)
Ellen, spannend, morgen inseminatie, wie weet gaat 'het' gebeuren deze week......spannend. Ik ga een kaarsje voor je opsteken!
Summeke, balen zeg, de RD's, voor jou ook een kaarsje. Ik hoop zo dat jullie ook snel allemaal mogen meemaken waar ik nu doorheen ga!! Ik gun het jullie heel erg!
Marinax, ook voor jou natuurlijk een dikke knuffel. Dat je eitje maar snel mag springen.......en bevrucht worden natuurlijk!!!! En ook gefeliciteerd met de kleine van je vriendin. Hopelijk kun je ondanks je eigen wens toch ook van haar kleine genieten, want ook dat is toch erg speciaal!!
Druifje, lekker gewerkt vannacht? Vind je dt niet vervelend, nachtdiensten?? Ik ben zo uit mijn hum als ik uit mijn ritme ben.....ik ben blij met mijn dagbaantje!! Wat doe je precies voor werk, ook verpleging, net als (???weet ik ff niet meer, haha)?
Dames voor jullie allemaal: ********* *********************** ****************** ************* ************ *********** ********** ******* ********** **********
Mariska1980: Ik moet ook toegeven dat ik meer doe met hyves dan met het forum (minder lange stukken te lezen en alle lieve snoetjes er bij te zien). Maar ik hou jullie hier ook in de gaten hoor, haha!
Amber, hoe was je weekend??
Hier is verder overigens alles pikobello!!! Ik voel me moe, maar verder wel super.
Vandaag een afspraak gemaakt voor de combinatietest. Erg spannend allemaal en een moeilijke keuze. Maar we gaan er voor!!! 21 oktober is het alweer zo ver, dat gaat snel, kunnen we ons Inimini-mensje alweer voor de derde keer gaan bekijken. Hopelijk is alles goed. Ik moet zeggen dat nu ik de afspraak heb gemaakt, ik me toch ook wel zorgen ga maken om de uitslag....................... 'niet doen, is niet goed voor de kleine' ....ik weet het
Nou, ik ga slapen, dikke kussssss en knuffel Martine
NOD
Mariska0808 5e ronde 1e kindje NOD 11 okt
Marina 5e ronde 1e kindje NOD 21 okt
Druifje 4e ronde 1e kindje NOD 24 okt
Bloesem 5e ronde 1e kindje NOD ??
MM NOD:
Summeke 6e ronde 1e kindje NOD ?? okt 3e ronde clomid
-->
Ellenan 6e ronde 1e kindje NOD 24 okt
--> 8 okt 1e IUI Poging!
Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)
ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 20 wk echo 02-10
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8, 20-weken echo 13-10 om 10.00
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP 23 maart 1e echo 7-8, 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Juli2003 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 16 april, 1e echo 18-9, 2e echo 29-9
Wensjertr 6e ronde 1e kindje UITGETELD OP ??
Lentekriebel 5de ronde 1e kindje UITGETELD OP 03 mei, 1e echo 11-9, 2de echo 02-10, 3de echo 21-10
B_m 4e ronde e kindje UITGETELD OP 13 mei 2009, 1ste echo 20-10
Nicoleg 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 13 mei 2009, 2e echo 30-9