Augustus 2008 mamma's

Hallo allemaal,

Mag ik meekletsen?     Ik    ben ook in augustus uitgerekend (21e).
Dus morgen 1 e kerstdag 6 week zwanger!!
Nog heel pril maar ik ben super blij...
Ik heb helemaal geen klachten behalve af en toe een huilbui ( beetje overdreven emotioneel) mijn man kan er wel om lachen want ik barst zo in een keer in janken uit zonder reden....
Dit wordt ons derde kindje ik heb een zoontje van 7 en een zoontje van 2 jaar oud, zijn er nog meer moeders die nu zwanger zijn van een derde???
In week 1 van het nieuwe jaar ga ik naar de dokter en dan zullen we wel zien...
Allemaal van harte gefeliciteerd en ik wens jullie hele fijne feestdagen toe!!
Groetjes Jessica  

Gisteren de ouders en schoonouders verteld.... Wat hebben die lopen janken !!! hahaha
Helemaal geweldig vonden ze het !!!
De moeders zagen al wat anders aan me... "ik dacht het al, maar.."

Deze week krampen in mijn onderbuik en mijn darmen zitten in de knoop...
Maar ben zo happy !!!

Lieve aankomende moeders hele fijne feestdagen en op naar een niet al te warme augustusmaand !!!!

Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!

Ben nu precies 8 weken. We hebben er bijna een jaar over gedaan. Wel kostte het moeite, eerste  4 maanden  bleef mijn mensturatie heel regelmatig. Ik heb 15 jaar de pil geslikt, dus waarschijnlijk dat dat nog doorwerkte. Daarna werd ik bijna 3 maanden niet meer ongesteld. Toen is deze met pillen opgewekt. Gelukkig werd ik toen weer ongesteld, maar minder regelmatig net als voordat ik met de pil begon  en na 3 maanden bleek ik toch zwanger.

Ik ben 32 en we hebben heel lang getwijfeld of we wel kinderen wilden. Vorig jaar december toch besloten om er voor te gaan. We zijn heel blij dat het lijkt te lukken!

Groetjes, Neff

Dames, Gefeliciteerd allemaal!

Ikzelf ben nu 6 weken en een paar dagen zwanger van mijn eerste kindje. Ik hoop zo dat alles voorspoedig gaat lopen! Heel spannend om moeder te worden, en eng ook. Ik ben namelijk nogal wat vrijheid gewend! Maar ik zit echt op een wolk en ben heel gelukkig met dit nieuws. Ik vind het allemaal moeilijk te bevatten, dat er een mensje in me groeit.

Ik ben benieuwd naar alle verhalen van iedereen hier op dit forum.

Liefs, Katwoman

quote: LindaMD reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-12-2007 09:59:52'));

Hallo, ik ben als het goed is begin augustus uitgeteld. Ik weet het nog niet precies dat zie ik wel bij de echo. En jij? Dit word mijn 3e kindje ik heb al 2 zoontjes van 3 en 1 jaar.
Groetjes Linda

Hallo augustus mama`s,

Ik ben nu 5 weekjes zwanger van ons eerste kindtje. Heel onwerkelijke allemaal nog.
Nou heb ik een vraagje.
Asl ik naar de wc ben geweest en veeg af (sorry voor detail). Dan zit er oud bloed bij. Wat kan dit zijn????? Weet iemand van jullie dit. Zit er echt mee.
Als ik dit morgen nog heb, ga ik bel ik de huisarts op. Maar als julie mij al gerust kunnen stellen, zou dat heel fijn zijn.

Geniet van jullie zwangerschap!!!
Groetjes
Ank1

hoi meiden,

ik ben ongeveer rond 27 augustus uitgerekend!!
ben nu 5 weken zwanger,kan 9 januari terecht bij de verloskundige,en jullie?
wanneer krijg je de eerste echo?? rond 10/12 weken pas denk ik he??

xxx mier

hallo allemaal

ik ben ook in augustus uitgerekend 4 augustus volgens de verloskundige
eerst nog even de echo afwachten.
dit word ons tweede kindje toch weer spannend.
groetjes

Terug
Bovenaan