Augustus 2008 mamma's

Ik ben ook zwanger! Ik ben als het goed blijft gaan 28-08-08 uitgeteld, vind het wel een grappige datum eigenlijk. Dit is mijn 2e kindje. Tygo wordt op 15 januari 2 jaar. Omdat ik 2 maanden terug een miskraam heb gehad krijg ik op 4 januari een echo om te kijken of alles goed is. Heel spannend dus. Maar zo lang ik geen bloedverlies heb, ben ik blij.

Wel heb ik geregeld een ongesteld gevoel in mijn onderbuik. Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren of ik dat met Tygo ook had. Hebben meerdere meiden dat?

Iedereen gefeliciteerd trouwens :)

Groetjes Liesbeth

Hoi Lieskuh

Als eerste gefeliciteerd!!!

Ik heb dat ongi  gevoel ook nu bijna drie weken het wordt wel minder maar ik zal wel blij zijn als ik donderdag  bij de vk ben geweest en als er niks aan de hand is ik heb al wel gelezen dat het normaal is maar ik ben donderdag volgens de vk 8 weken zwanger dus vond het wel lang duren

Groetjes Wen

Gefeliciteerd allemaal!
Ik ben ook zwanger (wel pas vijf weken) en uitgerekend 18 augustus.
Hoop inderdaad dat de zomer mild gaat zijn, bij mijn vorige bevallig was het 33 graden (in de schaduw) dus....

Geniet allemaal!!

Groetjes,
Mamamoi

hallo allemaal, wat leuk om te lezen dat er weer een hoop nieuwe 'augustus mama's ' bij zijn gekomen.

ik zelf ben 2-8-2008 uitgerekend van mijn eerste kindje en ga 3 jan naar de verloskundige.

ik lees dat er veel zijn van jullie die last hebben van misselijkheid of soort van menstruatiekrampjes... lijkt me heel vervelend hoor.
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik nog nooit misselijk ben geweest, geen bloedingen, geen pijn in mijn buik of iets dergelijks. Merk alleen dat mijn borsten steviger zijn geworden en voller (gelukkig maar hahaha) maar doordat ik verder dus eigenlijk nergens last van heb maak ik me wel zorgen om het kindje...gaat alles nog goed daar binnen....
mijn moeder heeft ook nooit ergens last van gehad tijdens de zwangerschap dus wellicht heb ik dat geluk ook.

Maar toch zou ik wel willen weten of er meerdere vrouwen zijn die geen kwaaltje ondervinden??

groetjes Lou

hallo...ja laten we hopen op een milde zomer...zodat we niet hijgend en puffend met een dikke buik rond lopen in die hitte...

vind het wel fijn om in de zomer het kindje te krijgen, als je er dan mee naar buiten gaat hoef je het tenminste niet als een eskimo in te pakken.

zijn er al augustus mama's die al een buikje krijgen nu? en die hun gewone broeken niet meer aan kunnen of valt het allemaal nog wel mee??

gr Lou

Hallo allemaal,
Hier ook een verse augustus-mama. Op het randje hoor, volgens de planning wordt het de 28ste. Ik heb al een dochter van twee en een half, en deze spruit is na een klein jaarte 'klussenn' d.m.v. IUI onstaan. Weet het sinds afgelopen zaterdag, dus 't is nog heeeel vers.....

Groetjes!

quote: meloveUB40 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-12-2007 08:42:20'));

Hallo allemaal,
Hier ook een verse augustus-mama. Op het randje hoor, volgens de planning wordt het de 28ste. Ik heb al een dochter van twee en een half, en deze spruit is na een klein jaarte 'klussenn' d.m.v. IUI onstaan. Weet het sinds afgelopen zaterdag, dus 't is nog heeeel vers.....

Groetjes!

Ik ben ook de 28ste uitgeteld van de 2e. Tygo wordt in januari 2 jaar. We zijn zelf ook een jaar bezig geweest (zonder medicatie). Leuk kerstcadeautje he! Ik weet het zelf sinds afgelopen woensdag, 2 dagen voor mijn NOD al positief getest. Ben benieuwd hoe het gaat, ik heb namelijk in oktober een miskraam gehad. En dus is het nu erg spannend, maar het voelt goed! Dus daar gaan we gewoon vanuit!

Hoi hoi,

Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik kan met alle vreugde vertellen dat ik ook weer zwanger ben!

We hebben een zoontje van 22 maanden.
In september en november heb ik een vroege miskraam gehad.
Nu is het weer direct raak, zonder tussendoor (van november) ongi te zijn geweest!
Ben super blij, maar ook erg onzeker!
Aankomend weekend hoop ik de magische grens te berijken dat waar het in september en november mis is gegaan. Dus als het aankomend weekend is, ben ik die grens gepasseerd!

Zitten er ook wat mama ´s bij het augustus 2008 moeder-forum?

Groetjes Sientje

Terug
Bovenaan