Augustus 2008 mamma's

hoi maris

gefeliciteerd!!
wat leuk  , ik ben ook op 15 augustus uitgerekend??

groetjes sas

Jeeeeee hier nog iemand die -als het allemaal goed gaat natuurlijk- in augustus voor de eerste keer mama wordt!
Ben nu 6 weken, heb afgelopen zaterdag de test gedaan, moest eigenlijk drie minuten wachten, maar hield het niet uit, na 1 minuut dus al omgedraaid... en 2 dikke strepen!!
Heb ook alleen gespannen borsten en krampjes, niet misselijk niks nog hahaha prima!

xxxxx

Hoi Hoi,

wat leuk ik ben ook 15 augustus uitgerekend!! Veel op die datum, en bij ons valt eht ook tussen onze verjaardagen in...! Begin juli en eind september... haha.

Dames allemaal veel plezier, succes en hele fijne feetsdagen, maar dat kan al bijna niet meer stuk zo !!!

Groetjes floor

btw Marjon, je moet de weken zwangerschap teelen van de eerste dag van je laatste menstruatie. Ik denk dat 'het' bij ons ook rond de 30ste is gebeurt ;)
Als alles normaal verloopt wordt ons kindje ook precies tussen onze verjaadagen in geboren, Wij zijn 10 dagen na elkaar jarig, stel je voor hahah! Ja zit er wel dik in hoor hahaha
spannend allemala he!

Gefeliciteerd allemaal met de zwangerschap.

Ook hier eentje die begin augustus hopelijk mama wordt van een 2e kindje. Ik ben al trotse mama van een zoontje van 2,5 .
Ook ik heb gemengde gevoelens over het zwanger zijn. Ik heb totaal geen klachten, zelfs ben ik niet eens overdreven moe.
Bij mij heeft het wel de nodige tijd gekost eer ik zeker wist dat ik zwanger was. Want wie denkt er nou bij na dat je direct na de eerste keer al zwanger bent!!!!!
Na een weekend de nodige testen te hebben gedaan en steeds zowel een positieve als een negatieve uitslag te hebben gekregen heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben bij mijn huisarts naar binnen gestapt. Zij hebben mijn urine getest en jawel,
IK BEN ZWANGER!!!!!!
Op 7 januari heb ik mijn eerste echo en dan zal ik hopelijk lekker gaan genieten van dat kleine mensje in mijn buik, nu zit ik toch met een dubbel gevoel en hoop ik maar steeds dat alles goed mag gaan en blijven.

Ik wil alle mama's in spé heel veel geluk en plezier wensen van hun zwangerschap.

Groetjes van Frupke

Hi allemaal !!!

22 augustus  gaat onze eerste het levenslicht mogen zien (hopelijk)!!! Nu 5 weken... spannend

Hallo dames,

Hier nog een die in augustus is uitgerekend nl de 13e .
Vandaag moest ik toevallig bij de huisarts zijn en ze vertelde dat ik met 6 weken al mag bellen met de verloskundigepraktijk.
Natuurlijk meteen gedaan, maar was helaas te laat. Bel maandag maar weer.

Vreemd gevoel om het over je zwangerschap te praten. Niemand weet het nog en ik heb het gevoel  ook nog  niet. Ben  wel ontzettend blij.

Wanneer gaan jullie de fam. inlichten?  

Groetjes van Groen 1981

Wij hebben mijn ouders gisteren al ingelicht dat ze hoogst waarschijnlijk in augustus weer opa en oma gaan worden. Mijn ouders waren door het dolle.
Mijn schoonfamilie vertellen we het pas als we de echo gehad hebben, want helaas kan mijn schoonmoeder haar mond niet houden tegen andere mensen. En daarvoor vinden we het nog te vroeg en daarbij willen we andere mensen het liever zelf vertellen.
Ik denk dat voor iedereen het anders is om het te vertellen, De een vertelt het heel snel en de ander wacht tot de 12 weken.
Ik zou het pas vertellen als jullie er zelf achter staan en er aan toe zijn.

Veel plezier van jullie zwangerschappen

Terug
Bovenaan