Augustus 2008 mamma's

Hallo,

Tamjedebamje wat verschrikkelijk voor je!
Ik wens je erg veel sterkte de komende tijd!

Groetjes wendy

Hier ook een hopelijk augustus kindje van een augustus (as)mama!  
Eerste zwangerschap, en kan nog niet helemaal bevatten dat het zo is, dus pas na de eerste echo zal ik nog blijer zijn.

Wat het weer betreft...toen ik geboren werd...was het heet...ben benieuwd naar dit jaar.

hoi

Nou vandaag gebeld met vk, en heb voor 17 januari echo gepland staan... Moet dus nog ff wachten... Maar ja met de feestdagen tussendoor moet de tijd snel gaan...

groetjes

Hoi,

Ik heb ook net gebeld met de verloskundige. Ik mag 4 januari komen voor intake gesprek en 15 jan. voor eerste echo. Spannend!! Maar het duurt nog wel lang hoor, kan haast niet wachten.
Groetjes An

Gefeliciteerd allemaal!!!!!!!!!!

Als alles goed gaat bevallen wij rond 9 augustus van ons eerste kindje.
Weet nu 1,5 wk dat ik zwanger ben. Had aldoor het gevoel dat ik ongesteld moest worden. Ik was nog maar 2 mnd met de pil gestopt na deze 14 jaar gebruikt te hebben. Dus we hadden gedacht dat het wel een paar maandjes zou duren voordat alles op regel zou zijn. Maar na 30 sec na de test gedaan te hebben stonden er al duidelijk 2 strepen. Zwanger! Allemaal hardstikke spannend. 28 december de eerste afspraak bij de vk en 3 januari echo. Heb nog steeds het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Maar de vk vertelde dat dit heel normaal is, omdat je baarmoeder groeit.
Alles afwachten nu en hopen dat de echo goed is!

Liefs marjolein

Hallo alle aanstaande blijde moeders,

ik ben ook voor het eerst nu ruim 7 weken in verwachting.  3 januari  naar Verloskundige, spannend.

Ik wil graag even mijn verhaal kwijt:

Ik ga het kindje alleen opvoeden, heb besloten om het te houden ondanks dat de vader van het kindje het  niet wil, omdat hij er niet aan toe is en andere toekomst plannen voor zich had qua werk en dergelijke.  We zijn nu niet meer bij elkaar nu.  
We zijn allebei 28 jaar. Is het dan egoistisch van mij om  het dan toch te houden???

Maar je kan zo een geschenk van god toch niet zomaar weg laten halen... als je zelf zwanger bent dan kijk je er heel anders tegen aan dan als je het nog niet bent. Dan zeg je veel gemakkelijker, ohh als het niet goed uitkomt dan laat ik het wel weghalen.... maar zo makkelijk denk je er toch niet meer over als het je dan daadwerkelijk overkomt,  toch??

is het dan nu egoistisch van mij dat ik hem eigenlijk met iets opzadel dat hij helemaal niet wilt...of mag ik best zo denken omdat het ook mijn kindje is??

ik krijg heel veel steun van mijn familie en vrienden en mede ook omdat zij weten dat ik een half jaar geleden onvruchtbaar ben verklaard door de arts omdat ik geen eisprong had. (dit kwam na veel onderzoeken naar voren) De arts zei dat ik wellicht 2 keer per jaar een eisprong heb terwijl dat normaal 1x per maand is dus 12 x per jaar en ik daardoor tot de  categorie onvruchtbaar behoor.

Mede daarom ben ik nu zo blij met mijn zwangerschap en ben ik bang dat als ik het laat weghalen ik hier later spijt van zou krijgen omdat het dan misschien niet meer lukt...

graag zou ik jullie mening willen horen dames!!
graag jullie eerlijke reactie hierop.

groetjes Lou

Hoi Lou,

Jeetje wat een moeilijke keuze zeg. Ik begrijp dat je het vervelend vindt om de vader buiten spel te zetten, maar als ik het zo hoor is het inderdaad een heel mooi geschenk en zou ik net als jij het kindje met veel liefde houden. Je bent geen tiener meer die niet weet wat ze doet, je maakt een bewuste keuze. Het klinkt bijna alsaf het zo heeft moeten wezen aangezien je onvruchtbaar bent verklaard... En je hebt veel steun vanuit je familie! Dus dat maakt het alleen opvoeden van een kindje in ieder geval makkelijker.

Heel veel succes meid en het is alles behalve egoistisch! De vader is egoistisch dat hij aan zichzelf en zijn eigen carriere denkt en niet aan jou en het kindje!

liefs

amen!!

absoluut een godsgeschenk!! tis helemaal geweldig zon ukkie! En idd zeker omdat je onvruchtbaar verklaard bent, het heeft zo moeten zijn, niks egoistisch hoor! Lekker genieten van dit wondertje in je en de papa die er zo overdenkt, is het niet waard een papa te zijn van jou kindje denk ik dan maar! Wens je alle geluk en succes, want het zal bij tijd en wijlen zwaar zijn!! maar zolang jij er 100% achterstaat en je familie en vrienden je helpen kom je erwel, weet ik zeker!!

geniet en van en een gezonden beeb gewenst in 2008!!

liefs sweety

Terug
Bovenaan