Augustus 2020 ❤️?

Je bent niet gelijk zwanger na de seks, dus de exacte bevruchting kun je eigenlijk nooit weten. Daarom reken ze vanaf je laatste menstruatie, omdat je die vaak wel weet. 

Hallo:) pff het is mijn derde maar ik ben zo onzeker en bang voor een mk.. hebben meer moeders dat? Op een of andere manier denk ik veel meer na over wat er mis kan gaan.. daarbij komt dat mij. Klachten af en toe even weg zijn.. ze komen wel terug maar toch heg brengt me zo aan bet twijfelen..

[quote quote=10271732]Hallo:) pff het is mijn derde maar ik ben zo onzeker en bang voor een mk.. hebben meer moeders dat? Op een of andere manier denk ik veel meer na over wat er mis kan gaan.. daarbij komt dat mij. Klachten af en toe even weg zijn.. ze komen wel terug maar toch heg brengt me zo aan bet twijfelen..[/quote]

Wat vervelend voor je. Ik denk dat we ons tegenwoordig meer bewust zijn, omdat vrouwen en ook opener over vertellen op bijvoorbeeld Social Media. 

Ik heb 17/12 de eerste afspraak met een verloskundige. Ben heel benieuwd. 

[quote quote=10271732]Hallo:) pff het is mijn derde maar ik ben zo onzeker en bang voor een mk.. hebben meer moeders dat? Op een of andere manier denk ik veel meer na over wat er mis kan gaan.. daarbij komt dat mij. Klachten af en toe even weg zijn.. ze komen wel terug maar toch heg brengt me zo aan bet twijfelen..[/quote]
Ohh herken het zo erg. Bij mn eerste zwangerschap heb ik van alles meegemaakt. In het begin al heftige bloedingen. Waardoor ik het nu niet los kan laten. Daarbij komt ook nog dat we zwanger zijn geworden door IUI. Dit is dan ons 2e kindje maar ik geloof eb geniet nog totaal niet. 24 december echo bij de fertiliteitspoli hoop dat die goed is en dat ik dat hoofdstuk kan gaan afsluiten. Hormonen helpen ook niet mee ?

Ik sluit me ook aan ?  
Zelf uitgerekende datum 1 augustus 2020 
Eerste echo  28-12 

Gefeliciteerd allemaal!

Wat leuk om zoveel andere zwangere vrouwen hier tegen te komen! Wij zijn ook echt een poosje bezig geweest, en nu de laatste maand voordat de gynaecoloog zou gaan ‘helpen’ toch nog spontaan zwanger geworden! Voelt nog zo onwerkelijk❤️ volgens mijn eigen berekening zou ik 11-08 uitgerekend zijn. 

Wat veel berichten als je een paar dagen niet meeleest. Ik had vandaag mijn nod en had eerder al bericht dat ik wist dat ok zwanger waa door positieve test maar NOD is dan toch altijd weer spannend. Maargoed geen bloedverlies tot nu toe.

Terug
Bovenaan