Hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier! Op 2 nov mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie! Wanneer ik dacht dat dit over was begon ik ineens te vloeien(bruin) en vervolgens hele erge bloed verlies de dagen erna! Dit heeft 1,5 week geduurd! Omdat ik vreemde kwaaltjes had toch maar een test gedaan’ Op 15 november een positieve test van clear blue! 1-2 weken! Op 30 november weer een test 2-3 weken! Ook de test van Kruidvat gaf positief aan! Het enige waar ik een beetje last van had, was soms een beetje misselijkheid! 2 december hadden we een afspraak bij de verloskundige, omdat ze dachten dat ik misschien al wel langer zwanger kon zijn i.v.m mijn onregelmatige cyclus! Op de echo niks te zien! Waarschijnlijk omdat het toch dan een 4 weken zwangerschap is zoals te zien was op de laatste clear blue test! Op 30 december staat onze echo gepland! Omdat ik de ene keer van allerlei kwaaltjes last had en en de andere keer weer niet en ik best onzeker ben iedere keer! Heb ik vandaag toch nog maar weer een test gedaan! En deze geeft aan niet zwanger ?! Ik snap er helemaal niks van, mijn menstruatie blijft ook uit? hoe kan dit! Zo onzeker
Groetjes Cindy