Augustus 2020 ❤️?

Gefeliciteerd iedereen! Spannende tijden! Ik moet nog 2,5 week wachten op de eerste echo en kan niet wachten tot het zo ver is!!! Ik voel me eigenlijk ook niet echt zwanger. Het is dat die test het zegt, maar anders ? Hebben nog meer meiden hier 'last' van. Ik ben juist heel blij hoor dat ik nog geen kwaaltjes heb. Maar dat wachten duurt zo lang... En het voelt ook zo onrealistisch ofzo.

Hier  lijkt het  ook raak te zijn!! Gister 2 positieve testen jn handen gehad.. vandaag of morgen zou volgens mij mn NOD moeten zijn..   Heel spannend  ook nadat de eerste keer begin dit jaar is uitgelopen op een miskraam.. 
Vind het wel nu heel lastig met alle feestdagen en hoe ik t nog geheim koet gaan houden.. met name in verband met alcohol.. haha of vertellen jullie het wel al in je  omgeving?

Suzen: ben nu 5+4, hier ook (nog) geen bijzondere kwaaltjes, misschien iets sneller moe en als ik wat meer doe wat last van me buik en rug maar niks dat ik zeg oja ik ben zwanger ? alleen ja die testen liegen er niet om ?
maandag komt een mevrouw van moeders voor moeders dan nog eens testen en word het toch wel echt denk ik, 17-12 de eerste echo dus niet heel lang meer gelukkig ☺️ Wij hebben het al aan onze ouders verteld en ook goede vrienden weten het al, familie wil ik eigenlijk met kerst nog niet doen maar zien we wel na de echo ☺️

Hoi allemaal,

Ik ben helemaal nieuw hier, maar al een paar dagjes overtijd. Deze ochtend eindelijk getest en ja hoor! Duidelijk positief resultaat.

Dit zal ons derde en laatste kindje worden.

Hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier! Op 2 nov mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie! Wanneer ik dacht dat dit over was begon ik ineens te vloeien(bruin) en vervolgens hele erge bloed verlies de dagen erna! Dit heeft 1,5 week geduurd! Omdat ik vreemde kwaaltjes had toch maar een test gedaan’  Op 15 november een positieve test van clear blue! 1-2 weken! Op 30 november weer een test 2-3 weken! Ook de test van Kruidvat gaf positief aan! Het enige waar ik een beetje last van had, was soms een beetje misselijkheid! 2 december hadden we een afspraak bij de verloskundige, omdat ze dachten dat ik misschien al wel langer zwanger kon zijn i.v.m mijn onregelmatige cyclus! Op de echo niks te zien! Waarschijnlijk omdat het toch dan een 4 weken zwangerschap is zoals te zien was op de laatste clear blue test!  Op 30 december staat onze echo gepland!  Omdat ik de ene keer van allerlei kwaaltjes last had en en de andere keer weer niet en ik best onzeker ben iedere keer! Heb ik vandaag toch nog maar weer een test gedaan! En deze geeft aan niet zwanger ?! Ik snap er helemaal niks van, mijn menstruatie blijft ook uit? hoe kan dit! Zo onzeker 
Groetjes Cindy 

[quote quote=10272231]
Hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier! Op 2 nov mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie! Wanneer ik dacht dat dit over was begon ik ineens te vloeien(bruin) en vervolgens hele erge bloed verlies de dagen erna! Dit heeft 1,5 week geduurd! Omdat ik vreemde kwaaltjes had toch maar een test gedaan’ Op 15 november een positieve test van clear blue! 1-2 weken! Op 30 november weer een test 2-3 weken! Ook de test van Kruidvat gaf positief aan! Het enige waar ik een beetje last van had, was soms een beetje misselijkheid! 2 december hadden we een afspraak bij de verloskundige, omdat ze dachten dat ik misschien al wel langer zwanger kon zijn i.v.m mijn onregelmatige cyclus! Op de echo niks te zien! Waarschijnlijk omdat het toch dan een 4 weken zwangerschap is zoals te zien was op de laatste clear blue test! Op 30 december staat onze echo gepland! Omdat ik de ene keer van allerlei kwaaltjes last had en en de andere keer weer niet en ik best onzeker ben iedere keer! Heb ik vandaag toch nog maar weer een test gedaan! En deze geeft aan niet zwanger ! Ik snap er helemaal niks van, mijn menstruatie blijft ook uit? hoe kan dit! Zo onzeker
Groetjes Cindy
[/quote]
Oh jeetje wat gek! Met wat voor test heb je getest?het kan zijn dat hij het niet kan meten door de hoge concentratie HCG. Met 4/5 weken zouden ze op een echo een zakje moeten kunnen zien. Maar het kan ook te vroeg zijn inderdaad. Ik zou gewoon niet meer testen tot aan je echo. Straks maak je jezelf alleen maar bang en onzeker. Je kunt er toch niks aan veranderen hoe cru het ook klinkt. Probeer positief te blijven! Met 6/7 weken zouden ze een hartje moeten kunnen zien dus als je het niet vertrouwd dan zou ik gewoon bellen of de echo eerder mag 

Terug
Bovenaan