Augustus 2020 ❤️?

Wij hebben de vorige keer toevallig kraamzus gehad. We moesten eerst helaas 4 dagen in het ziekenhuis blijven. Hadden al ruim van tevoren aangegeven wanneer we naar huis konden en hoe laat we er zouden zijn.
3 uur zitten wachten, nog steeds niemand te bekennen... Eerste kind, wij waren volledig in paniek want we wisten niet hoe we voeding klaar moesten maken, omdat dat in het ziekenhuis steeds voor ons werd gedaan  We hebben ze toen gebeld. Ze zaten toen midden in een fusie, waardoor het verkeerd was binnen gekomen ?‍♀️
Nu hebben we voor een ander bureau gekozen, omdat we dat wel als heel vervelend hebben ervaren. Onze verloskundige zei ook de laatste tijd dit soort situaties met hen mee te maken, dus liever niet samen te werken. 
Overigens was de kraamhulp die er uiteindelijk was (na 5 uur) wel super en hebben we veel aan gehad. 

Jaaaaaaaaa vandaag op precies 13 weken echo gehad!
Hartje gehoord, alle vingertjes geteld, alles was keurig in orde zo als het hoorde.. en hey wat zien we daar tussen de beentjes bungelen? Voor 80% durfde ze te zeggen dat het een jongen is.. dus nog ff afwachten tot ik een pretecho kan maken voor de geslachtsbepaling.
Enne thanks dames voor jullie ervaringen van de kraamhulp.. zal d'r morgen ff achteraan gaan.
En indd toch handig de kamer op voorhand al klaar te hebben, je weet maar nooit. 

O, 120, wat heerlijk!! ? Ik had me vroeger altijd als meisjesmoeder voorgesteld. Niet omdat ik zo van de jurkjes en frutsels ben, maar omdat ik jongens gewoon niet leuk vond. Teveel irritante jongens op de basisschool ;) Maar ik vind het zo onwijs leuk om een zoontje te hebben! Hij is zoooo lief en knuffelig (en stoer:p) ♥ Ik ben benieuwd of het straks bij de pretecho inderdaad zo blijkt te zijn:)
En Minnie, wat een vervelende ervaring. Een fusie is geen excuus als je met zo'n klein mannetje zit.

Haha indd Nijn zo zie ik het ook. Alle jongens zijn zo stom! Heb ook het liefste een meisje, dat ontken ik niet. Maar we doen het met wat we krijgen. En onze jongens horen bij de paar jongens die wél leuk zijn :))
Maar ik lig straks in een deuk als het wel een meisje blijkt te zijn...
Heb jij Nijn en de rest een voorkeur qua geslacht nu? En hebben jullie een 'gevoel' wat het is? Ik heb geen bepaald gevoel gehad alleen de 'wens' dat het n meisje zou zijn.

Haha, fijn hè, hormonen;)
Ik had gelukkig al ruim voor de bevalling geen afkeer meer van een jongetje hoor :) We hebben ook schattige buurjongetjes, dat helpt misschien. Daarnaast heb ik 2 nichtjes, een jongetje in de familie is dan wel leuk! En de eerste uitgerekende datum die ik kreeg, was de geboortedag van mijn (overleden) vader, dus ik vond het wel heel erg speciaal dat we een zoontje kregen!
Nu heb ik het gevoel dat het een meisje is, ik weet niet waarom. En het lijkt me beide superleuk, een meisje omdat je dan allebei hebt, een jongetje omdat je dan 2 broertjes hebt, hoe lief!!! Ik kan al smelten bij het idee;)
Minnie, hoe ervaar jij het om een zoontje te hebben?

Nijntje en 120 ik vind het heerlijk, een zoontje! Ik heb een zusje en was vroeger dus een vrouwenhuis... DRAMAAAA... Ik was dus echt super blij dat de eerste een jongen was.
Dus als het aan mij ligt nu ook een jongen ? Maar nu een meisje er bij zou ik ook echt super leuk vinden! 
Heb dus wel een lichte voorkeur, ik voel dat ik echt een jongensmama ben. Maar zeker geen teleurstelling bij een meisje ?

Haha, bij mij ook, m'n zus en ik...Oorlog!! Vreselijk!
Ik ben zelf ook echt geen meisje-meisje, dus zie mezelf nog geen nagels lakken, haren vlechten enzo. Naja, we gaan het zien - over 7 maanden;)
Ik ben nu in ieder geval een supertrotse jongensmama, ik heb echt het allerleukste zoontje ?

Terug
Bovenaan