Augustus 2020 ❤️?

Hoi hoi, 

Hier inmiddels 10.2 zwanger, maar wie heeft er nog meer amper symptonen? Ben met 7.2 naar de VK geweest en het hartje klopte mooi! Nu mag ik maandag weer, maar geen dag misselijk geweest, moeheid valt ook allemaal mee en de ene dag zijn me borsten gevoelig en de andere dag totaal niet.
Ben best onzeker of alles nog wel goed gaat daar binnen! 

Ik hoor het graag van jullie! 

Vandaag zijn we 11 weken + 1 dag zwanger. Vanmiddag ook een echo gehad. Wat bewoog de kleine veel! vorige echo 9+5 was de kleine 25mm en vandaag 45mm. Goed gegroeid! En we mochten het hartje horen kloppen! Wat een geweldig geluid :) Zelf heb ik echt een voorgevoel dat het een meisje is. Daniel denkt echter dat het een jongen wordt. Mijn voorkeur gaat naar een meisje, maar eerlijk gezegd, wat het ook wordt ik zal er ongeacht het geslacht enorm veel van houden. Vandaag ook aanvraag gedaan bij een kraamverzorgster (ZZP). Ze is de moeder van een vriend van mijn vriend. Hopelijk heeft ze nog plek in Augustus. Anders zit ik aan ISIS Kraamzorg te denken. Morgen zal ik ook even een pretecho plannen voor in onze 14e/15e week. 
120 gefeliciteerd!! Wat een leuke verrassing als je dat ineens ziet! Houd je het stil of mag iedereen het weten?
Zijn jullie al over namen aan het nadenken? Mocht het toch een meisje worden hebben we denk ik de naam al, maar als het een jongetje is, dan hebben die 6 maanden ook echt nog wel nodig denk ik!
Hoi Jennifer, ten eerste gefeliciteerd! :) Ik heb een aantal symptomen, maar gelukkig niet de ergste. Ik ben nog steeds best moe en ik eet nog heel veel (zoveel mogelijk gezond natuurlijk), zodra ik honger krijg wordt ik misselijk. Verder gevoelige borsten en mn bh's gaan wat strak zitten haha. Mijn nieuwste symptoom is jeuk op mijn buik! Ik smeer deze nu elke ochtend en avond in om de huid goed soepel te houden. Teken dat mijn buik groeit en de huid gaat trekken. Maargoed, ik weet ook dat je helemaal geen symptomen hoeft te hebben en dat alles toch goed gaat. Maak jezelf dus niet te gek. En anders, neem contact op met je verloskundige als je je echt zorgen maakt.

Hey Jennifer welkom!
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap en wat heerlijk dat je nergens last van hebt! Had ik bij mijn eerste zwangerschap ook niet, maar dat betekent echt niets, zeker niet als je al mooi een hartje hebt zien kloppen ❤
Fox wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Ik denk dat ik blij mag zijn als we er oooooit uit gaan komen met een naam... De naam van onze zoon hadden we al voordat we ooit aan kinderen toe waren ? En was voor zowel een jongen als een meisje..  Ben bang dat ik niet weer zo voor een naam kan vallen...

Super Fox!! Mooi om het hartje te horen he? De tranen stroomde over m'n wangen toen ik het hoorde.
Oh ja... @iedereen, namen?! Oh nee. Als ik echt n jongen krijg ik heb geen idee.. ik vind alle jongensnamen stom hahah

En Jennifer ik ben ook helemaal nooit misselijk geweest. Ik was tot +- 9 weken iets moeier en had veel honger. Ook had ik veel steekjes in mn buik en m'n borsten waren al flink in de groei, mn reukvermogen was duidelijk sterk verbeterd en lichtelijk merkte ik wel wat stemmingswisselingen. En het vele plassen!!Vanaf de de +/- 9 weken zijn de moeheid,honger en steekjes weg gegaan. Borsten blijven flink door groeien, 1 cupmaat groter al inmiddels. Reukvermogen is er ook nog steeds alleen raak ik er wat meer aan gewend. En nog steeds vaak plassen.Nieuwe zijn; hoofdpijn, last van buikspieren, banden pijn, lage rugpijn ( en die wisselen steeds af).
Misschien staat er iets tussen wat je zelf over het hoofd hebt gezien.Maar elke vrouw en elke zwangerschap is anders! Wanneer ben je uitgerekend??

Hoi Jennifer, wat leuk, ook de 30e uitgerekend dus? Is het je eerste kindje?
Qua klachten, het zegt allemaal niks. Wees blij dat je je goed voelt ;) Maar ik snap het heel goed hoor, je wil het liefst elke dag bevestiging dat het goed zit. Het is ook erg spannend die eerste weken! Het kan alle kanten op en je hebt er zelf zo weinig controle over. Ik heb gelukkig morgen de termijnecho, en vanaf 12 weken kun je bij ons ook altijd naar het hartjesspreekuur, toch fijn even extra bevestiging! En met een beetje mazzel kun je een paar weken later de kleine al voelen trappelen en krijg je die dagelijkse bevestiging :)
Fox, wat superfijn dat het zo goed gaat met je kleine frummeltje ♥
Qua namen, inderdaad, poe! We hadden met ons eerste kindje natuurlijk een jongens- en meisjesnaam, dus in theorie hebben we nu al wel een meisjesnaam, maar toch een lichte twijfel.. We hebben ook wel ideeën voor een jongensnaam, maar ook daarvan nog niet overtuigd. Ik ben wel fan van zeevannamen.nl, daar kun je suggesties zoeken bij een naam die je (enigszins) leuk vindt, en zo kom je nog wel eens verrassende namen tegen. En dan hebben we ook nog een 2e naam, ons zoontje is soort van vernoemd naar z'n opa's, dus een volgend kindje willen we graag naar de oma's vernoemen. Maar vooral mijn moeder heeft gewoon een naam waar ik niks leuks van kan maken, haha! Gelukkig hebben we nog even :)
Hebben jullie wel voorkeuren voor namen, bv Hollands, kort, lang, modern? Wij liefst 2 lettergrepen en niet zo ingewikkeld, maar wel uniek.

Nijntje twee ja we hebben wel een richting. Ik wil een naam die zowel in het Nederlands als in het Engels voorkomt omdat we ons kind graag tweetalig op willen voeden. Zolang ik me kan herinneren ben ik gek geweest op de Engelse taal. 6 maanden in Canada gewoond, 10 maanden in Australië gereisd, stewardess geweest en vakanties naar Canada/US. Engels is al heel lang een belangrijk deel in mn leven en wil dat graag doorgeven. Best handig ook nu in Nederland sinds de Engelse taal er steeds meer in komt. Een meisjes naam hadden we al op de eerste dag dat we elkaar leerde kennen. Heel bijzonder! 2 namen worden het en we gaan niet vernoemen. Heeft mn broer en zus ook niet gedaan trouwens. Helaas zijn de namen van opa's en oma's geen namen van deze tijd en kan er ook echt niets van maken! 

Hoi meiden,

Wat een lieve/leuke reacties allemaal! Stemmingswisselingen heb ik zeker ook last van en de moeheid was vandaag flink aanwezig en dan nog niet te spreken over die levendige dromen.. Had gister niet te hard moeten zeggen dat ik nog nooit misselijk was geweest want vanmorgen direct kokhalzen en met een plastic tasje naar mijn werk gereden, maar het is goed gegaan! Net wat je zegt mijn borsten groeien ook, maar pijn doen ze echt helemaal niet! 

Wanneer zijn jullie allemaal uitgerekend? Hartjes spreek uur? Dat klinkt leuk! Als ze dat hier ook hebben dan ga ik daar zeker gebruik van maken! Altijd fijn toch even een bevestiging. 
Vanaf wanneer kan je eigenlijk de echo doen voor het geslacht? 

Hoop dat iedereen een goede zwangerschap heeft! Liefs 

Terug
Bovenaan