Augustus 2020 ❤️?

Hoi meiden,

Wat een lieve/leuke reacties allemaal! Stemmingswisselingen heb ik zeker ook last van en de moeheid was vandaag flink aanwezig en dan nog niet te spreken over die levendige dromen.. Had gister niet te hard moeten zeggen dat ik nog nooit misselijk was geweest want vanmorgen direct kokhalzen en met een plastic tasje naar mijn werk gereden, maar het is goed gegaan! Net wat je zegt mijn borsten groeien ook, maar pijn doen ze echt helemaal niet! 

Wanneer zijn jullie allemaal uitgerekend? Hartjes spreek uur? Dat klinkt leuk! Als ze dat hier ook hebben dan ga ik daar zeker gebruik van maken! Altijd fijn toch even een bevestiging. 
Vanaf wanneer kan je eigenlijk de echo doen voor het geslacht? 

Hoop dat iedereen een goede zwangerschap heeft! Liefs 

Jennifer hangt een beetje van de praktijk af. Wij hebben er de  gevonden waar ze geslachtsbepaling vanaf 14 weken doen (hadden het de vorige keer goed, dus we vertrouwen het wel ☺), maar de meesten houden ongeveer 15/16 weken aan.
Wij hebben helaas geen hartjesspreekuur. Heb vorige zwangerschap de doptone van een vriendin geleend, kun je zelf thuis luisteren. Is alleen wel frustrerend als je de hartslag niet kan vinden. Ben ook gestopt met luisteren toen ik mijn zoon kon voelen, wat al heel snel was (13/14 weken) dus heb voor nu ook hoop dat dat snel komt ?
Wij zijn 17 augustus uitgerekend 

Haha, Jennifer, dat klinkt als genoeg symptomen ;)  Hopelijk is de misselijkheid vandaag weer verdwenen!
Ik heb zojuist de termijnecho gehad, en alles is goed met onze kleine uk ? 2 armpjes, 2 beentjes, 2 handjes en 2 voetjes. En lekker aan het zwemmen:) M'n uitgerekende datum is 1 dag naar voren gezet, 29 augustus!

Hoi Jennifer. Stemmingswisselingen heb ik ook wel een beetje. Als ik honger heb moet je helemaal niet te dicht bij mij in de buurt komen. Kan ik wel in een snicker reclame terecht komen. Dan ben ik heel snel geirriteerd, kortaf en ongeduldig. hahaha. Ik ben 24-08 uitgerekend. 
Goh een hartjesspreekuur. wat klinkt dat leuk! Volgens mij heeft onze verloskundige praktijk dat niet. Over een paar weekjes pret echo doen. Bij ons echocentrum bij het ziekenhuis kan je ook vanaf 14 weken dit laten doen. wij maken denk ik een afspraak rond 14,5 week. Zo benieuwd! Wij hebben vandaag bevestiging gekregen van de kraamverzorgster. Ze is ZZP'er, maar heeft wel alles goed geregeld mocht ze door overmacht of ziekte niet kunnen. Veel goede reviews gelezen, dus leek ons wel een goede stap. Heb ook het liefst 1 persoon voor de hele week i.p.v. afwisseling tussen meerdere. 

Lekker Nijn wat is het heerlijk als alles in orde is!! En mee eens met Minnie?

Ik heb vandaag de baby gevoeld! Onder douche m'n hand laag op mn buik en er zwom een bobbel tegen aan. Huh wat, ja hoor nog een keer. M'n darmen zijn natuurlijk al verhuist dus die zitten daar niet en zelfs als ze er wel zaten..zo voelen m'n darmen niet. En die kunnen ook aardig rommelen en gek doen...
Wauw?

Oh enne ik jank nu om de raarste dingen. Vandaag kraamzorg aangevraagd en dat ging n beetje rommelig via internet, janken, janken,janken ?

Haha, wat grappig, al die hormonale verhalen! Zelf totaal geen last van (en m'n vriend ook niet ;)). Was alleen wel heeeel erg moe dit weekend. Gelukkig was het ook wel weer om lekker onder de dekens te kruipen..
..120, wat mooi dat je je kleintje voelde ♥ Ik voelde gister ook wat..zou wel heel vroeg zijn, maar het was echt heel laag (tegen 't schaambot aan). M'n placenta zit achter, dus het zou kunnen??
Jennifer, succes vandaag met je echo!

Mooie verhalen allemaal! Mis wel een melding bij een berichtje! Fijn te horen dat het met jullie ook allemaal goed gaat! Na een weekendje de griep ben ik vandaag weer de oude! En...

Mooie echo gehad en het hartje horen kloppen! Hoe gelukkig kan je zijn! Zelfs iets eerder uitgerekend! 28 aug. Morgen gaan we bloed afnemen voor de nipt! Meer mensen die dit doen? 

Liefs 

Terug
Bovenaan