Augustus 2020 ❤️?

Mooie verhalen allemaal! Mis wel een melding bij een berichtje! Fijn te horen dat het met jullie ook allemaal goed gaat! Na een weekendje de griep ben ik vandaag weer de oude! En...

Mooie echo gehad en het hartje horen kloppen! Hoe gelukkig kan je zijn! Zelfs iets eerder uitgerekend! 28 aug. Morgen gaan we bloed afnemen voor de nipt! Meer mensen die dit doen? 

Liefs 

Hoi Jennifer, ik heb afgelopen vrijdag bloed voor de nipt afgegeven en voor onderzoek naar de standaard dingen zoals HB, Glucose etc. Mocht even 7 buisjes bloed afgeven ? 

Wauw 120 kon je de kleine zelfs al van de buitenkant voelen? Dat is snel! Wel super fijn! Vorige zwangerschap was bij mij ook heel vroeg.. Lijkt er dit keer op dat ik wat meer geduld moet hebben..
Wij doen geen prenatale screening, alleen de 20 weken echo.
Volgende week geslachtsbepalende echo... Kan echt niet meer wachten, ben zo benieuwd!!

Minnie M wij vonden het ook een hele lastige beslissing, maar uiteindelijk toch maar gedaan. Anders ga ik me de rest van de zwangerschap druk maken of ik het had moeten doen.. ? echt zo'n ADD dingetje bij mij.
Wat spannend om dat volgende week al te weten! Ben benieuwd! Wij hebben op 26 Feb een afspraak staan voor geslachtsbepaling ? kan ook echt niet wachten.
Is er iemand van jullie die bekend is met een lage bloeddruk? Ik heb altijd een lage gehad, maar heb soms dat ik me wat raar voel. Extreem moe, geen concentratie, soms hartkloppingen. Symptomen van lage bloeddruk. Nu las ik dat in het tweede trimester van de zwangerschap het voorkomt dat de bloeddruk omlaag gaat. Dus voor mij nog lager dan al laag ??

Hey dag toekomstige mama's!
Ik had een vraagje, mijn eerste echo was op 6w+4 en de uitgerekende datum toen was 23 augustus. Nu rond de 12 weken ging ik terug en was mijn uitgerekende datum plots 14augustus en was ik al 13w+2. Ik vind dit nog al heel veel verschil met de eerste keer, en als ik zelf berekenen geloof ik eerder rond 20 augustus. Wat zouden jullie blijven aanhouden? Gewoon de gynaecoloog volgen of toch jezelf?
Nog heel veel succes met de zwangerschappen!!! 

fox ik had vorige zwangerschap en nu ook een lage bloeddruk. Heel erg duizelig en 9 maanden moe geweest. Altijd voor zoute dropjes en cup a soup in je tas zorgen ?
Ik weet alleen niet wanneer je bloeddruk dusdanig laag is dat er echt iets mee moet? 
Verloskundige zei steeds; beter dan een te hoge bloeddruk en het ergste wat er kan gebeuren is dat je een keer flauw valt... ? 
074 ik heb we vaker gehoord dat het 2 weken vooruit is gezet. Met 6 weken is nog heel lastig te meten, en er is een reden dat ze met 12 weken de definitieve uitgerekende datum kunnen geven. 
Ik zou in het verhaal van de gynaecoloog mee gaan ☺

Nou, wij hebben vandaag de geslachtsbepalingsecho gehad! ? Baby groeit perfect en was heerlijk druk. Placenta zit wel aan de voorkant, maar toch voel ik de baby af en toe al! We weten zelf nog niet wat het wordt. Volgende week gender reveal party!

BabyTweeOnTheWay dat is spannend! Hoop dat ze het bij jullie goed doen dan, vrienden van ons hadden een confettikanon met de verkeerde kleur... Dan kom je later nog voor verrassingen te staan ?
Ben wel beetje jaloers op iedereen die de kleine al voelt! Ik voel echt nog helemaal niks. Maar goed, straks houdt het me nachten wakker.. dat is ook wel weer de keerzijde ?

Terug
Bovenaan