Augustus 2020 ❤️?

Jennifer, wat fijn dat jouw echo ook goed was!
Fox, geen ervaring mee, maar inderdaad beter dan een te hoge bloeddruk. Je kunt altijd je verloskundige vragen voor advies.
Gebruiker, had je dan ook een onregelmatige cyclus? Dan is het ook wat lastiger te bepalen natuurlijk. Tussen de 10 en 12 weken kunnen ze geloof ik het meest nauwkeurig bepalen, dus met 13+2 was je dan al aan de late kant. Misschien heeft jouw ukkie al even een kleine groeispurt gemaakt? Ik ieder geval kun je beter vooruit gezet worden dan achteruit. En als jouw kleintje met 9 maanden besluit dat ie 't wel naar z'n zin heeft binnen (en jij er helemaal klaar mee bent), word je maar mooi een week eerder al geholpen ;)
Spannend, babytwee! Heb je een voorgevoel/wens? En heb je al een meisje of jongetje? Hoe oud is je kindje?

Haha! We krijgen het kaartje van de echoscopiste terug van de bakker, dus we kunnen het daar altijd extra op checken! :p 
Ik heb het gevoel dat het een jongetje wordt. Geen idee waarom! Onze dochter is nu 1,5 ?

Ja! ?? We krijgen een meisje! ?
En alles zag er ook goed uit op de echo, dus dat is ook echt heel fijn! 
Mijn placenta ligt voor, dus gaat nog lang duren voor ik de kleine ga voelen helaas 

Aah, wat leuk ? Een zusje voor jullie kleine man! Dus toch geen jongensmama ;) Fijn dat alles goed is!
Ik word ook steeds nieuwsgieriger, heb steeds meer het gevoel dat het een meisje is, maar ook steeds meer de wens voor een jongen... En dan voel ik me schuldig tegenover die kleine uk in m'n buik, want die is natuurlijk hoe dan ook meer dan welkom! Hormonen? ? Nog 6 maanden geduld...

Nou ja, in het begin wilde ik ook liever een jongen.. Maar op een of andere manier was ik de laatste 2 weken geobsedeerd door meisjes kleding, vond ik zó schattig ?
Vind het wel echt heel leuk, van allebei 1 ?

Haha, dan kun je nu losgaan op die kleertjes, Minnie! Snap het wel, zag ook altijd veel leukere meisjeskleren dan voor jongens. Alleen als ze dan wat groter is, haren vlechten enzo, oei, dan moet ik nog heel hard oefenen ?
En dat is zeker heel leuk, van beide 1! Dat lijkt mij ook superleuk, daarom snap ik m'n voorkeur voor een jongetje ook niet zo goed ;)
Hoe gaat het met de andere meiden? Al wat meer energie nu het tweede trimester zo langzamerhand aanbreekt/aangebroken is?

Hoi allemaal, 
ik kom lekker laat, dacht al eerder een bericht geplaatst te hebben maar dus niet??, wellicht begint de vergeetachtigheid nu al 
Even voorstellen kom uit Amsterdam en beval van mijn 2e kindje, waarvan het geslacht tot het einde niet bekend word. Ook niet voor ons! Vinden dat dan echt een verrassing. De eerste is nu 5,5 jaar en een hele lieve jongen.
Was al later met aansluiten aangezien ik vorig jaar eerst een lege vruchtzak heb gehad met een nasleep van ruim vier maanden. En afgelopen augustus weer een miskraam. Maar gelukkig was het dit keer met oudejaarsdag echt goed nieuws en kon het pas echt geloven en rust vinden 31 januari. 
Vandaag kraamzorg aangevraagd bij een bureau die mijn verloskundige heeft aangeraden aangezien mijn vorige kraamzorg niet prettig is verlopen. Had wel 3 verschillende personen en werdt er gek van, heb bij de laatste persoon deze naar huis gestuurd was er zo klaar mee. Ga nu kijken bij Kraam en Co. Iemand met hun ervaring? 
Dat was denk ik wel een redelijke introductie ;-)

Terug
Bovenaan