Welkom Billy-Ovi! Wat leuk dat jullie het geslacht ook een verrassing houden! Wij ook
(dus nee Fox, wij doen geen reveal, haha). Wat een heftig jaar heb je dan achter de rug! Wat fijn dat het dan nu wel goed gaat, maar het blijft altijd spannend natuurlijk! Wanneer ben je uitgerekend? Geen ervaring met Kraam en Co. Wel heel irritant dat je een slechte ervaring hebt gehad. Ik denk wel dat het met een 2e kindje wat soepeler gaat, en dat als je niet tevreden bent, je misschien ook sneller zoiets hebt van, joh, ga maar naar huis, we redden ons wel. Maar ik heb misschien ook makkelijk praten omdat het bij m'n zoontje meteen al heel goed en soepel ging (en m'n vriend thuis werkt, dus ik sta er nooit alleen voor - wat een luxe).
Fox, fijn dat je je iets beter voelt. Hopelijk wordt het gauw lente en krijgen we ook een beetje meer energie van de zon... Want jee, wat ben ik klaar met die kou, wind en regen, gatsie! Hier beetje grieperig op de bank, dus de energie is ver te zoeken
Wel hebben we deze week weer een heel mooi hartje horen kloppen! Heel fijn dat dat kan. Volgende week naar de verloskundige
Fox, ik wil graag (weer) in het ziekenhuis bevallen. Ook al is het maar een kwartier rijden, en lijkt het me op zich heel fijn om lekker thuis te zijn, ik durf het echt niet aan om thuis te bevallen. Het lijkt me vreselijk als er toch iets mis gaat en je moet met spoed naar 't ziekenhuis. Ik hoop ook in bad te bevallen en die mogelijkheid hebben we hier niet echt (alhoewel, in de zomer...lekker buiten
). Bij m'n zoontje liep het even anders, ik heb wel in bad de weeën opgevangen, maar moest toen nog naar het toilet en ze wilden op bed m'n ontsluiting controleren en toen lag ik eigenlijk wel prima. Ik zou niet weten hoe ik op dat moment weer in het bad had moeten komen (en inmiddels was het water flink afgekoeld, maar ik kon het geluid van de kraan niet meer verdragen ?). Dus toch op bed bevallen. Het duurde even voordat m'n placenta los kwam, dus was al bijna naar de ok gereden...
Zien jullie trouwens op tegen de bevalling?