Hoi allemaal,
dank voor jullie lieve berichtjes en jullie warme welkom?
BabyTwee gefeliciteerd wat leuk een jongetje. Dat was onze wens bij de eerste en gelukkig was die toen uitgekomen. Wij hadden anders echt een probleem hadden maar 1 naam?
Fox de slechte kraamzorg was toen idd vervelend en Kraam en Co heeft aangegeven, dit echt zoveel mogelijk te voorkomen na de vorige. Dat is wel fijn, want hebben me met uitzondering toch nog ingeschreven. Ze zaten zo goed als vol.
Een ziekenhuis of thuis bevalling maakt mij niet zoveel meer uit. Had vorige keer een heel bevallingsplan en reserveplan maar werdt helemaal niks? had net een dag verlof en toen twijfelde ze over de groei, wat ik al een paar weken riep. Bleek bij 36 weken de groei van 26 weken te hebben, acute bedrust bij 37 was het vruchtwater op en zou ingeleid worden de volgende dag. Dus snel drukker afgerond en de volgende dag naar ziekenhuis. Daar begonnen spontaan de weeen gelukkig, kreeg in een keer alle toeters en bellen en ben binnen 6 uur bevallen. Dat ging wel snel gelukkig? dit keer maar geen plannen gemaakt dus.
Minnie vervelend dat je vorige bevalling zo een gevoel heeft achtergelaten. Hoop dat het ditmaal iets soepeler loopt.
WilKindje wat een goed nieuws. Het is natuurlijk nog spannend, maar hoop dat het ditmaal ook goed loopt voor. Wens je een mooie zwangerschap
nijntjetwee joepie, super spannend heh dat je niet weet wat het wordt. Ik had een taart bij de vorige met zowel roze en blauw? wou gewoon die taart.
Ben 12 augustus uitgerekend.
had idd bij de kraamzorg wel aangegeven dat ik vermoed dat het nu iets soepeler gaat. Maar hoop dat zij ook de slechte ervaring wegnemen, door in elk geval niet te wisselen met mensen. Dus op hoop van zegen.