Fox wat een onwijs leuk nieuws een meisje. Maar ook nog wel spannend dat ze het niet nog niet 100% zeker weten.
Over de misselijkheid zou ik me niet zo zorgen maken. Maar is wel heel vervelend. Ik heb hier de eerste periode wel veel misselijkheid gehad en in de laatste periode kon ik ook geen eten aan. Nu is het sinds anderhalve week redelijk rustig. Hoop dat het snel weer verdwijnt voor je! Bij mij hielp alleen een rijstewafel met kaas.
Die pijn is wel echt mega vervelend, ze zeggen dat dat komt door de snelle groei in deze periode. Hoop ook dat dit weer snel verdwijnt voor je. Het zit niet echt mee zo ?
Nijntjetwee ja die taart deed ik met iedereen erbij en was geweldig. Ook al wist iedereen wel dat het maar 1 baby was, daardoor moest iedereen ook echt lachen en was het snel duidelijk.
Ook leuk hoe jij het geslacht na de geboorte vertelde met dat dekentje??? Heel gaaf idee blijft het zelfs dan spannend.
Mijn zoontje was uiteindelijk in de laatste week nog gegroeid, zijn geboortegewicht was 2345 dus uiteindelijk niet heel laag en net sterk genoeg om niet de couveuse in te hoeven. Later wel trammelant gehad met zijn longetjes, komt vaker voor prematuur kinderen, maar is daar overheen gegroeid. Nu niks meer van te zien en merken ? en tja die foto’s van Dopey zijn dan wel heel leuk om terug te zien.
Bij mij rommelt de buik behoorlijk. Met de doppler die ik heb aangeschaft luister ik een keer per week met mijn zoontje naar het hartje. Dat vind ik wel echt geweldig. 20 maart 20-weken echo ben benieuwd.?