Augustus 2020 ❤️?

Ja we wachten nog even met meisjes dingen kopen. Gelukkig wordt de babykamer neutraal met klauraccenten die kan ik dus later toevoegen als het zeker is. De eerste 13 weken heb ik eigenlijk helemaal geen last gehad van misselijkheid alleen een weeig/misselijk gevoel als ik honger had. Nu was ik maandag 14 weken zwanger en ben ik al de hele week thuis omdat ik zo beroerd ben. Ik kan bepaald eten niet ruiken of zien, ook de koelkast optrekken wordt ik niet goed van. Alsof er een touwtje strak om mn keel zit  ? hoop echt dat dit snel over gaat. Iemand ervaring gehad? Meestal is de misselijkheid in het eerste trimester. 

Hej Fox, hier precies hetzelfde! De hele week voor pampus gelegen omdat ik van denken aan eten al misselijk werd, waardoor ik bijna niks at en dus nul energie had. Bij mij was het echt nasleep van een klein griepje, en het is nu gelukkig net voorbij :) Hoop dat het bij jou ook snel over is, want het is echt heel irritant! Probeer te eten waar je wel tegen kunt en probeer de rest van het eten lekker aan je vriend/man over te laten (koken, oh my, ik trok me terug in de slaapkamer en kwam een uur na het eten weer tevoorschijn...). Succes!

Hoi nijntje twee ik heb wat tegen misselijkheid gekregen van de huisarts. 2x per dag. Ik neem het nu sochtends in bed als ik wakker word en smiddags voor het eten. Dan red ik het wel. Wat wel pijnlijk is is die 'menstruatiepijn' ook wel bandenpijn (korte banden) genoemd volgens mij. Voelt echt net alsof ik ongesteld moet worden. Zo raar. Maar echt geen fijn gevoel. Warme kruik en als het moet een paracetamol. Dat litteken van mij dat van de bikinilijn tot boven mn navel loopt trekt dan ook erg mee. ?

Fox wat een onwijs leuk nieuws een meisje. Maar ook nog wel spannend dat ze het niet nog niet 100% zeker weten.
Over de misselijkheid zou ik me niet zo zorgen maken. Maar is wel heel vervelend. Ik heb hier de eerste periode wel veel misselijkheid gehad en in de laatste periode kon ik ook geen eten aan. Nu is het sinds anderhalve week redelijk rustig. Hoop dat het snel weer verdwijnt voor je! Bij mij hielp alleen een rijstewafel met kaas.
Die pijn is wel echt mega vervelend, ze zeggen dat dat komt door de snelle groei in deze periode. Hoop ook dat dit weer snel verdwijnt voor je. Het zit niet echt mee zo ?

Nijntjetwee ja die taart deed ik met iedereen erbij en was geweldig. Ook al wist iedereen wel dat het maar 1 baby was, daardoor moest iedereen ook echt lachen en was het snel duidelijk. 
Ook leuk hoe jij het geslacht na de geboorte vertelde met dat dekentje??? Heel gaaf idee blijft het zelfs dan spannend. 
Mijn zoontje was uiteindelijk in de laatste week nog gegroeid, zijn geboortegewicht was 2345 dus uiteindelijk niet heel laag en net sterk genoeg om niet de couveuse in te hoeven. Later wel trammelant gehad met zijn longetjes, komt vaker voor prematuur kinderen, maar is daar overheen gegroeid. Nu niks meer van te zien en merken ? en tja die foto’s van Dopey zijn dan wel heel leuk om terug te zien.

Bij mij rommelt de buik behoorlijk. Met de doppler die ik heb aangeschaft luister ik een keer per week met mijn zoontje naar het hartje. Dat vind ik wel echt geweldig. 20 maart 20-weken echo ben benieuwd.?

Het is rustig hier! Hoe gaat het met iedereen? En vooral met jou, Fox? Zijn er al nipt-uitslagen binnen?
Billy-Ovi, ah, superleuk met die taart! En ja, hier was het lang spannend ;) Maar vind het onwijs leuk om het niet te weten:) En 20 maart komt al snel dichterbij, spannend! Poe, dat is precies een kilo lichter dan mijn zoontje, dat lijkt me wel heftig! Gelukkig is alles goedgekomen!

Hoi Meiden, 

Hier alles goed! Inmiddels de 15 weken gepasseerd en dinsdag weten we wat het wordt! Heeeeeel erg spannend! Ervaar wel sinds een week echt belachelijke hoofdpijn! Super irritant. Mijn nipt was perfect en tot nu toe gaat het met de baby ook alles goed. 

Hoe staat het met jullie? Mijn buik groeit inmiddels... 

Liefs 

Hoi Meiden, 

Hier alles goed! Inmiddels de 15 weken gepasseerd en dinsdag weten we wat het wordt! Heeeeeel erg spannend! Ervaar wel sinds een week echt belachelijke hoofdpijn! Super irritant. Mijn nipt was perfect en tot nu toe gaat het met de baby ook alles goed. 

Hoe staat het met jullie? Mijn buik groeit inmiddels... 

Liefs 

Terug
Bovenaan