Augustus 2020 ❤️?

Hoi Nijntje twee! Hier alles goed. De Nipt test was perfect ? heel blij mee. Vorige week donderdag bij de vk naar het hartje geluisterd. Wat klinkt dat toch mooi elke keer!  2 april hebben we weer een controle en die dag ook de 20 weken echo.
Ik had eerlijk gezegd nooit het idee dat er zó veel geregeld moest worden ? en dan ook aan het begin. Mn agenda staat vol met afspraken en dingen om te doen. Afspraken bij de vk, de overige echo's, afspraak op gemeentehuis om het kind te erkennen en een achternaam op te geven. Afspraak om bij dagopvang te kijken.. En ondertussen tijd zoeken om met het babykamer je bezig te zijn. Ik wil het meeste toch wel klaar hebben voor mei. Dan heb ik een paar familieweekenden en wordt het voor mij steeds lastiger om tijd te vinden naast werk en om het te kunnen doen met een dikke buik dan. Daarnaast is het nogal wat al die kosten voor de meubels, babyspullen, kinderwagen, autostoeltje etc. Dus ik verdeel het maar een beetje over de maanden geen met grote uitgaven. De meubels komen 16mrt.
Hey Jennifer. Ik ben vandaag 16 weken, maar in wk 15 had ik ook veel last van hoofdpijn! Ik moet vooral veel drinken om het voor te blijven. ?

Ah, wat fijn dat het goed gaat met jullie, en dat de nipt ook goed was! Hier niet gedaan, dus wachten tot de 20-weken echo. Bizar idee dat we al bijna op de helft zijn!! Hoop wel dat je hoofdpijn snel over is Jennifer.
Mijn buik groeit ook lekker, dit weekend na het eten was m'n buik zo'n beetje vergelijkbaar met 35 weken zwangerschap van de eerste, haha! En ik ben pas 15 weken! ?
Voor onze buurt staat de verwachte baby-teller voor dit jaar al op 5, zo leuk dat onze kindjes opgroeien met zoveel leeftijdgenootjes! ?
Ja, Fox, valt tegen hè! En dat terwijl je dan weinig energie hebt en die het liefst gewoon wil steken in goed voor jezelf zorgen. Wij hoeven gelukkig alleen nog wat kleine dingetjes te kopen en de babykamer is praktisch klaar (moeten alleen leegruimen, wordt nu nog als opslag gebruikt, en wat meubels verplaatsen van ons zoontje, maar dat komt op het laatst).
Doen jullie ook aan zwangerschapssporten? Ik heb me net aangemeld voor yoga en wil ook af en toe gaan zwemmen. Verder doe ik aan gewichtheffen met m'n zoontje ?
En tot slot hebben we de zwangerschapsshoot geboekt, ook een flinke uitgave, maar zooooo waardevol!

Hi! 
Hier  in week 14 /15  ook heel veel hoofdpijn gehad..  nu gelukkig een stuk minder en  ook niet meer dagelijks... 
Hier eigenlijk nog bijna niks gekocht.. ook nog niet begonnen met de kinderkamer etc. Wil na de 20 weken echo starten met alles.. vind het wel heeel snel gaan allemaal.. en voelt  ook allemaal nog niet echt ofzo.. ook omdat ik nog bijna geen buikje heb en  mn normale kleren nog aan pas.. ben vandaag 17+4
Ik ga waarschijnlijk zwangerschapszwemmen  met een vriendin we schelen een weekje.. zwangerschapsgym zat ik nog over te twijfelen maar die wat  ik in gedachte had valt  op dezelfde dag als het zwemmen. Dus wordt het waarschijnlijk niet... 

Wat leuk dat jullie een weekje schelen, MVO! Bijzonder:)
Ja, wat gaat 't hard hè! Ik had bij de eerste zelfs met 39 weken nog niet eens het idee dat ik zwanger was;)
Ik had al een paar weken het idee dat ik de kleine soms voelde. En ik ben niet gek, m'n vriend voelde het ook! ? Zo mooi!!

Hoi meiden, 
Hier alles goed! Wij krijgen een meisje ? inmiddels bijna 17 weken zwanger en heb het idee dat ik haar soms voel? Wat gefladder in mijn buik zo nu en dan! Heel bijzonder! 
Werk ook thuis vanaf maandag! En de komende 2 weken sowieso!  Erg eenzaam, maar goed beter dan onder andere mensen zijn! Hoe ist met jullie allemaal?  Veel angst op het moment?

Hoi meiden, 
Hier alles goed! Wij krijgen een meisje ? inmiddels bijna 17 weken zwanger en heb het idee dat ik haar soms voel? Wat gefladder in mijn buik zo nu en dan! Heel bijzonder! 
Werk ook thuis vanaf maandag! En de komende 2 weken sowieso!  Erg eenzaam, maar goed beter dan onder andere mensen zijn! Hoe ist met jullie allemaal?  Veel angst op het moment?

Jennifer, wat leuk, een meisje! Nog net op tijd een pretecho gehad dus:)
Het kan heel goed dat je haar voelt hoor! Ik merkte het vooral als ik m'n hand op m'n buik legde, dan wist ik in ieder geval ongeveer waar m'n baarmoeder zat, dus als ik iets onder m'n hand voelde, moest het wel de kleine zijn.
Het is heel gek allemaal. Baal vooral dat controles niet doorgaan en hoop heeeel erg dat m'n vriend gewoon mee mag met de 20-weken echo!

Terug
Bovenaan