@CFK ik gebruik het lakentje ook sinds een tijdje, erg fijn inderdaad! Dacht dan kan ze er alvast aan wennen. De rits maakt wel veel herrie hè? Hier gaat het gelukkig meestal goed! Dus wat mij betreft ook echt wel een aanrader. Ze zijn duur, maar worden op marktplaats ook nog voor behoorlijke bedragen aangeboden. Als je hem verkoopt wanneer je hem niet meer gebruikt, valt het dus in kosten wel mee. Oei spannend, een week zonder je man. Zou daar ook wel tegenop zien. Maar gaat vast goedkomen en meevallen, succes!
Hier ook een onrustig meisje vanavond, zou het in het zitten (veel wind)? ? Nu moet ik zeggen dat ons meisje vaak bij de avondvoeding tussen 20.00 en 21.00 onrustig is, nog steeds. Ze drinkt dan slechter (steeds aanhappen en weer loslaten) en moet ook huilen tijdens het drinken. Spuugt daardoor vervolgens ook weer meer. Herkennen mensen dit?
Hier ook een onrustig meisje vanavond, zou het in het zitten (veel wind)? ? Nu moet ik zeggen dat ons meisje vaak bij de avondvoeding tussen 20.00 en 21.00 onrustig is, nog steeds. Ze drinkt dan slechter (steeds aanhappen en weer loslaten) en moet ook huilen tijdens het drinken. Spuugt daardoor vervolgens ook weer meer. Herkennen mensen dit?