@mamainfeb lastig hè, die dagen ? Hopelijk weer een fase die snel voorbij is! Sprongetje zou kunnen toch? Hier inmiddels sprong 4. Maar ik ben dan ook pas bevallen met 41.6 ?, de uitgerekende datum was 7 februari. Met hoeveel weken zijn jullie bevallen?
Fijn dat het bij alle kindjes mee is gevallen met de prikjes! Blijft toch altijd maar weer afwachten.
Hier gaat het de laatste week behoorlijk goed. Sinds de prikjes zijn we van de pacco overgestapt naar de puckababy mini, en dit lijkt een gouden greep! Ik dacht laten we meteen maar doorpakken, aangezien we binnenkort het inbakeren toch moeten afbouwen. Ze heeft meer en langere slaapjes gedaan bij mijn schoonouders en op het kdv, zelfs twee keer een uur en een keer 1,5 uur! Ook smorgens slaapt ze uit, wel jammer dat ze de laatste nachten weer twee keer om een nachtvoeding vraagt maar daarna slaapt ze weer als een zonnetje! Ze zal het nodig hebben, en we mogen verder niet klagen dus ik vind het helemaal prima ? De tijd dat ze weer minder voedingen in de nacht nodig heeft komt wel weer.