@lepeltjelepeltje: hij ligt graag in de box en kijkt,lacht en brabbelt tegen de figuurtjes aan het mobiel, ik loop regelmatig met hem door het huis en benoem veel dingen, laat hem op de grond op zijn buik oefenen om zijn nekje sterker te maken, sinds deze week grijpt hij naar dingen dus heb ik een aantal in zijn buurt ( 3) speeltjes om te grijpen! In wipstoeltje lachen,praten en doen we elkaar na! Ik zing veel liedjes en lees boekjes voor! (oorspronkelijk kleuterjuf?) Ga veel naar buiten, wij wonen tegen de hei/bos dus prachtige omgeving! Met de slaapjes tussendoor s'ochtends een uurtje s'middags 1,5 uur en voedingsmomenten is de dag zo om!
De avonden zijn vrij lang i v.m huiluurtje(s) vaak lig ik pas 12 uur /half 1 op bed! Nu heeft hij slechte avond/nacht maar dat komt door de prikjes maar dit is voor het eerst dat het s'nachts nog doorgaat! Hij ligt nu op zijn matrasje naast mij en is nu rustig! Hopelijk blijft dit zo?
De avonden zijn vrij lang i v.m huiluurtje(s) vaak lig ik pas 12 uur /half 1 op bed! Nu heeft hij slechte avond/nacht maar dat komt door de prikjes maar dit is voor het eerst dat het s'nachts nog doorgaat! Hij ligt nu op zijn matrasje naast mij en is nu rustig! Hopelijk blijft dit zo?