Wij hadden eerst ook jumbo eigen merk, maar toch het idee dat hij daarvan krampjes kreeg (was volgens mij gewoon een sprongetje haha) maar op de opvang krijgt hij ook Hipp dus dachten, 1 merk is wel handig.
Ik heb hetzelfde probleem met de slaapjes... vanochtend lukte het een hand over zn ogen te leggen om hem weer in slaap te krijgen, maar rest van de dag niet. Dus proberen te rekken door steeds te troosten. Vanmiddag dus na 2,5 uur weer gevoed en ben nu weer aan het rekken tot 2,5 a 3 uur... eerst deed ik 4 uur tussen de voedingen, bleef maar lopen en sussen. Als het uiteindelijk werkt, is het wel de moeite waard, maar het is wel intensief inderdaad. Met voeden zit ik dus overdag ook weer op om de drie uur, hopelijk kan er daardoor wel een fles af van de avond, zodat we niet op 7/8 flessen uitkomen. En hij hopelijk langer slaapt omdat hij overdag meer drinkt.
Ga hem vanavond na de avondvoeding inderdaad eens laten liggen! Kijken hoe dat werkt. We maken hem nu wakker omdat we anders een voeding om 1 en 4 uur hebben (denken we) en dat is twee keer snachts. Half 11 en 3 uur is dan fijner omdat we om half 11 dan zelf naar bed gaan. Maar ga nu eens kijken hoe het nu is...
Verschonen doen wij voor het slapen omdat hij meestal gaat poepen na de voeding haha, anders moeten we steeds twee keer verschonen. Deze week weer gestart met wasbare luiers!
Hij ligt in zn ledikantje! Lijkt eerst oneindig groot, maar je went er snel aan als je het goed opmaakt en het maakt hem geen bal uit.
nou ik ga maar weer eens troosten ?