Baby’s geboren in juli 2019 ❤️

Wij hebben hero als voeding! Toena na de geboorte de bv niet goed op gang kwam kon ik kiezen uit Hero of Nutrilon! Ik vroeg om diegene  welke de minste krampjes veroorzaken. Volgens de verpleegkundige Hero ( haar ervaring). We hebben nog eens huis merk ah geprobeerd maar weer teruggebracht, was net plaksel!? Hero bevalt ons goed! Hij heeft weleens last van krampjes maar niet dagelijks! Meestal krampjes is daarna een poepluier? zo lost het vanzelf weer op! 
Ook bij ons zit hij nu op 6x 120/150! CB rade aan om 5x 150 te doen maar dat zou na 4 uur zijn en juist minder terwijl hij om meer vroeg.... ?! Daarnaast 4 uur was veel te lang,drama!n!! Hij krijgt 5x flessen kunstvoeding 1 fles kolfvoeding en 3 xper dag aan de borst, maar we weten niet wat daar uit komt!
Ik kolf nog wel s'nachts om 4 uur maar wil dat afbouwen zodat ik straks nog 3x kolf, maar al geprobeerd en zere borsten! Wie heeft ervaring met afbouwen en zere tepels???

Nou ik zou verslag uitbrengen van het skippen van de avondvoeding om 22.30 uur en:
-twee avonden geslapen van 19.30/20.00 uur tot 2.30/3.00 uur! En daarna weer tot 6/7 uur.
enige probleem is dat hij op basis van gewicht 870 ml zou moeten drinken en hij hier niet aan komt, met hangen en wirgen krijgen we er 700/750 in. Best een verschil... zou dit erg zijn? 

Ohh fijn dat het goed gegaan is! Qua hoeveelheid zou ik even in de gaten houden anders misschien volgende week nog eens gaan wegen als je kindje dan gegroeid is is het prima toch  ? die van ons drinkt zo'n 100ml teveel per dag.. merk dat ik zelf wel iets makkelijker erin word. Hij heeft het gewoon nodig. 
Hij krijst alleen af en toe zo erg... we weten niet wat het is. Lijken geen krampjes te zijn. Komende week komt de osteopaat ik ben zoo benieuwd.  
Weet even niet meer bij wie de osteopaat van de week was geweest ? maar hoe gaat het nu??? 
Fijne dag allemaal!

Wat mooi dat hij doorslaapt tot 2/3uur. Maar inderdaad volgende week even gaan wegen bij het CB. En misschien door de dag als hij eerder wakker is toch eerder flesje aanbieden. Volgens mij had ik ergens gelezen/gehoord dat er sws 2 uur tussen moet zitten.
En miesie hoe oud is kleine mannetje? Misschien is het dat hij zijn dag/dagen niet heeft. Mijn dochter had dat laatst ook terwijl ik dat niet gewend was van haar. Vooral na haar vaccinaties. Ze is 9 weken nu. 

Miesi wij zijn bij een osteopaat geweest. Ze voelde met name spanning op zn buikje en heeft dat losgemaakt. Denk dat het wel wat positief effect heeft gehad, maar geen magisch verhaal zoals sommigen. Hopelijk helpt het bij jullie! Op welke momenten krijst hij? Kun je daar iets uit opmaken?
ik geef hem inderdaad eerder de fles als hij niet slaapt, maar hij maakt er dan alsnog een potje van. Heeft gewoon niet meer honger lijkt het... ene keer zit er 2 uur tussen en andere keer 4 uur (hij slaapt steeds zo lekker buiten in de kinderwagen! Met dit lekkere weer. Binnen in bed lukt meestal niet langer dan 45 min, daarna ontroostbaar en rekken tot 2 uur en dan fles).
we hebben zelf ook een babyweegschaal dus kunnen zn gewicht in de gaten houden. Tot nu toe komt hij wel aan, maar het is ook echt sinds een week dat hij echt minder drinkt naar ons idee. Daarvoor was t ook niet makkelijk, maar lukte het wel de fles leeg te krijgen. 

@lepeltje lepeltje 
Denk dat de kleine wel pakt wat hij nodig heeft. Zolang hij aan blijft komen is het toch prima. En als je het zelf in de gaten kunt houden met de weegschaal is helemaal fijn.
Elk kindje is anders denk ik dan maar. De rekenformule is naar mijn idee gewoon een beetje een richtlijn.
Omdat ons meisje zo klein was moest ze inhaal spurt nog maken. Ze komt goed bij maar is nog steeds niet zo als andere baby's van haar leeftijd (niet gek ook als je bij de geboorte minder weegt) maar zolang ze goed door blijft groeien denk ik prima toch. Ze drinkt ook wat meer dan qua gewicht zou mogen maar dat was niet erg zei de arts toen.

Ohh lepeltjelepeltje thnx voor je bericht. Ben benieuwd. Hier komt osteopaat vanochtend.  Hij krijst zeker als hij net wakker is en honger heeft. Opzich logisch maar zooo hard haha.  En soms ook zo opeens daar kan ik niet speciaal iets aan linken.
Ben zo benieuwd straks. 
Ik zit hier overigens in verkeerde topic want onze kleine man is van 12 aug haha. Maar vind wel leuk hier ook mee te kletsen. Gisteravond 23.30u flesje en 6u de volgende. Hij heeft dus goed geslapen ? (slapen gaat heel erg goed hier ook in zijn grote bed, en in nacht in de co sleeper)
Hoe gaat het bij jullie inmiddels met drinken ook wat beter? 
Hahah kimmy dat zul je net zien. Hoe is het vannacht gegaan? 

Hoe is het gegaan? Ben benieuwd!
Zit er hier even weer doorheen. Net weer ruim anderhalf uur geprobeerd de man in slaap te krijgen, zonder succes. Gisteren zelfde liedje. Overdag in bed slapen leek iets beter te gaan vorige week, toch zeker 1 cyclus lukte wel en in slaap komen ook al met minder huilen, maar nu gaat t weer nergens naar... en de nacht was ook al niet echt een succes ☹️
Dacht dat ie de slag te pakken had! Hij had vorige week wel paar hele goede dutjes van meer dan een uur... 

Terug
Bovenaan