Baby’s geboren in juli 2019 ❤️

@miesie
Gelukkig is het bij die ene keer gebleven en is het nu weer tussen 5 en 6 dat ze wakker wordt. 
Die tijd is denk ik ook aangezien mijn man dan op moet en zijn wekker meestal een aantal keren gaat.
@lepeltje lepeltje 
Wil hij ook niet slapen als hij bij jou ligt?

Oh wat moet je man vroeg opstaan! En ga je dan voeden en gaat ze dan nog weer naar bed?
nee, hij wil ook niet op mij slapen. Hij is superonrustig dan aan het wurmen. Hij slaapt alleen wandelend in de wagen of wandelend in de draagzak. Ook niet in de draagdoek thuis bijvoorbeeld. Te onrustig is hij dan en gaat ook huilen. Moeilijk mannetje he ?. Gelukkig gaat het wel steeds beter hoor, maar die lastige dagen loop ik dan weer over van moeheid en frustratie. 

Poeh.. Sprong 2 heeft zich hier twee dagen geleden aangediend.. is toch weer even bikkelen zeg.. Was eeeven vergeten hoe dat alles een beetje op zn kop zet (vooral snachts haha!)
Na al weken een prima ritme qua slapen en voeden, en een tevreden meisje, is ze dat nu alles behalve: 50 cc max per keer willen drinken, boeren gaat moeizaam, slecht in en doorslapen, ze is echt humeurig soms haha! En dat met 8 weken..
Mijn zoontje was flink ziek dus ze heeft ook een virusje te pakken denk ik want ze heeft ook al 2 dagen verhoging erbij.
Herkent iemand dit? Hoe lang duurde het bij jullie?

Ik heb eigenlijk nog niet iets van de sprongen gemerkt. Heb er wel over gelezen maar ik weet niet of ik het wel geloof. 
Ieder kind is uniek en heeft zijn eigen manier van groeien en dingen verwerken. Ik denk dat je er geen tijd aan kan koppelen dus ik heb er niet veel van gemerkt. Mijn dochter is nu 10 week en ik merkte alleen dat ze wat anders was na de vaccinaties. 
Maar beterschap voor je zoon en dochter. Hoop dat ze snel weer beter worden. Misschien herkennen anderen wel de sprongen(?)

@lepeltje lepeltje 
Ja belachelijk zo vroeg? Ik laat haar dan gewoon in haar bedje. Hooguit t speentje geven als ze te onrustig is. Dan nu rond 6 uur haar flesje. Na het flesje slaapt ze dan meestal tot de volgende fles nog.
Vervelend dat jouw kleintje zo slecht in slaap komt. Kan me voorstellen dat je er soms moe van wordt en niet weet wat ermee te doen.
@I-G
Hier wel 1 of 2 dagen wat huileriger en aanhankelijker pas geleden. Denk dat dat een sprongetje was. Is denk ik idd ook bij elk kindje weer anders

Volgens mij bestaan sprongetjes inderdaad officieel niet, wel sappige artikelen gelezen over hoe het onderzoek ontkracht werd. En mn man is onderzoeker dus moest er ook nietsvan weten... tot ze kwamen! We hebben nu twee overduidelijke sprongen gehad met 6 en 9 weken. Mijn god, wat een drama! Hu

Oeps! Die app... nou een drama dus die sprongetjes. Duurden 2/3 dagen maar was echt huilen, huilen, huilen en niet slapen, hele ritme weg, niet drinken... ik ben al bang voor wat ons volgende week rond 12 weken te wachten staat...
nu zeggen ze ook dat onrustige huilbabys sneller door sprongetjes gaan maar dat ze wel intenser zijn. 
Afgelopen dagen gaat trouwens weer heel goed! Hij slaapt goed en is superblij, zo leuk! Ik vind het steeds leuker, mama zijn! 
Wel typisch dat mn man papadag had en hij toen het allerbeste ooit sliep. Dan voel je je toch even een slechte moeder...

Lepeltjelepeltje fijn dat je afgelopen dagen goed gingen!
Maar je man had geluk. Misschien had je zoontje toen even een slaapdag. Heeft niks met jou te maken maar ik begrijp je gevoel wel. 
Hoe doen jullie het naar bed gaan? Ik ben vanaf deze week overgestapt naar volledige flesvoeding. Het is wel even wennen maar geven jullie de avond fles in de slaapkamer of eerst woonkamer en zodra je kindje moe wordt naar bed?

Terug
Bovenaan