Baby’s geboren in juli 2019 ❤️

@DM, ik zou haar lekker geven waar ze behoefte aan heeft, ookal is dat 1000cc of iets meer per dag. Het ene kindje heeft die behoefte gewoon en de ander minder. (Ik krijg er hier met moeite 750cc in)
Hoeveel weegt ze nu?
Vraagje: Mijn dochter is morgen 9 weken, weegt 5.5 kilo, en komt sinds haar sprong weer snachts. Ze ging al richting 5.30u/6u of zelfs later (half 7 is ook al een paar keer gelukt) en nu is het al vier nachten 4u. En dan heeft ze ook echt honger.
Herkent iemand dit? Vanaf wanneer merkten jullie dat je baby echt structureel later kwam sochtends en niet een enkele afzonderlijke keer? Meer voeding overdag  geven wil ze echt niet.
Ze hoeft van mij niet uit te slapen, maar 6u zou al heerlijk zijn ;)

@I-G ze was 2 week terug 6,3 kilo. Maar ik had gelezen dat baby’s niet meer dan 1 liter per dag mogen. Schadelijk voor de nieren. 
En hier is het ook weer veranderd. Mijn dochter komt sinds 3 dagen ook weer in de nacht rond 2/3u. 

Mijn zoontje is nu 11.4 weken! Vanaf week 4 sliep hij door tot 7 uur vaak maar sinds week 9 wordt hij weer om 4/5uur wakker! Opzich niet  erg ik ga dan kolven en manlief geeft de fles en verschoont de luier! Daarna slaapt hij door tot 8/9uur, borst+ fles+ luier en dan kan hij zo weer in slaap vallen tot 10/11 uur! :)

Nou ons consultatiebureau biedt volgens mij geen cursussen aan... zijn wel babygroepen. 
Onze zoon heeft nu 2 nachten doorgeslapen! Rond 6 uur op bed, om 8 uur laatste fles (wakker gemaakt), en sliep tot 6 en 6.30 uur. Alleen werden wij wel wakker en waren natuurlijk bang dwt hij dood was haha. Benieuwd of ie nu weer doorslaapt.
als ik jullie verhalen lees moet ik er maar niet aan wennen... sprong 3 moet nu komen, morgen is hij 12 weken. Benieuwd hoeveel hij weegt, denk ong 6 kg. Maandag weer naar de kinderarts. 
Overdag slapen ging ook een paar dagen echt bizar goed! Maar vandaag weer een minder dagje. Misschien die sprong.
trouwens, sprong 4 schijnt de hel te zijn en 3-5 weken te duren... begint al rond de 14e week. Ja ok sprongen bestaan niet, maar vast iets in die geest. Zie hier al tegenop, want vanaf volgende week beginnen met de kinderopvang. En begin net zo gewend te raken aan een ‘normale’  baby ipv huilbaby...

Ons meisje moet volgens mij wat wennen qua slapen overdag sinds de overgang van 6 naar 5 flessen. Laatste 2 dagen de avond ook weer huileriger. We wachten maar af?

Oej dan hopen dat hij vannacht wel weer goed slaapt.
Hier volgensmij 'sprongetje' slapen overdag niet als normaal. Meer huilen. Heb het idee niets gedaan te krijgen.
Respect voor moeders van een huilbaby.
Bedacht me van de week dat als ik begin met werken ook de klok verzet gaat worden??? Zal ook wel alles in de war schoppen die stomme klok 

[quote quote=10251225]Mijn zoontje is nu 11.4 weken! Vanaf week 4 sliep hij door tot 7 uur vaak maar sinds week 9 wordt hij weer om 4/5uur wakker! Opzich niet erg ik ga dan kolven en manlief geeft de fles en verschoont de luier! Daarna slaapt hij door tot 8/9uur, borst+ fles+ luier en dan kan hij zo weer in slaap vallen tot 10/11 uur! [/quote]
Herkenbaar! Onze dochter sliep ook door van 21u s avonds tot 6u s ochtends. Ideaal, over 2 weken weer werken namelijk. Maar mevrouw is nu 9+4 en wordt al 2 nachten weer wakker tussen 4/5uur. Dan gaat ze wel weer slapen tot 8/9u maar super onrustig. Wij zijn ook met 5 flessen begonnen, omdat ze de flessen om de drie uur niet leeg kreeg. Nu om de 4 gaan ze tot de laatste druppel op, meer erin doen drinkt ze niet. 
Nog even aankijken en anders maar weer meer flesje meer. Mag ze nog want ze zit nog niet op 5kg

Terug
Bovenaan