Gefeliciteerd Zoe! Hoe is zo'n kraamhotel? En heb je een goede bevalling gehad? Ingeleid, of spontaan begonnen? En uiteindelijk blij met de naam?
BOTW zo herkenbaar! Iedereen vraagt maar of ik geniet en of ik op een roze wolk zit. Nou, nee. Het is superzwaar en heel erg wennen. Is je kindje wel makkelijk?
Ik heb ook al het kraambezoek afgezegd, ik kon het echt niet aan om naast alle handelingen die je rondom de baby moet doen, ook nog op te zitten en gastvrouw te spelen. Ben al blij als ik tijd heb om te ontbijten voor 12 uur. Nu hadden (of hebben) we ook veel problemen met onze kleine rondom slapen en huilen / onrust, maar dan nog snap ik niet wat leuk is aan kraambezoek. Je wilt juist zelf lekker de deur uit en even weg, niet dat allerlei mensen bij jóu komen, waar je al die uren al spendeert haha.
Voor mensen die problemen hebben met hun baby en slapen: het boek Droomritme van Stephanie Molenaar lijkt onze redding te zijn! Hopelijk zet het door, maar de afgelopen 24 uur slaapt hij steeds als een roosje! Wat een verademing (ik heb al 24 uur niet gehuild van hormonen, wanhoop en slaapgebrek haha).