Prilgeluk, jeetje wat moet het allemaal frustrerend zijn! Wat een tegenvaller dat het ziekenhuis nog steeds vol ligt. Kan me voorstellen dat die vermoeidheid niet bevorderlijk is voor de communicatie en geduld etc tussen jullie

Ik hoop ook dat jullie binnenkort al kunnen gaan terugkijken op deze periode. Ondertussen houden jullie het toch maar gewoon vol en daar kun je trots op zijn. Want het is natuurlijk bizar veel wat er van jullie gevraagd wordt. Hopelijk komt er snel wat meer lucht en rek in de zaak.
Jullie vakantieplannen spreken mij gedeeltelijk ook wel aan. Maar een lange auto rit moet ik echt niet aan denken! Ardennen, waddeneilanden lijkt me uitdagend genoeg voor een eerste vakantie. ?
Ik heb ook nog een gipsafdrukje in de planning. Had alleen eerst een gips gekocht waarbij ze haar hand 3-5 minuten stil moet houden.... Right ? Nu eentje gevonden die wat meer klei is, daar hoeft het handje alleen maar ingedrukt te worden. Dat moet lukken ?
Juffielies vervelend als ze zo wortelen hè.. ik herken het wel, hier is het iedere keer huilen zodra de slaapzak dicht gaat. Terwijl ze dan zo moe is, en ik blijf maar herhalen hoe fijn het is om te slapen! Maar daar is ze het niet mee eens ?
LadyJ, zou mooi zijn hè een meisje en een jongetje ? Kan me voorstellen dat je zoiets hebt van, we gaan zo snel mogelijk weer aan de bak en aan de andere kant ben je er nu nog niet aan toe ? Lastig! Ik blijf jouw Sri Lanka-garnaal verhaal mooi vinden haha. Misschien moet je terzijnertijd weer een verre reis boeken? ?
Ik heb nu ook ineens last van nachtelijk zweten. ?? 9 maanden duurt het ontzwangeren toch? ?