Wow wat veel berichten weer haha. Ik zit serieus met verbazing te lezen dat mensen alweer aan een 2e denken ? Ik had een goede zwangerschap, bevalling was wel heel pittig maar ik herstelde als een malle en binnen 2 weken voelde ik me alweer de oude en ik heb een geweldig, makkelijk en uber tevreden kind dat alleen huilt als ze honger heeft of moe is??, maar ik moet echt nog niet aan een 2e denken. Die wens is er zéker, maar ik ben net weer aan het werk en heb echt zoiets; eerst maar eens even héél hard van haar genieten en alle nieuwe dingetjes en ontwikkelingen, voordat je toch weer met een nieuwe zwangerschap bezig bent. Mijn man denkt er net zo over haha, dus dat scheelt. Ben trouwens ook nog steeds niet ongesteld geworden, maar voor nu dus ook niet erg ? Word denk ik nog steeds volledig onderdrukt door de borstvoeding, ben ook absoluut nog van plan om een hele tijd door te gaan met de borstvoeding dus wellicht duurt het nog wel een tijdje voordat het weer terugkomt.
Hier nu sinds 2 weken weer aan het werk. Vermoeiend maar we hebben een aardig goed ritme nu te pakken?
Hier nu sinds 2 weken weer aan het werk. Vermoeiend maar we hebben een aardig goed ritme nu te pakken?