Baby’s geboren in september

Wow wat veel berichten weer haha. Ik zit serieus met verbazing te lezen dat mensen alweer aan een 2e denken ? Ik had een goede zwangerschap, bevalling was wel heel pittig maar ik herstelde als een malle en binnen 2 weken voelde ik me alweer de oude en ik heb een geweldig, makkelijk en uber tevreden kind dat alleen huilt als ze honger heeft of moe is??, maar ik moet echt nog niet aan een 2e denken. Die wens is er zéker, maar ik ben net weer aan het werk en heb echt zoiets; eerst maar eens even héél hard van haar genieten en alle nieuwe dingetjes en ontwikkelingen, voordat je toch weer met een nieuwe zwangerschap bezig bent. Mijn man denkt er net zo over haha, dus dat scheelt. Ben trouwens ook nog steeds niet ongesteld geworden, maar voor nu dus ook niet erg ? Word denk ik nog steeds volledig onderdrukt door de borstvoeding, ben ook absoluut nog van plan om een hele tijd door te gaan met de borstvoeding dus wellicht duurt het nog wel een tijdje voordat het weer terugkomt.
Hier nu sinds 2 weken weer aan het werk. Vermoeiend maar we hebben een aardig goed ritme nu te pakken?

@Majom: die 4seizoenen slaapzak (6 maanden - 2,5 jaar) heeft ook zwaardere mouwen met de winterinzet. We hebben 'm gister gepast maar voor nu nog net iets te groot (voornamelijk bij de hals en mouwen). 

Hier ook de newborn slaapzak van Puckababy. 
twijfelde om er eentje bij te kopen (handig voor wassen) maar had de 4seasons slaapzak al in huis liggen. Ook kanootje van mijn ouders voor de kerst.
zojuist de binnenvoering (winterzak) eruit gehaald en alleen die bij hem aangetrokken. Hij ligt er nu al bijna twee uur in te slapen. 
Wel de mouwtjes omgeslagen en het uiteinde onder het matrasje gestopt. 
Geen dekentje of laken eroverheen (schopt hij toch van zich af). Alleen romper korte mouwen, shirtje lange mouwen en sokjes :) 

Hahaha Mientjeee, ja ik weet zelf ook niet waar deze tweede baby waanzin vandaan komt hoor? mijn vriend en ik hebben zelfs lang gedacht om kinderloos te blijven. En nu helemaal om? maar er gaat zeker nog even gewacht worden. Maar Mariekesep ik droom ook echt over baby mét naam enzo? 
Juffielies ja irritant kan dat zijn hè als je man zo kalm kan blijven, herkenbaar?
Aw leuk om te lezen Minni dat je ons Sri Lanka verhaal zo leuk vind. Blijf het zelf ook zo bijzonder vinden ? 
Ik ben trouwens toch helemaal gestopt met borstvoeding. Ik moest naast het geven van borstvoeding dan ook altijd flesvoeding bij geven. Op een gegeven moment had ik echt het idee dat ze 2 slokken eruit kreeg. Dus toen was het wel klaar en ook goed zo. 
Eergisteren heb ik wortelhapjes gemaakt en alvast ingevroren. Super leuk. Kijk er naar uit die eerste hapjes?
En vakantieplannen zijn nu definitief omgezet naar een boeking. We gaan naar Drenthe ? Een bosbungalow gevonden met een omheinde tuin voor hond, en een baby kamer met ledikant en commode en fietsen met zitjes erop? Ideaal en maar 1,5u rijden. Nog nooit zo dichtbij huis op vakantie gegaan ?
Majom, hier ook een winter slaapzak en ik heb zo een fleece deken of een lakentje. Maar dat is meer voor over de beentjes en om aan de zijkant ff in te stoppen. Ik leg nu het kouder wordt nu wel eens een kruik erbij. Wij hebben zo een electrische, die is super handig.
Hier wordt ook niet meer gerold. Soms naar de zij, maar daar houdt het bij op? ze kan wel rondjes 'schuiven'. 
Amy kan nu ook haar fles vast houden en ze heeft haar duim gevonden?
Hahaha Eefje, baby voice? wel gezellig!

Bedankt voor de reacties. Ik ga toch weer voor een Puckababy denk ik. Welke maat hebben jullie kindjes? Onze zoon zit nu in maat 68. Dus twijfel echt tussen de newborn of de 4 seizoenen. 
Haha Eefje the voice baby's. In ieder geval ligt ze vrolijk in bed.

@ Minni: fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die op de grond rol om het een beetje te stimuleren bij onze kleine ?. Ook ik krijg wat vreemde blikken van de kat..
Wat vinden jullie huisdieren overigens van de baby? Hier nog een afwachtende kat, hij kan vooral niets met de ongecontroleerde bewegingen ?. 

@ Majom: hier ook maat 68, maar meer voor de breedte dan voor de lengte ?. Ik zou niet de newborn bag kopen, dat is echt zonde. Hier is hij er ook al bijna uitgegroeid. Zou lekker voor die 4-seizoenen gaan en gewoon de mouwen omslaan, zal sowieso met 6 maanden moeten nog denk ik!

Hier ook een dame die al naar 74 gaat met sommige kleding stukken. Sowieso met pyjama's anders zitten de tenen dubbel. Bij kleding stukken de broekjes altijd te strak bij haar buik.
Waar ik mij de laatste weken zorgen maakte over te weinig drinken gaat de laatste dagen steeds al alles beter op en vandaag zelfs 5 x 180! 1 keer huilen na de fles. Oeps haha! 

Ik heb vandaag ook de 4 seizoenen puck a baby aangeschaft. Qua armen nog wel wat te groot! Maar ach ze groeien als kool! 

Anemoontje fijn dat ze weer goed drinkt! Is dat ook met nieuwe voeding? Misschien was het toch een sprongetje...
Leuke vraag, over de huisdieren, ik ben ook benieuwd ? Onze kater was de eerste weken erg bang voor de baby, ook vanwege de plotselinge bewegingen en geluiden. 
Nu kijkt hij vanaf een veilige afstand naar haar. Héél af en toe ruikt hij aan een voet als die in de buurt hangt. Dus ik denk dat hij haar geaccepteerd heeft als lid van het gezin, haha. Hij kan nogal verstoord opkijken vanuit zijn hangmat als ze ligt te zingen in bed. Maar goed, dat doen we allemaal ?
Hier zitten we qua broekmaat in 68 en 74 vanwege de lange benen en de truitjes zijn nog 62 maar dan heeft ze wel soms blote polsjes. Het verschilt ook zo per merk hoe het valt! HEMA heb ik definitief afgeschreven dat zit veel te vierkant bij ons :p
Blijf het wel heerlijk vinden om telkens nieuwe (of tweedehands) kleren te shoppen. Eerst deed ik nog zuinig maar inmiddels merk ik hoe snel ze ergens uit groeit dus dan vind ik het juist leuk om een paar mooie outfits aan te trekken voordat ze wéér groter is. ??

Terug
Bovenaan