Baby’s geboren in september

Amy zuigt trouwens vaak de speen van de fles plat. Tot grote frustratie elke keer. Hebben jullie daar ervaring mee of tips? Ze heeft nu Brown fles met speen 2

Wat heftig Moeder Olivier. Ik heb even moeten googlen wat het precies is. Hopelijk went het snel en gaan jullie betere nachten tegemoet. 

Moeder Olivier: ah wat vervelend voor de kleine maar ook voor jullie, wij hebben woensdag afspraak bij de orthopeed bereid me alvast voor want de arts op het cb gaf 2 opties een tuigje of spreidbroekje.

Och moeder Olivier wat ontzettend naar.. moet je dan ook aparte kleertjes enz.? Of past dat wel? 
maaikespat succes woensdag. Sowieso 1 van die 2 of is er ook nog eens kans dat er niets hoeft? 

hier zijn de vaccinaties meegevallen. Alleen meer slapen, verder niks. Dat vond ik niet zo erg ?

Ah wat sneu voor oliver, en voor jullie ook natuurlijk! Hopelijk went hij snel. 
Hoe zijn de vaccinaties dit keer gevallen bij jullie kindjes? Fiene had de eerste met 13 weken ivm kinkhoestvac. en hoeft nu pas op 12 maart. Heb er nog achterna gebeld want vond het wel erg laat, ze is dan 5,5 maand.
Fijn Majom dat het werken bevalt :) wel lekker he even wat anders! Hoeveel uur werk jij?
Ik heb er weer een volle week opzitten, 34 uur in 4 dagen. Maar vind het prima zo voor nu, misschien ooit minder werken moet ik nog zien. Wij hebben haar nu al ingeschreven op een basisschool, oh my god. Ze zit bij montessori opvang die inzit bij een basisschool die erg populair is. We waren na de rondleiding enthousiast dus maar gelijk gedaan? waren nog maar 3 plekken zo bizar.
Ik ben trouwens echt de moeder die ik zei nooit te worden. Denk bij alles wat ze doet dat ik een wonderkind heb? En zit snotjes uit haar neus te pulken? Ik moest ook huilen toen ze voor het eerst uit logeren ging, terwijl ik dacht dat ik daar te nuchter voor was. Hebben meer moeders dit soort dingen??

Terug
Bovenaan