Baby’s geboren in september

@majom ik doe nu 50% weer neocate en tsjaaa het slijm, overgeven en bloed spugen is over. Zeg het maar.. heel bijzonder. Diëtiste gaf aan dat op deze leeftijd vaak het lichaam nog kijkt wel of niet allergie ontwikkelen dus als ze het op 50% goed doet zo houden. We hebben echt fijne begeleiding gelukkig. 
Hier ook wel wat hoogte puntjes de laatste weken. Inbakeren is ineens niet meer nodig, ze kan zelf haar speen bedienen en de avond fles er is eraf. Kortom ze slaapt van 19 tot 07 en we hoeven er nog nauwelijks heen wat een verademing is dat zeg. Net kom ik haar kamertje binnen ligt ze ineens op haar buik te slapen, zo schattig! 

Verder blijft ze overdag een lastig meisje. Erg ongeduldig niks is goed. Wandelen niet, autorijden niet, alles vóór korte duur. Dat maakt momenteel thuis in quarantaine het best zwaar als je 'alleen' bent en moet werken. We maken er het beste van, maar ik ben blij als alles straks weer normaal is! Ze eet als een gek gelukkig en slaapt overdag ook goed?

Wat fijn Anemoontje dat ze zo goed slaapt nu, jullie moesten er heel vaak uit eerst toch? In ieder geval de avonden nu dan wat rustiger in tegenstelling tot overdag. Heerlijk ook dat ze haar eigen speen pakt, is hier nog geen sprake van hoor haha.
Misschien verveelt jullie meisje zich snel dat veel niet goed is? Die van ons gaat na een tijdje ook brommen dat ze vermaakt wil worden ;) Kan mij voorstellen dat het zwaar is deze periode helemaal omdat je er alleen voor staat overdag.
Heel fijn om te lezen dat het bloed spugen enzo over is, vond het zo zielig klinken. 

Ha meiden,
Gezellig, weer een beetje actie op het forum! Hier is het nu steeds onrustig met de kleine. Sinds hij ziek is geweest slaapt hij niet meer door en zit hij vaak weer op vijf voedingen ipv vier. Of het nou een sprongetje is, dat er weer tandjes aankomen of dat hij hongerig is,.. ik weet het echt niet. Ik heb dat wat hij overdag eet maar een beetje opgevoerd maar dat lijkt ook niet echt te helpen nog. 
Dat van die nieuwe geluidjes is hier ook! Ik vind sowieso dat sinds hij 6 mnd is dat er heel veel ontwikkeling is! Twee dagen geleden zat hij in zijn stoeltje énorm te kletsen en hoorde ik ineens: mamamaa. Ik stel me nu al helemaal voor hoe het klinkt als hij mama zal kunnen zeggen! :)

Haha herkenbaar wat je zegt liesforum, deze periode doet mij ook denken aan mijn zwangerschapsverlof! Maar dan met beter weer ? wordt as we speak weer geroepen door de kleine man. Hij heeft een fase van korte slaapjes overdag ? later meer ?

Heb vanochtend een telefonisch consult gehad met de cb arts zei gaf aan dat als ze overgaan naar flesvoeding 2 ze nog maar 600 ml ervan mogen dus 3 flessen, ik denk dat ik voorlopig nog even bij flesvoeding 1 blijf ?

Wow wat goed Zazou dat hij al mamamama zegt! Die van mij doet alleen nog bellen blazen: brrrrr verder niets ? wel lastig dat hij nu slechter slaapt. Hopelijk gaat het snel beter...
Ik vind het toch wel irritant hoor dat ze overal wat anders zeggen. Word ik zo onzeker van! Maar bij het centrum jeugd en gezin in Utrecht gaan ze uit van 4 voedingen van 150-180. Dan pas vanaf 8 maanden moet het worden afgebouwd naar 500ml. Tja ik zie nog niet voor me hoe onze dochter op 3 flessen zou moeten leven. Heeft ze ook gezegd waarom die max van 600 Maaike?
Klinkt goed wat betreft eten en slapen Anemoontje! Maar lijkt me pittig zo alleen...
Ik heb het juist een stuk makkelijker met manlief thuis. Hij kan wel even af en toe pauzeren voor een paar minuten op de baby letten, zodat ik gewoon rustig kan ontbijten en vice versa! Eigenlijk is het een stuk relaxter met zijn tweeën thuis. Ik ben voor mijn gevoel en stuk minder gejaagd bezig. Bevalt dus wel :p

MINNI ik heb geen idee ze heeft niet gezegt waarom ze dan maar 600 ml mag, maar zie liv nu nog niet op 3 flessen de dag door komen dus volg gewoon mijn eigen gevoel hierin.
Hier trouwens sinds een dag of 3/4 dat mevrouw alles bij elkaar schreeuwt als ze savonds na bed is gebracht en we haar met geen mogelijkheid stil krijgen?

Terug
Bovenaan