Baby’s geboren in september

Bedankt voor de tips! Het is niet zo dat hij verder niet wil eten. Hij eet namelijk vrolijk een maïsfinger op. Maar zodra hij het lepeltje met fruit ziet doet hij zn mond al dicht. Heel gek, want 's ochtends doet hij voor dat zelfde lepeltje zn mond steeds wagenwijd open voor zn medicijntjes.
Wat zijn er trouwens al veel de kinderwagen aan het ombouwen. Is daar een reden voor?

@mariekesep. Oh nee wat verdrietig! Afstand moeten houden op zo'n moment is verschrikkelijk. Ik wens je heel veel sterkte. 

@majom kom ik merkte dat ze tijdens het wandelen in de draagzak het fantastisch vond om lekker om zich heen te kijken. Vandaar dat ik het omgebouwd heb. Onze wagen kan nog steeds zo goed als plat, om een zit de rand er nu niet om heen. Vooral blaadjes aan struiken/bomen kan ze uren naar kijken. Heel schattig. 

Whoop whoop ons blokje beton lag vandaag ineens op dr buik. Uiteraard keek ik net de andere kant op, maar wat was ze (en ik) trots?

Majom, in eerste instantie vooral omdat hij er niet echt lekker meer in past. Verder ook omdat ik plat achterover liggen niet meer vind passen bij waar hij nu staat in zijn ontwikkeling. Hij wil zelf graag rechterop en om zich heen kunnen kijken. We hebben een kinderwagen die heel plat kan dus ik kan per moment variëren hoe hij ligt of zit. Heerlijk om hem zo om zich heen te zien kijken tijdens het wandelen. 

@mariekeseptember gecondoleerd met het verlies van je schoonvader. Wat moeilijk in deze tijd met de afstand en dan nog het feit dat je vriend alles moet regelen. Heel veel sterkte.
@juffielies wat bijzonder dat bij jullie de afspraak bij cb doorging. Hier wordt alles afgezegd. Wel leuk om even te weten hoe hij groeit, wat een fijn mannetje inderdaad. Grappig aangezien hij zo te horen goed eet! En zo'n nagelknip incident heb ik ook gehad. Het nagelknippen gaat met mijn knipper veeel beter dan met de babyknipper die ik had, die dingen zijn gewoon niet scherp genoeg.
@anemoontje wat heftig zo'n val. Fijn dat het wel goed afgelopen is. Hoe is ze er uit gevallen eigenlijk? Ik dacht een tuigje is niet nodig, maar misschien straks n.a.v. jouw verhaal wel.. 
@majom ik heb het even een rondje geprobeerd, ook met de reden dan onze dame zo graag wil zitten. Maar ik vond haar echt nog te klein, ze verdween er gewoon in. Ze is ook klein van stuk moet ik zeggen. Ze kreeg veel te veel wind op haar gezicht dus ik houd haar toch nog even in de kinderwagen bak ;)

Wij hebben de mutsy nio leaf green en die is dit jaar niet meer te krijgen in die kleur. Nooit over nagedacht dat er elk jaar een nieuwe versie komt. Maar ik heb nu dus geen parasol en voetenzak en die zijn nergens te krijgen. Dus ben bang dat ik met verschillende kleuren moet gaan werken, beetje jammer. 

Ha dames, t'is weer een beetje stil hier. Omdat we zo weinig te doen hebben? ?
Wij hebben ons 6 maanden consult telefonisch gehad. En omdat alles zo goed gaat bij ons hoeven wij ook pas bij de 11 maanden vaccinaties weer op te draven.
Ik heb wel het idee dat het advies wat verschilt afhankelijk van de regio waarin je woont. Iemand hier vertelde toch dat je al van 4 naar 3 flessen mag? Tegen mij is gezegd dat ze bij 6 maanden van 5 naar 4 van en eigenlijk pas bij 8/9 maanden naar 3 flessen. Prima, we zien wel hoe het loopt ?
Prilgeluk ik vind het dapper dat je het speentje hebt weg gehaald. Wij durven het nog steeds niet. 
Marieke gecondoleerd, inderdaad extra moeilijk afscheid nemen lijkt me zo... Verder stelt het me gerust dat jullie ook zoveel poep verwerken, wij hebben minimaal 3 poepluiers per dag ?
Liesforum wel vervelend dat je je kleuren niet mooi bij elkaar hebt... Dat verwacht je inderdaad niet! Hoewel ik gehoord heb (beetje troost :p) dat een parasol nutteloos is omdat hij altijd verkeerd zit. Ik gebruik de Nio nu al een paar weken en ik vind de zonnekap die erop zit eigenlijk wel voldoende om de zon uit het gezicht te houden. Voetenzak heb ik wel véél plezier van gehad. Misschien Marktplaats?
Juffielies lijkt me ook fijn dat ze akkoord zijn met zijn eigen lijntje. Kun je daar ook op gerust zijn :)
Hier wordt bijna getijgerd. Om de as draaien deed ze al een tijdje maar ze begint zich nu ook vooruit te slepen. Ik doe nu vaak in een cirkel speeltjes op de grond en haar in het midden. Dan verzamelt ze alles op een berg en daar is ze druk mee bezig. Alles ligt net een beetje te ver weg. Daarna is ze kapot ?
Zijn jullie al vis en vlees aan het geven? Wij hebben vooralsnog alleen groente gegeven.

Ja minni dat was ik van 4 naar 3 flessen. Hij zat ook al zeker 1,5e maand op 4 flessen.. ach gewoon kijken waar je kindje aan toe is. Die van ons is echt fan van vast eten en liet veel melk staan. Denk een beetje melk "moe". Brood en alle hapjes gaan er super in. We hebben kip en gehakt tot nu toe gegeven. Maar zoals ik al zei, wij hebben echt een eet monster ??

Bedankt voor de reacties. Ik was aan het twijfelen maar nu toch besloten om zn rug te sparen en nog even in de kinderwagenbak te houden. Onze lange jan is nu met net 6 maanden 70cm maar past er nog in. We hadden gelukkig gekeken naar een grote kinderwagenbak.
MariekeSep wat heftig zeg. Lijkt mij vreselijk om op die manier afscheid te moeten nemen. Sterkte voor jullie!
Anemoontje hoe gaat het met de kma flesvoeding. Merk je verschil?

Ik heb ook nog geen vlees of vis gegeven hoor. Ben deze week begonnen met een aardappeltje door de groenten en heb nu ook ei gegeven. Pinda nog steeds niet ?. Durf het eigenlijk niet aan. Als hij een reactie krijgt en je moet naar het ziekenhuis,.. moet er niet aan denken. Maar ik kan ook moeilijk wachten met aanbieden totdat alle ellende voorbij is. 

Ik heb wel een bijpassende voetenzak bij mijn nio maar ik heb het idee dat de kleur net iets anders is dan de kap. Dus ik erger me ook aan de kleur, terwijl hij officieel wel 'klopt'. 

Terug
Bovenaan