Ha dames, t'is weer een beetje stil hier. Omdat we zo weinig te doen hebben? ?
Wij hebben ons 6 maanden consult telefonisch gehad. En omdat alles zo goed gaat bij ons hoeven wij ook pas bij de 11 maanden vaccinaties weer op te draven.
Ik heb wel het idee dat het advies wat verschilt afhankelijk van de regio waarin je woont. Iemand hier vertelde toch dat je al van 4 naar 3 flessen mag? Tegen mij is gezegd dat ze bij 6 maanden van 5 naar 4 van en eigenlijk pas bij 8/9 maanden naar 3 flessen. Prima, we zien wel hoe het loopt ?
Prilgeluk ik vind het dapper dat je het speentje hebt weg gehaald. Wij durven het nog steeds niet.
Marieke gecondoleerd, inderdaad extra moeilijk afscheid nemen lijkt me zo... Verder stelt het me gerust dat jullie ook zoveel poep verwerken, wij hebben minimaal 3 poepluiers per dag ?
Liesforum wel vervelend dat je je kleuren niet mooi bij elkaar hebt... Dat verwacht je inderdaad niet! Hoewel ik gehoord heb (beetje troost

) dat een parasol nutteloos is omdat hij altijd verkeerd zit. Ik gebruik de Nio nu al een paar weken en ik vind de zonnekap die erop zit eigenlijk wel voldoende om de zon uit het gezicht te houden. Voetenzak heb ik wel véél plezier van gehad. Misschien Marktplaats?
Juffielies lijkt me ook fijn dat ze akkoord zijn met zijn eigen lijntje. Kun je daar ook op gerust zijn

Hier wordt bijna getijgerd. Om de as draaien deed ze al een tijdje maar ze begint zich nu ook vooruit te slepen. Ik doe nu vaak in een cirkel speeltjes op de grond en haar in het midden. Dan verzamelt ze alles op een berg en daar is ze druk mee bezig. Alles ligt net een beetje te ver weg. Daarna is ze kapot ?
Zijn jullie al vis en vlees aan het geven? Wij hebben vooralsnog alleen groente gegeven.