@mariekeseptember gecondoleerd met het verlies van je schoonvader. Wat moeilijk in deze tijd met de afstand en dan nog het feit dat je vriend alles moet regelen. Heel veel sterkte.
@juffielies wat bijzonder dat bij jullie de afspraak bij cb doorging. Hier wordt alles afgezegd. Wel leuk om even te weten hoe hij groeit, wat een fijn mannetje inderdaad. Grappig aangezien hij zo te horen goed eet! En zo'n nagelknip incident heb ik ook gehad. Het nagelknippen gaat met mijn knipper veeel beter dan met de babyknipper die ik had, die dingen zijn gewoon niet scherp genoeg.
@anemoontje wat heftig zo'n val. Fijn dat het wel goed afgelopen is. Hoe is ze er uit gevallen eigenlijk? Ik dacht een tuigje is niet nodig, maar misschien straks n.a.v. jouw verhaal wel..
@majom ik heb het even een rondje geprobeerd, ook met de reden dan onze dame zo graag wil zitten. Maar ik vond haar echt nog te klein, ze verdween er gewoon in. Ze is ook klein van stuk moet ik zeggen. Ze kreeg veel te veel wind op haar gezicht dus ik houd haar toch nog even in de kinderwagen bak 😉
Wij hebben de mutsy nio leaf green en die is dit jaar niet meer te krijgen in die kleur. Nooit over nagedacht dat er elk jaar een nieuwe versie komt. Maar ik heb nu dus geen parasol en voetenzak en die zijn nergens te krijgen. Dus ben bang dat ik met verschillende kleuren moet gaan werken, beetje jammer.