Baby’s geboren in september

Wij hebben hier ook een hoogte puntje sinds een week. Ze ligt niet meer ingebakerd! Zo trots! Waar ik 2 weken terug nog dacht dit komt nooit goed is het ineens gelukt met onze onrustige dame. Ook zitten we op 4 flessen dus eindelijk vroeg naar bed haha!

Maaikespat: 
Ik heb van de kleine keuken beleg. 1 smaak mango en pompen echt favoriet en 1 smaak appel en peren stroop die nog niet getest. Daarnaast ook gewoon boter of pindakaas inderdaad. 

Ik doe alleen maar boter op het brood. 
fijn anemoontje, lekker op tijd naar bed is nooit verkeerd! 
prilgelukseptember wat fijn dat het slapen zonder speen lijkt te werken. En wat knap hoe jullie hebben doorgezet! 

Ik heb net kei hard zitten huilen en de kleine ook; met een nagelknippertje knipte ik in zn vinger. velletje ertussen bij zijn duim en bloed en een boel tranen. Man man man ik heb wel 100x huilend sorry gezegd. Toen het hele huis hier weer gekalmeerd was, alles weer fijn. het was niet mijn dag zullen we maar zeggen ?

Juffielies: dat heeft hier schoonmoeders een keer gedaan. Daar kwam ik achter dat ik haar ophaalde. Vreselijk. Haha. Gebeurt nooit meer. 
Als je je lullig voelt bij ons is ze uit de kinderstoel gevallen op de grond met haar voorhoofd afgelopen week zo'n 70 cm hoog. Zware paniek heb sinds jaren niet zo hard 'mee'gehuild. Gelukkig goed afgelopen en is de bult weg alleen nog het blauwe wat nu geel is geworden. 

Volgens mij doet iedereen dat een keer met die nageltjes ? Ik vroeg me vorig week af waar dat bloed op het boxkleed vandaan kwam,.. in zijn mondje gekeken maar ik zag niks, bleek het ook van een iets te fanatiek afgeknipt nageltje te zijn. ?

Maaikespat ik doe er boter op of appelstroop. Maar hij vindt vooral de appelstroop zalig. Dus als hij alleen boter krijgt, krijg ik een twijfelachtige blik toegeworpen haha.
Anemoontje de eerste dag zonder speen heeft hij ieder slaapje ruim 40 minuten gehuild (Ik ging na 3 , 5 , 7 , 9 minuten steeds troosten). En vervolgens sliep hij 20 minuten. Het voelde zo nutteloos. Tweede dag was het nog maar 5 minuten huilen en een half uur slaap. Vanaf dag 3 zijn er zo goed als geen tranen meer bij het naar bed brengen en moet ik hem s ochtends zelfs wakker maken uit zn dutje. Middag wordt hij helaas na een half uur wakker, kwartier huilen, kwartiertje slapen. 
Het laatste dutje van de dag doen we in de wagen omdat dat een powernapje is van een kwartier.

Terug
Bovenaan