Baby’s geboren in september

Maaikespat ik heb gister telefonisch consult gehad met CB. Je mag 800 Max geven van voeding 2 dit heeft te maken met de hoeveelheid ijzer die in voeding 2 zit. Je kan voeding 1 gewoon tot 10 maanden geven.
Kortom elk CB zegt wat anders! Haha! 

Even flink bijgelezen en hier zitten we nu sinds ruim een week op 3 flessen (en water uit een beker)
Wij hadden sinds het weekend ook een schreeuwend meisje bij het naar bed gaan. Ik heb het idee dat ze nog niet moe is. Sinds vandaag het 2,3,4 schema geprobeerd en het schreeuwen was vandaag al nihil ?

Mientjeee hier ook gister voor het eerst. Denk dat het wel kan met 6.5 maand. Ze gaan hun eigen fijne slaap posities ontdekken en dat gun in dr. Wel heb ik een aerosleep erop. Vast commerciële onzin, maae geeft mij iets meer rust. Ze kan goed haar hoofd omhoog houden en draaien. 

Bedankt voor al jullie sterkte wensen! Inmiddels al een stuk verder met alles regelen en het huis staat te koop. Nu maar hopen dat het in deze gekke tijd een beetje snel verkocht kan worden.

We hebben inmiddels ook een nieuwe mijlpaal gehaald met het tijgeren. En dit is direct non-stop en de hele kamer door. Het enige wat ik de hele dag doe is hem ergens vandaan plukken waar hij niet moet zijn ;-). We zijn nu als een gek het huis aan het baby proofen. Voordeel is wel dat hij nu overdag beter slaapt, kan echt zijn energie kwijt. 
@ Mientjeee: hier wordt altijd gedraaid. We leggen hem op zijn rug in bed maar hij slaapt standaard op zijn zij of buik. Hij is sterk genoeg dus ik maak me er geen zorgen meer over. Er wordt nu ook met de kont omhoog geslapen, hoe is dat comfortabel haha?
@Minni: wij geven al wel vlees en vis, meestal afwisselend en dan 2x vegetarisch. Maar net als bij Juffelies hier een enorme eter. Hij is zijn melkflessen overdag ook zat, alleen de ochtend en avond vindt hij heerlijk (maar dat is dan ook een papfles). 
@MaaikeSpat: ik wist dat niet van die 600ml. Bij ons is dit nooit gezegd en we hebben ook net een telefonisch consult gehad. Ik geef nu 660ml per dag maar we zitten bijna op drie flessen dus dan ga ik er niet meer overheen. 
@Zazousept: wat leuk! Dan duurt het mama zeggen misschien niet lang meer? Hier wel een enorme kletser maar nog geen woord te herkennen haha

@Maaikespat, 2 uur na het wakker worden in bed leggen, dan 3 uur na het wakker worden in bed leggen en na 4 uur in bed leggen voor de nacht.

Meestal begint rond 07 uur onze dag, dan leg ik haar om 09 te bed en slaapt ze tot 10.00/10.30, dan rond 13.00/13.30 te bed leggen voor haar lange middagslaapje (deze duurtvaak tot 15.00) en dan rond 19.00 voor de nacht.

Vorige week deed ze echt nog 3 slaapjes op een dag (het laatste slaapje net voor het avondeten) waardoor ik dus van het weekend merkte dat ze om 19.00 nog klaar wakker was, dit werd dan 20.00/20.30

Onze kleine slaapt ook heel vaak op zijn buik. De eerste keer was denk ik met een maand of 4 en vond ik heel spannend. Heb tien keer gekeken die nacht of het wel goed ging. Maar als ze goed kunnen draaien moet je er ook maar op vertrouwen dat ze dat doen als het nodig is denk ik,.. ik leg hem meestal wel op zijn rug in bed maar een enkele keer doe ik het nu zelf ook al automatisch in buikligging omdat hij dan vaak dieper en langer slaapt. 

Terug
Bovenaan