Baby’s geboren in september

Zazousept, wat fijn dat het nu beter gaat en de rust weer beetje terug is! 

MariekeSep, haha die van jou gaat nu als een speer dus! Ik geniet nog maar even van de rust nu ze nog niet de kamer doorgaat dan!

Bedankt verder allemaal voor de bemoedigende woorden. Ze was ook heel snel met rollen, rolde met 3.5 maand al beide kanten op. Dus voor mijn gevoel staat ze al een tijdje 'stil'. Maar komt vast goed. Ik denk maar zo, er is niemand (gezond dan) van 18 die  alleen nog maar kan liggen, haha. 

Nou wij hebben hier een rondje alles naar beneden zetten gedaan.
Mevrouw trok zich ineens op aan de box!
Het liefste staat en zit ze de hele dag. TIjgeren niet echt, wel heel veel naar achter duwen wat dan weer gefrustreert zijn haha. Ik vind het allemaal veel te snel gaan! 

Hier begint ze ook met ijgeren/kruipen het lukt nog niet helemaal dus vaak een gefrustreerd meisje, wij wonen in twente dus gelukkig kunnen we hier nog wel rustig de natuur op zoeken zonder al teveel mensen ?
Wij hebben eind april weer een afspraak bij de orthopeed hoop dan dat de pavlik periode klaar is ! 
iedereen fijn pasen?

Wij wonen in een klein dorpje dus hier ook genoeg mogelijkheden om te wandelen (en ik kijk ook al uit naar fietsen met die kleine). Soms verbaas ik me wel als ik mensen tegen kom,.. bepaalde wandelpaden zijn te smal om echt goed 1,5 meter afstand te houden. Maar als je dan allemaal goed aan je eigen kant blijft zal het wel loslopen. Maar dan heb je van die mensen die dan niet even achter elkaar gaan lopen zodat je elkaar wat beter kunt passeren, maar die blijven dan gewoon naast elkaar lopen. Dat snap ik dan echt niet. 
Gisteren hadden we echt een lekkere wandeling van een uur in het zonnetje. Samen met zo'n kleine verwonder je je ook weer over dingen ;) zoals een paard en wagen. Hij kijk er vol bewondering naar.  

Hier wel hartje stad, geen mensen zien als je de deur uit gaat, ik kan me er niets bij voorstellen, haha. Als wij een uurtje lopen heb ik tientallen mensen gepasseerd. Gelukkig wonen we wel mooi dus ook hier genoeg groen op loopafstand. Iedereen houdt zich hier wel netjes aan de anderhalve meter, dus het voelt niet als extra risico. 
Leuk om al de ontwikkelingen weer te lezen! Hier werd 1 dag de kamer rond getijgerd (achteruit weliswaar), dus wij snel ge-babyprooft, maar nu blijft ze weer op haar plek liggen. Dat was eigenlijk met rollen ook zo, dat deed ze twee dagen fanatiek en toen weer wekenlang niet: ik begrijp er niets van ?

Minii, dat is hier nu ook!
Ze doet het een paar keer zodat we het gezien hebben en ze haar applaus heeft gehad en dan stopt ze er weer mee!
Alhoewel ze het optrekken ze nu aan alles doet. En idd vaak eerst op knietjes zitten en dan kijken hoe ze verder omhoog komt (soms ook maar half maar zelfs dna kijkt ze trots haha) 

Nou dames, ik heb gisteren uit pure wanhoop het speentje weg gehaald en het is nu eindelijk een succes. 
Gistermiddag was ik weer zo lang bezig met die speen, en ik was zo moe dat ik dacht nou, erger kan het niet worden ik laat hem weg. Toen heeft ze nog 20 minuten gehuild en viel ze in slaap. In de avond 15 minuten gehuild. Vandaag ochtendslaapje binnen 2 minuten zonder huilen in slaap (echt waar). Middagslaapje weer zonder huilen binnen 5 minuten in slaap (wel vrolijk gillen). 
Ik ben gewend aan ongeveer 15 minuten op de hal staan (soms wel 45min) om telkens weer een verdrietig meisje van een speen te voorzien, ze sloeg hem dan per ongeluk uit. Eerder sliep ze echt niet zonder, dan ging ze heel wanhopig op haar hand zuigen maar de laatste paar weken merkte ik (achteraf  bezien) dat die zuigbehoefte afnam. Het werd steeds meer een spel met die speen, bestuderen, tegen de spijlen van het bed aan rammen, uit bed gooien etc. en dan weer huilen om dat speentje. 
Ik houd nog even een slag om de arm, maar  wilde toch alvast met jullie delen, en als je ook aan het twijfelen bent zou ik zeggen: probeer het! ?

Wat fijn Minni! Hier ook sinds een week of 3 van de speen af. Was twee dagen heftig maar sindsdien wordt er veel beter geslapen zowel overdag als snachts.

Terug
Bovenaan