Ha Liesforum, wij hebben ook zo'n kleintje. En die eet en drinkt ook alles op. Wat mij betreft gaan tevreden zijn, ontwikkeling, lekker eten/drinken etc vóór een plek op/in een grafiek.
Hier ook lekker geklets! Wat een gezelligheid! Ook papapaapa en mamaamaaamammam maar nog niet bewust. Hier is wel een wedloop aan de gang wat ze als eerste gaat zeggen ?, dus wij zeggen wel steeds papa en mama tegen haar.. Dus misschien nu de eerste klanken die ze bewust probeert na te bootsen, maar nog niet gericht op ons als persoon.
De tijgersnelheid is in een paar dagen wel een paar keer verdubbeld en ook zit ze regelmatig op handen en knieën en schommelt dan met veel kabaal van voor naar achter en ploft dan weer op haar buik en tijgert verder.. haha. Vooral snoertjes zijn het he-le-maal, of steeds onder een bijzettafeltje kruipen.
Ik ben trouwens afgelopen zondag toch definitief met de bv gestopt. Het is wel gek om niet meer fulltime te kolven, het wordt toch een vast onderdeel van je ritme/dag. Maar het is okee nu en ik vond het heel even een beetje lastig, maar nu niet meer. Ik ben trots dat ik het gedaan heb, en nu ga ik weer volop sporten. Ik hield toch wat in vanwege de bv, maar nu genoeg rust gehad. Ik ga nieuwe hardloopschoenen kopen want ik deze heb ik te lang en één knie heeft het iets meer te verduren nu, dus heerlijk om mezelf wat te gunnen en weer voluit te gaan. Wat ik zó fijn vindt is dat mijn man en ik 's avonds voor de laatste fles even een half uur gaan rennen en dat onze twee oudsten dan even op de bank een filmpje kijken met de jongste op schoot of in de box te spelen. Dat is wel een voordeel met een nakomertje!