AvdS: mijn dochtertje slaapt ook inmiddels al steeds vaker door, maar wordt ook af en toe nog wakker rond een uur of 4/5. Dan heeft ze wel vaak honger en leg ik haar toch aan. Ze drinkt dan wel duidelijk minder dan overdag, maar valt daarna ook wel weer snel in slaap. Ik leg haar dus ook gewoon aan. Ik ga niet midden in de nacht kolven, heb ik 2x gedaan met als gevolg dat ik daarna niet meer kon slapen omdat je toch zo weer een halfuur zoet bent met kolven, schoonmaken etc. In de ochtend staan mijn borsten ook echt op klappen nog, heel fijn dat ze langer slapen nu maar mijn borsten zijn er totaal nog niet aan gewend? dus herkenbaar, haha.
Eefje- Feline heeft ook een lichte afplatting aan de linkerkant ivm lichte voorkeurshouding, dus wij leggen haar nu ook af en toe op de rechterzij overdag (als wij erbij zijn!) en hebben haar bedje al omgedraaid (ze slaapt nog bij ons en kijkt graag naar ons als ze nog wakker is en dat is aan de rechterkant).
Ik ben ook nog niet ongesteld, ben nu 9 weken geleden bevallen. Maar aangezien ik volledige borstvoeding geef, kan het maar zo nog maanden weg blijven. Vind ik voor nu nog niet erg, heb er nu toch nog niks aan?