Baby’s geboren in september

@maaike als ze veel huilt en je denkt dat ze er last van heeft kan je altijd even naar de huisarts. Misschien dat medicatie nodig is? Denk dat daarbij ook je intuitie helpt. Als je denkt dit is niet normaal aan de bel trekken. Bij mijn dochter dacht ik ze huilt weinig dus zal er wel overheen groeien en dat lijkt te kloppen. 

Voor verborgen reflux doen wij het volgende:
- bed staat echt behoorlijk schuin
- aankleedkussens opgehoogd bij het hoofdeind
- kinderwagen hoofdeind omhoog
- zitzak voor baby’s! Ideaal want ze wilt alleen in de new Born tripp Trapp of op de zitzak. Plat liggen kan ze nauwelijks omdat het omhoog komt.
- na de voeding omhoog houden of eventueel in draagzak oid.
- indikken met Johannes broodpitmeel wij krijgen forlax erbij omdat dit veel verstoppingen veroorzaakt. Forlax leegt de darmen weer waardoor er minder voeding omhoog kan komen.
 - niet verschonen na de voeding 
- inbakeren voor het slapen hoe rustig hoe minder reflux 
- sab simplex in voeding om lucht eruit te halen daar boeren ze goed van.

hopelijk kun je er iets mee! 

De osteopaat gaf aan dat bij gebruik van sabsimplex en infacol als t omhoog komt het gaat irriteren, hier gebruiken we sabsimplex omdat ze veel krampjes heeft dus in twijfel of we er mee gaan stoppen of toch niet, iedereen bedankt voor de tips hopelijk helpt het ons meisje

Merk je wel al verschil Maaikespat? Wij zijn gestopt met alle pogingen met infacol, Sab simplex en cina baby, anders weet je straks ook niet of het nou de behandeling van de osteopaat is die goed doet of de druppels. De osteopaat lijkt voor ons het meest positieve effect te hebben. 
Ik heb ook mijn geleende oei ik groei boek aan de kant gegooid. Ik merk niets op de dagen dat hier een sprongetje zou moeten zijn en van alles op een dagen van een zogenaamde rustige periode? Amy trekt zich nu al niks aan van het gemiddelde en houd haar eigen schema's aan en ik volg?
Vannacht weer 5u achter elkaar geslapen. En daarna ook weer tot half 9. Wat sta je dan idd anders op zeg. Ook zij lijkt dan met alles beter te kunnen dealen. En nu ligt ze lekker bij me te slapen? 
Wat heerlijk juffielies nog even een weekendje weg! Doen jullie goed? misschien gaan wij dat ook nog wel doen voor werk weer om de hoek komt kijken. Je hebt me geïnspireerd, nu nog vriend overtuigen van dit plan? 
Zijn jullie alweer ongesteld geweest? Heb het gevoel dat ik er al dagen tegen aan zit te hikken.. 

@ladyJ ze was vanacht vooral wat rustiger en heeft direct 7 uur tussen de voeding gelaten? , net ook de eerste spuitjes gehad wat zielig? mag haar alleen vanacht niet in de puckababy doen dus hopelijk slaapt ze dan wel goed want ze is nogal druk in haar slaap

Haha ladyj wat leuk dat je geïnspireerd bent geraakt, lukt vast je vriend overtuigen, niets lekkerder dan er even tussenuit toch ;-)
ik heb hetzelfde met oei ik groei, dr groeit hier van alles maar niet op de momenten die aangegeven worden haha heerlijk zo'n kind dat een eigen plan trekt. Merk ook niets van humeurigheid, huilen of hangerigheid, laten we hopen dat dat zo blijft. 
ik ben al ongesteld geweest (geen borstvoeding gegeven dus was het vrij snel). Ik had een aantal dagen bruin verlies en daarna nog eens 14dagen menstruatie ?. Mijn lijf wilde dus ook heel graag! Dat had ik absoluut niet gemist! Nu weer aan de pil..  merk ik ook wel aan m'n hormonen. Ben wat rustiger. 

hier vanmorgen opgestaan met een hoofd vol snot. Bah geen zin in. Neusspray gehaald en dat helpt gelukkig. Hoop maar zo dat ik die kleine niet besmet. 

Bedankt voor de link LadyJ.
Iemand hier ervaring met medicijnen tegen reflux? Er lijkt hier maar geen eind aan te komen, echt drama hier. Ook weer met slapen overdag. We doen alles al, hoofdrind omhoog, zitzak, omhoog houden, indikken enz enz. Morgen afspraak bij de huisarts.

Maaikespat: klinkt ook wel weer logisch want ze gaan er behoorlijk van boeren. De krampjes prik wordt wellicht ook minder vanaf 8 weken! 
Hier nog niet ongesteld en al geen 4 weken geen borstvoeding meer. 
Wij hebben al 3 machten van 21:45 tot 05:30-06:30 geslapen. Wauw dan ben je wel opgeknapt! 

Majom: medicijnen zijn ze tegenwoordig heel trrug houdend in dus ben benieuwd wat ze willen voorschrijven. Rantidatine is uit assortiment en het andere medicijn (kom ff niet op de naam) is niet zonder gevolgen. Bij ons wilde de kinderarts er dan eerst opnemen, maar die zei maximaal verdikken met florax om de darmen te leggen moet werken. 

Terug
Bovenaan