Eefje wat een rot ervaring bij het cb. Ik vind het ook wel bijzonder dat ze daar in het weekend over gaan bellen, jeetje.. vertrouw op je eigen intuïtie. Inderdaad wat ladyj zegt: gewogen worden en vaccinaties geven, verder niets meer mee doen.
op het buikje liggen doe ik hier ook weinig, meer op de borst inderdaad. Het nekje lijkt sterk genoeg, maar op z'n buik huilt hij continu. Dus ook niet echt leuk om zo te oefenen, doen we dus niet vaak.
gisteren lekker burgerlijk een weekendje centerparcs geboekt voor mijn laatste verlof weekend. Nog 4 weken en dan weer werken, ik zie het echt nog niet voor me haha, ben echt aan het genieten nu van ons mannetje! heb het idee dat ik nu eindelijk (na 11 weken) weer wat de oude ben en onze zoon echt ken, niet voor niets dat dat verlof even duurt ;-)
Sprong 2 doet hier niets tot nauwelijks. Hij is wel echt zijn handen aan het ontdekken nu en stopt van alles in zijn mond. Ook veel meer gericht lachen vanaf nu. Als ik sochtends zijn slaapzak open maak straalt hij, en ik dus ook met mijn slaperige gezicht.
Nou ik ga relaxen met Netflix aan, met een dekentje en kind op schoot; wat een rot weer. Fijne middag allemaal.