Baby’s geboren in september

Jeetje wat zo’n zetpil al niet kan doen! 39 graden koorts en hij bleef maar huilen (denk van de pijn). Gelukkig savonds na de zetpil en fles een heel ander kind. Weer lachen en spelen en dus ook niet naar bed te krijgen. Om 01.00 gaf meneer het op en heeft hij tot 7.00 geslapen. Nu m'n eigen kind weer terug, fijn! 

Hier drinkt ze ineens echt slecht sinds gister waar ze normaal 5 flessen van 120 op dronk en 1 van 150 mag ik blij zijn als ze sinds gister per fles 80cc binnenkrijgr waar vaak ook weer wat uitkomt, iemand die dit ook heeft gehad dat ze ineens minder gingen drinken?

Afplatting was medium. Dus niet ernstig maar wel zichtbaar van achter. 
nu een brochure gekregen met handige tips voor oefenen overdag. 
Ze verwacht dat het een kwestie is van maanden dat de afplatting verdwijnt . 

's nachts zit er niks anders op dan de wekker zetten om z'n hoofdje recht te leggen of om te draaien. Gelukkig val ik zelf altijd snel in slaap. 

Maaikespat Hier ook op het moment minder drinken. Ze vraagt steeds snel weer om voeding, vannacht ook weer 2x ineens, en als ze dan drinkt is het onrustig en weinig. Maar wij zitten hier in sprong 3 dus wellicht dat dat er wat mee te maken heeft. Ik kijk het maar even aan.

Hier is het geen sprong helaas ik vind het dan zo moeilijk te zegen wat het kan zijn ? kijk het nog even aan maar vond haar vanacht ook wat benauwd klinken ( ze is wat snotterig verkouden gebruik al neusspray)

Hier is het geen sprong helaas ik vind het dan zo moeilijk te zegen wat het kan zijn ? kijk het nog even aan maar vond haar vanacht ook wat benauwd klinken ( ze is wat snotterig verkouden gebruik al neusspray)

Hoe gaat het met de mama's die inmiddels weer werk met baby combineren? Beetje te doen?
Wij hebben weer 2 minder leuke dagen qua krampjes ? gelukkig zometeen naar de tweede afspraak van de osteopaat. Vannacht vanaf 4u ook wakker. Om half6 wist ik het ook even niet meer, dus toen is mijn vriend met haar naar beneden gegaan tot hij naar werk moest. Daarna hebben we samen hoofd tegen hoofd verder geslapen. Ben voorstander voor eigen bedje maar als je niet lekker bent en zoveel pijn hebt gelden er uitzonderingen. Samen nog lekker een oogje toegeknepen ☺️
@Minni ja mijn vriend staat wel open voor een tweede. Hij komt zelf uit een gezin van 4 en vond dat altijd erg gezellig. Eefje goed om te weten alvast dat drie ook leuk is? 
Gister ging ik oppassen bij een neefje van 1,5. Ff kijken hoe dat zou gaan. Maar Amy sliep 3u lang en hij was zoet aan het spelen. Dus dan is 2 natuurlijk goed te doen haha. Was geen zware beproeving.
Fijn juffielies dat je zoveel bevestiging en steun kreeg na die ochtend CB?

Majom leuk dat jullie nu ook het drijfmatje voor in bad hebben en bevalt ?
En ben nu zelf ook benieuwd naar de afplatting van Amy of dat binnen de perken valt. In haar bed ligt ze bijna altijd dezelfde kant op, maar overdag in de wagen en op schoot juist weer de andere kant. En nog veel op de borst. Ik zou zelf denken dat dat genoeg variatie is. Maar ze heeft wel zo een kaal plekje op haar achterhoofd

Terug
Bovenaan