[quote quote=10274780]Anemoontje ik heb soms het idee dat jouw berichten van mijzelf afkomstig zijn zo herkenbaar wat je schrijft. Overdag kan hij niet langer een 75 minuten wakker zijn, en die laatste 15 zijn al niet heel gezellig meer. Savonds om 1900 uur begint zijn nacht met een hele diepe slaap en vanaf 02.00 a 03.00 uur is het rommelen. Een flesje laat hem weer 1,5 a 2 uurtjes doortukken maar vanaf 05.00 uur is het echt huilen. Sowieso wordt hij altijd huilend wakker. Het beeld van een smakkend of brabbelende baby ken ik niet. Als hij bij me ligt zie ik ook dat hij zelfs eerst begint te huilen en dan pas wakker wordt. Echt zielig om te zien. Morgen weer naar het AMC ziekenhuis. We willen dat hij verder onderzocht wordt want we kunnen niet meer. We zijn op. Mijn man zit erdoorheen en hij is toch wel mijn rots altijd. Ik heb nog steeds veel last van mijn hormonen maar hij weet het altijd te relativeren. Dat lukt nu even niet meer. Kan het hem niet kwalijk nemen. Na 3 maanden max 4 uur per nacht te slapen ben je gewoon op. We hebben Oscar een tijdje geen avondfles meer gegeven en na 1900 uur niet meer wakker gemaakt maar dan komt hij om 03.00 uur én om 05.00 uur. Vervolgens drinkt hij sochtends helemaal niets meer. We maken hem nu dus maar wel weer wakker voor een avondfles, zodat hij hopelijk in een keer tot 05.00 uur kan slapen. Vanaf 4 maanden mag er pap in de fles. Kan niet wachten. Hoop zo dat het hem helpt. Ben zo jaloers op iedereen hier die meer dan 5 uur per nacht slaapt en gewoon uit lunchen, eten of überhaupt koffie drinken kan. Deze kluizenaar komt niet verder dan de supermarkt met een loeiend alarm in de kinderwagen dat afgaat zodra ik niet zeker weet of ik volle of half volle melk wil en dus even stil sta bij een schap. Aaaarggg niet leuk dit![/quote]
Wat naar! Ik moet zeggen dat mijn zoon ook bijna altijd huilend wakker wordt, maar dat is meer een schreeuw om mij. Ook vanaf 19u hier in slaap tot 3u en dan wat spoken(helpt wel als hij overdag al gepoept heeft..anders is t drama!). Wat zijn de klachten van je zoontje? Hier was het: altijd overstrekken, niet neer kunnen leggen, krijsbuien, heel veel krampen en windjes, eczeem, moeilijke ontlasting, veel niezen en hikken. Sinds we aan Nutramigen zitten voor KMA gaat het stukken beter. Klachten van verborgen reflux ook bijna weg. Misschien het proberen waard. Meestal zie je binnen 1 dag al verschil! Bovendien zijn de potjes via mp of speciale fb groep veel goedkoper (anders 20 euro per pot).
Houd vol ♡