Baby’s geboren in september

Anemoontje wat ontzettend klote dat jullie een "terugval" hebben. Hoop dat het snel weer beter gaat voor jullie.. veel sterkte 
prilgeluksep ook veel voor jullie. Lijkt me vreselijk zo..
hier vandaag weer vrij na 3 dagen gewerkt te hebben. Heb heerlijk gewerkt maar ook echt heerlijk om weer thuis te zijn nu. Ik ben de afgelopen dagen savonds zo moe geweest, doe het vandaag lekker rustig aan Haha. Beetje wassen, poetsen en verder lekker niksen met de kleine! Ik merk dat het toch wel een hele grote race is de hele dag van sochtends tot savonds. Maar ik moet zeggen dat ik er ook van genoten heb en mijn partner het ook super heeft gedaan, fijn dat we een team zijn. Hij komt nu beter uit de verf, omdat ik niet meer alles vanzelfsprekend kan doen (ik trek nogal gauw dingen naar me toe en dat gaat nu niet altijd meer ;-))
de afgelopen dagen heeft onze zoon het goed gedaan bij de opa's en oma's gelukkig. Hij begon wel iedere keer rond 16.30u te krijsen, wellicht alle nieuwe indrukken, ben benieuwd of hij het vandaag ook doet of nu hij thuis is niet. 

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Gister eerste prikjes gehaald. Vaak is een bijwerking dat kindjes daarna gaan slapen maar dat was hier uiteraard niet het geval. Wel een betere nacht dan de afgelopen week. Het was iedere nacht 03.00 uur en gister zelfs 02.00 uur natuurlijk. Vannacht na de fles van 22.00 huilde hij heel hard om 00.00 en daarna 'pas' om 04.45.. vanaf toen was het weer klaar met slapen en was hij ontroostbaar. Hij heeft lichte verhoging maar ik zal zijn onrust ook niet schuiven op de prikjes want het is altijd ellende.
Gister bij het cb geweest en ineens vinden zij het ook een onhoudbare situatie. Twee weken geleden zat ik er nog huilend maar werd er gezegd dat we alles nu wel geprobeerd hadden wat kon. Nu ineens is het onhoudbaar want hij is 3 maanden en dan zou het toch wel beter moeten gaan... joh!
Vandaag weer terug naar het cb voor overleg met de verpleegkundige en jeugdarts. Ze willen contact opnemen met de kinderarts in het ziekenhuis om te kijken of we eerder terecht kunnen dan volgende week vrijdag. Als het ziekenhuis de sociale opname wil doen dan wil ik akkoord gaan. Mijn man ziet het echter niet zitten. We mogen er zelf de eerste nachten niet bij zijn. (Het hele idee van de opname maar hij vindt hem te klein om 'alleen' te laten)
Eerst maar afwachten wat het cb straks oppert.

Succes Prikgelukseptember, ik hoop dat jullie sneller terecht kunnen. Het lijkt me niet makkelijk die opname maar denk eerlijk gezegd dat het wel antwoorden kan geven en jullie kunnen bijtanken. Anders hou je dit niet vol. 

@ Anemoontje had je mijn reactie nog gezien op P96? Misschien heb je er wat aan (kwamen veel berichten tegelijkertijd dus wellicht heb je ‘m gemist ?)
we hebben gister voor het eerst broccoli geprobeerd tussen de laatste twee flessen in. We mochten van het CB wat eerder beginnen met oefenhapjes omdat hij flink is en echt hongerig is ?. Ik heb me kapot gelachen. Die gezichtsuitdrukking tijdens het proeven, goud waard. We gaan vanavond weer proberen. Ze zeggen dat het zo’n 4-5 dagen duurt voordat hij een smaak accepteert dus ben benieuwd!

Fijn Juffielies dat werk toch mee valt en goed bevalt ?? 
Vandaag ben ik ook een paar uur op werk geweest. Even weer beetje bij kletsen en lezen. Vond het fijn om op werk te zijn en even met iets anders bezig te zijn. Maar ook wel pittiger dan ik had verwacht. Ik ben kapot haha?? als ik straks echt weer volle dagen ga werken, ga ik maar op kinder bedtijd onder de wol??
Maar idd wat jij zei Juffielies, goed om de zorgen ook even uit handen te geven. Mijn vriend is op vrijdag vrij en is dan de hele dag met haar. Nou vandaag helemaal top gegaan. Lekker boven geslapen. Als control freak is het goed dat ik dat uit handen geef en te zien dat hij dat natuurlijk net zo prima kan als mij ?
Wat leuk Mariekesep eerste hapje en die reactie!? Merk je geen reactie met krampjes ofzo? Krijg er zo ook wel zin in om uit te proberen. Maar wij zullen nog echt even moeten wachten...
Ben benieuwd prilgelukseptember wat het CB gezegd heeft. Pfff nu ineens wel met 3 maanden. Bijzonder. Maar goed ik hoop dat jullie nu meer actie en ondersteuning krijgen en dat jullie sneller terecht kunnen ? hopelijk wordt die ene betere nacht ook langzaam uitgebreid naar vaker en langer.
Hier idd een meisje wat zoveel slaapt na haar prikjes. Holy moly, lijkt wel of ze een winterslaap houdt? als ze wakker is, is wel merkbaar dat ze niet fit is. Maar extra veel kroelen? 

Mariekesep: heb inderdaad je bericht gemist! Het wordt inderdaad een longfoto met contrast. Goed om te weten zonder medische kennis denk je echt dat het hele boven lichaam erop komt. Ik laat het maar even los denk ik. Als de slokdarm ooit nog problemen oplevert kunnen ze het vast ook nog bekijken met minder straling dan een ct! 
Dacht dat ik nooit berichtjes miste. Wel dus! Bedankt voor je moeite. 

Gebruik nu nutrilon pepti maar wat is dat dun zeg? het is echt kijken met de jbm de dames die ook pepti hebben hoeveel schepjes jbm gebruiken jullie ? 

Maaikespat klopt pepti is super dun. Van welk merk heb je johannesbroodpitmeel? In een fles van 150 deed ik 2 schepjes Nutriton. Van Nutriton kreeg die van ons alleen heel erg krampjes en moeilijke ontlasting (zit ook maar 35% jbm in, de rest zijn hulpstoffen). We gebruiken nu pure jbm van Tammi, daarvan gebruik ik maar 3/4 schepje (schepje van Nutriton). 

Terug
Bovenaan