Baby’s geboren in september

Maaikespat ik doe 3 schepjes van Kruidvat JHBPM in een fles van 150. Maar onze dochter krijgt wel forlax erbij voor de ontlastingz
Ik wil ook over op pure, maar meot het nog even halen en durf eigenlijk ook niet zo weer te switchen! Lijkt em best lastig weer de juiste dosering te vinden. 

Bij ons werkt de pure variant het beste in ieder geval. Hebben jullie toevallig nog een tip voor mij qua speentype?
We gebruiken de dr brown fles, inmiddels met speen 3 maar zelfs dat lukt soms niet goed door de dikte. Wat gebruiken jullie?

Majom dat klopt! Het beste is een brede hals te nemen die trekt niet vacuüm. Dr brown heeft ook brede hals spenen geloof ik, maar wij hebben nu avent fles en dan speen 1 erop.

Hoppa vandaag ineens een baby die omrolt?? knappe meid. Ze is er wel zo moe van dat ze gelijk als een malle slaapt. Ik zeg goede dag tot zo ver??
En nieuwe baan waar ik straks na mijn verlof kan beginnen?. Vriend moet wel schuiten met een werk en thuiswerkdag. Maar dat komt vast goed. Komt qua organisatie nu wat meer bij kijken ? 
Zag net een topic over bedtijd voor mama's? moest er zo om lachen, want ik ben echt een avondmens, maar daar moet ik maar verandering in gaan brengen als ik straks niet in slaap wil vallen op werk. Man ik kan echt ook om Sesamstraat tijd naar bed ?

Wat knap zeg LdyJ. Hoeveel weken is ze? Heb je het ook gestimuleert of vanzelf gegaan?
Ik zag het topic ook, maar die laatste fles van 21:30/22:00 moet ik toch op wachten anders sliep ik zeker 20:30 al aangezien ze snachts ook veel wakker is. 
Hier wel een blije baby, maar vandaag weer behoorlijk wat bloed bij het spuug.. baal er zo van! Zolang ze zonder huilen drinkt is het ‘oke’, maar het blijft er naar uit zien en heb er weinig goed gevoel bij. Gelukkig is ze nog wel goed gemutst. 

Wauw wat goed Lady J, lijkt mij leuk om te zien. Van rug naar buik? Ze is er vroeg bij zeg, zag staan dat dit voor eerst kan bij deze leeftijd maar ook zo 8 maanden ofzo kon duren. En gefeliciteerd met je nieuwe baan? 
Ah anemoontje wat klinkt dat ook naar bloed spugen. Ik zou eerlijk gezegd best ik paniek raken als ik dat zag? Maar ze denken dus zo lang ze tevreden lijkt dat er niks aan de hand is? 

Ladyj niet te geloven maar onze zoon deed dat ook vanmiddag tijdens "tummy time" hopsa zo van buik naar rug. En lachen dat hij deed haha en wij natuurlijk ook! Gefeliciteerd met je nieuwe baan! 

Terug
Bovenaan