Baby’s geboren mei / juni 2019

Pff.. 
Hier ook zo als bij jou Veraa. Geen ritme. De dag begon vandaag om 5 uur. Anders komt hij weer 3 of 4 keer drinken in de nacht, allemaal anders dan anders. Hij poept ook echt altijd om 6 uur en dan kan hij niet meer slapen. 
Hier is toet toet favoriet momenteel :p word wel gek van die herrie. Ik zet er nu vaak een of twee aan en de rest niet :p

Wow, lopende baby’s, dat is wel heel snel! Hier vind ik het al snel gaan met een meisje van bijna 8 maanden die heeeeel snel tijgert, steeds beter kruipt en zich aan alles op trekt. Ziet er super schattig uit, met haar 65 cm. Groei blijft wat achter, maar geen zorgen verder. Eten gaat steeds beetje beter, maar liefst drinkt ze gewoon uit de tiet.. Nachten blijven ruk en nu heeft ze ook besloten dat je prima midden in de nacht feestje kan maken. in haar eigen bed is het dan non-stop huilen, bij ons in bed klimt ze over ons heen, trekt ze aan haar en knijpt in onze neus. Echt top.. Het is hopelijk een fase..... Mijn oma is afgelopen week overleden en ons kleintje brengt een hoop troost, maar naast het verdriet zijn deze nachten helemaal slopend. 

Zo herkenbaar zeg weer die onrustige nachten! Hier normaal gewoon goede nachten van 12 uur en nu al 1,5-2 weken om de nacht gemiddeld rond 22/23 uur klaarwakker. Is dan met geen mogelijkheid in slaap te krijgen. Gaat huilen zodra we hem weer terug in bed leggen. Soms zelfs zo erg dat we hem in de kinderwagen in slaap wiegen en daar de nacht in laten slapen. Gewoon omdat we niet weten hoe we hem anders slapend moeten krijgen????
Veel sterkte voor de moeders/vaders die hetzelfde hebben! Tips zijn uiteraard altijd welkom. 

Probeer te blijven onthouden, alles is een fase :)

Ahhh 65 cm! Dat zal er inderdaad heel schattig uitzien. Ons reusje is nu denk ik 76/77 cm. Gisteren heb ik dr tegen de muur aangezet om te meten haha. Was erg benieuwd!
Hier ook een aantal horror-nachten gehad. Madame wilde gewoon niet slapen. Uren lang krijsen ? wat er aan de hand is/was? Werkelijk waar geen idee. Nu gelukkig al een aantal goeie nachten achter de rug. Dit zijn wij echt niet gewend zeg! Respect voor alle ouders die een kind hebben dat nooit doorslaapt ? wij zijn verwend haha

Verder hier weer een nieuwe ontwikkeling: Madame kruipt de trap op. Waarom is ze zo snel?! Ze is gewoon echt geen baby meer haha
ow en we zijn vorige week voor het eerst in zo'n indoor speeltuin geweest. Wat een succes!! De glijbaan vond ze echt super tof ? geen idee hoe vaak ze van die glijbaan is geweest hihi

Hier is zijn derde tandje door (hoektand boven) en zijn twee voortanden en andere hoektand komen ook door. De nachten gaan gelukkig goed, van 19:30 tot uur of 6. Dan heeft hij gepoept en gaat hij niet meer slapen. Wel meer onrustig in de nacht, huilen in z’n slaap. 
Onze zoon is wat lui denk ik, tijgeren doet hij nog niet met z’n net 9 maanden. Hij is vooral gefrustreerd als hij ergens niet bij kan en is dan als een vis op het droge?.
Hij wil wel al overal tegenaan staan, maar zichzelf optrekken ho maar... haha

Goedemorgen, hier denk ik ook een lui ding. Zoontje van 9 maanden tijgert een beetje en wil veel zitten maar kan dit nog niet zelfstandig. Nog geen tandje in zicht. Wel super nieuwsgierig en een vrolijk nootje. En hij slaapt vooralsnog ook goed. 19u in bed tot 6.30-7.00. 
leuk om te zien dat ze allemaal zo hun eigen tempo en ontwikkeling volgen. 

fijne dag 

Terug
Bovenaan