Baby’s geboren mei / juni 2019

Hier veel poging om te kruipen, kontje omhoog maar daar blijft het bij. Schuift wel veel achteruit. Het frustreert haar soms wel. Wil ook graag zitten, kan wel blijven zitten, maar nog niet zelfstandig tot zit komen. Het is een heerlijk vrolijk en tevreden ding!
De nachten gaan hier sinds een week of vier echt super goed. Slaapt het klokje rond. Daarvoor ook veel gebroken nachten.
Sterkte voor alle nachtbrakers!

[quote quote=10294148]
. De nachten gaan gelukkig goed, van 19:30 tot uur of 6. Dan heeft hij gepoept en gaat hij niet meer slapen. Wel meer onrustig in de nacht, huilen in z’n slaap. Onze zoon is wat lui denk ik, tijgeren doet hij nog niet met z’n net 9 maanden. Hij is vooral gefrustreerd als hij ergens niet bij kan en is dan als een vis op het droge.
[/quote]
Hier precies hetzelfde. Alleen is dat poepen dan om half 6. Fijn moment om de dag te beginnen 

Hoi dames! Vraagje, geven jullie de laatste fles nog pap? Ik twijfel eraan of ik ermee door moet gaan of ermee moet stoppen. 

Wij hebben in de avond nooit pap gegeven. Dus die vraag kan ik niet voor je beantwoorden ;) hier soms in de ochtend een bordje pap, maar dan ipv fles + broodje

Hoi Steefje, wij zijn over van pap in de avond naar pap in de ochtend. Zou een betere start van de dag zijn volgens het consultatiebureau. We doen de pap in een fles met kv erbij. 
Groetjes 

Terug
Bovenaan